Gå til innhold

Kan gutter/menn bruke tights på trening?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som flere synes det er mer eller mindre OK at menn bruker tights, selv om mange er uenige...

 

Og de fleste grøsser ved tanken/det at en gutt bruker string... ikke helt forstår jeg det. Det er jo tross alt en grunn til at "alle" jenter uansett hva slags bukse dem har på seg bruker string.

 

String er et helt vidunderlig undertøy å gå med, merker ikke at en har noe undertøy. I forhold til boxer som kan sies å føles ut som en "bleie"/altfor mye stoff etter å ha brukt string..

 

Oppfordrer alle gutter til å forsøke string så skal dere se at dere blir frelst! :thumbup:

 

Edit: Endret skrivefeil.

Endret av abrakadabri
Lenke til kommentar

Ble frelst for ca. 1 år siden, string altså. Men holder det "skjult" i den forstand at andre ikke ser at jeg har det på. Hvit svett bukse + string = NEI, for eksempel. Om jeg går i litt løse olabukser slenger jeg heller på en boxer, rett og slett fordi folk er trangsynte, som vi nettopp har vært vitne til. Prøv string før dere rakker ned på det. Liker du ikke at en gutt går med en string du ikke ser? Ok, takk for opplysningen.

 

Thights går helt fint for deg. Har sett en del 40-60 årige menn/kvinner med overflødig fett og ettersittende thights, og det er et ille syn.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Eneste plassen thights er lov og mer eller mindre påbudt er i diverse kampsporter der den har sin funksjon.. F.eks. UFC der man ikke skal kunne ta tak i buksa og bruke den imot deg..

 

I absolutt alle andre tilfeller er det bare ekkelt.. Egentlig ser det i de fleste tilfeller helt for jævlig på jenter og.. Mange ganger jeg har fått sure oppstøt og vært på randen til virkelig bli dårlig.. Eneste som er verre er speedo, noe vi alle har opplevd i syden, ikke mye som er verre enn en slesk ekkel greker i speedo..

Samme her er eneste grunn for å bruke dette er om du er pro svømmer...

Lenke til kommentar
F.eks. UFC der man ikke skal kunne ta tak i buksa og bruke den imot deg..

5857912[/snapback]

Dårlig eksempel, UFC har regler mot å holde i buksa, det samme gjelder ca. samtlige MMA-organiasjoner, i bryting derimot...

UFC/Zuffa suger ulidelig hardt uansett.

 

Det som er rart er at så godt som alle som har noe imot string aldri har prøvd det.

Lenke til kommentar
F.eks. UFC der man ikke skal kunne ta tak i buksa og bruke den imot deg..

5857912[/snapback]

Dårlig eksempel, UFC har regler mot å holde i buksa, det samme gjelder ca. samtlige MMA-organiasjoner, i bryting derimot...

UFC/Zuffa suger ulidelig hardt uansett.

 

Det som er rart er at så godt som alle som har noe imot string aldri har prøvd det.

5858048[/snapback]

Du har helt rett i det med UFC, men ved forskjellig submissions så kan diverse shortser/langbukser være en bakdel da man ikke så enkelt klarer å dra foten ut, leg-locks og når man er i halv-guard.. I tillegg slipper man å rette på thights underveis, og man blir ikke distrahert.. Er en grunn til at de aller fleste submission ekspertene bruker thights..

Jeg ville nok aldri brukt det, men heller brukt det nestbeste, kickbokser shorts..

Lenke til kommentar
Er en grunn til at de aller fleste submission ekspertene bruker thights..

5858079[/snapback]

Hehe, så godt som samtlige av høyere rang i BJJ bruker litt trange shorts, noe jeg personlig synes er best å bruke. Tights blir litt for varmt, mye luftigere med en trang shorts, merker omtrent ikke forskjell uansett. Suspen sitter bedre i trang shorts også...

 

Bushido 10 om 20 min, heia Jokke!

Lenke til kommentar
Er en grunn til at de aller fleste submission ekspertene bruker thights..

5858079[/snapback]

Hehe, så godt som samtlige av høyere rang i BJJ bruker litt trange shorts, noe jeg personlig synes er best å bruke. Tights blir litt for varmt, mye luftigere med en trang shorts, merker omtrent ikke forskjell uansett. Suspen sitter bedre i trang shorts også...

 

Bushido 10 om 20 min, heia Jokke!

5858104[/snapback]

 

Går den på direkte på web eller er det opptak? Eller laster du ned?

Lenke til kommentar

Som iallfall en er innpå her er det de som aldri har forsøkt/brukt string som skriker ut om at det er helt forferdelig....!

 

Prøv det så skal alle dere se at dere blir frelst; og en kan kanskje få norske butikker til å ha dette i sortimentet.

 

Var for noen få år tilbake (er vel 2) og i en liten by (i Tyskland) der en kompis bodde. Der hadde selvsagt butikkene string for menn - et godt utvalg også...

 

Det tyder nok på at vi her i Norge er svært trangsynte og ikke evner å se at det en kun selv bruker og går i er det rette!? Eller?

 

Edit: lagt til Tyskland, glemte det ved første posting :)

Endret av abrakadabri
Lenke til kommentar
Som iallfall en er innpå her er det de som aldri har forsøkt/brukt string som skriker ut om at det er helt forferdelig....!

 

Prøv det så skal alle dere se at dere blir frelst; og en kan kanskje få norske butikker til å ha dette i sortimentet.

 

Var for noen få år tilbake (er vel 2) og i en liten by (i Tyskland) der en kompis bodde. Der hadde selvsagt butikkene string for menn - et godt utvalg også...

 

Det tyder nok på at vi her i Norge er svært trangsynte og ikke evner å se at det en kun selv bruker og går i er det rette!? Eller?

 

Edit: lagt til Tyskland, glemte det ved første posting  :)

5859102[/snapback]

Du er ikke så ofte innom norske butikker eller?

Lenke til kommentar

Tydeligvis tror dere jeg bare holder meg innendørs og er på dette forumet :)

 

Slik er det nå iallfall ikke...

 

H&M har i større eller mindre grad sluttet/har ikke string til menn.

 

Har vært i flere H&M butikker på de sydlige breddegrader i Norge, har også sendt mail til H&M nasjonalt og etterspurt dette uten å ha fått et godt svar - dem har det ikke akkurat nå..

 

Så hvis dere tror jeg er blind hver gang jeg er innom en H&M butikk tar dere nok feil... eller kanskje det finnes i stort antall på de H&M butikker der dere ferdes? Hvor er det i såfall?

Lenke til kommentar

Nå må jo vi få bilder av deg i string også :D

 

 

Men seriøst, hvorfor diskuterer vi om denne mannen har lyst å gå med string? Gå med string visst du har så lyst til det da, er vel ikke så vanskelig!

 

 

Uææh, nå så jeg deg for meg i string :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...