Gå til innhold

Kan gutter/menn bruke tights på trening?


Anbefalte innlegg

Jeg prøver meg her ettersom det ser ut som alle Norges orakler på alle områder befinner seg her inne..

 

I dag kjøpte jeg en 3/4 lang tights i Nike - ganske fin form på denne synes jeg og fremhevet kroppen min positivt. Den er så lang at den fremhever/viser større deler av leggene mine - slutter litt under knærne.

 

I dag på treningsstudioene er det jo slik at så og si enhver kvinne bruker tights å trene i. Selv synes jeg dette plagget er helt vidunderlig og noe helt annet enn shorts - stakkars oss gutter som så og si alltid skal/"må" gå i dette...

 

Vel; tenkte jeg skulle forsøke å trene på et annet treningsstudio (prøvetime) enn jeg pleier og gå med denne tights'en og string under. Det som bare kan bli litt "pinlig" er om jeg treffer noen kjente der - hva vil folk synes - en skal jo drite i det.... men av og til klarer og gjør en bare ikke det...

 

Det må tillegges at jeg er 22 år... og kom nå inn i en størrelse M tights så ser vel ikke helt luguber ut ettersom jeg trener 3-4 ganger i uken -s ånn hvis det skulle ha noen betydning...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau jau, vil nå kun bruke tights på all annen trening enn styrke. Fint med damer i tights på senteret :dribble: Men blir litt vel femi på mannfolk i styrke trening, bulene bolemuskler :thumbdown: Best til de grenene dær luftmotstand eller irritasjon av løse klea er reel. Sykkling eller løping, du får prøve, får sikkert bare høre det i lang tid framover uansett. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...