Gå til innhold

Hvilken vei står du i dusjen?


Memphis88

Anbefalte innlegg

Jeg står med hodet mot veggen sånn at vannet treffer nakken og renner nedover ryggen.

5604762[/snapback]

 

 

word

 

:w00t:

 

edit: før pleide jeg å lene meg inntill den stangen på veggen som dusjhodet er festet til.... det førte til at jeg fikk en "dump" i skallen som passet den stangen... har tatt endel år før den dumpen i skallen har gått bort...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med ryggen i mot... Noen ganger setter jeg meg oxo ned not veggen..  ;)

5634169[/snapback]

Haha... det gjør jeg også. ^^ Blir veldig trangt i det lille kabinettet mitt, men det er digg likevel. :!:

5634184[/snapback]

 

Faktisk utrolig deilig å vite jeg ikke er den eneste..! Noen ganger er det bare litt deilig å kunne sitte og slappe helt av. Vi er kanskje litt rar vi to, men men.. Noen må være det oxo vettu ;)

Lenke til kommentar
Med ryggen i mot... Noen ganger setter jeg meg oxo ned not veggen..  ;)

5634169[/snapback]

Haha... det gjør jeg også. ^^ Blir veldig trangt i det lille kabinettet mitt, men det er digg likevel. :!:

5634184[/snapback]

 

Faktisk utrolig deilig å vite jeg ikke er den eneste..! Noen ganger er det bare litt deilig å kunne sitte og slappe helt av. Vi er kanskje litt rar vi to, men men.. Noen må være det oxo vettu ;)

5634185[/snapback]

Når du er dautrøtt etter og ha døgna 4 dager :w00t:

Lenke til kommentar
Med ryggen i mot... Noen ganger setter jeg meg oxo ned not veggen..  ;)

5634169[/snapback]

Haha... det gjør jeg også. ^^ Blir veldig trangt i det lille kabinettet mitt, men det er digg likevel. :!:

5634184[/snapback]

 

Faktisk utrolig deilig å vite jeg ikke er den eneste..! Noen ganger er det bare litt deilig å kunne sitte og slappe helt av. Vi er kanskje litt rar vi to, men men.. Noen må være det oxo vettu ;)

5634185[/snapback]

Når du er dautrøtt etter og ha døgna 4 dager :w00t:

5634188[/snapback]

 

Hehe. Ja, faren av å sovne i dusjen er jo 100 ganger større når man dusjer på den måten.. Bittert erfart.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...