Gå til innhold

Dæven. Lurt for penger :|


Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Anbefalte innlegg

hvis man gir 500 g til en lvl 60 uten guild og relativt dårlige items fortjener man ikke bedre..

5597726[/snapback]

 

Man kan være til å stole på selvom man ikke har guild eller bra utstyr ;)

 

uansett,

nå skal ikke jeg si at folk fortjener sånt, men hvis man gir 500g til en random person..

..ja, da har man driti på draget.

5597815[/snapback]

joa, men sannsynligheten for svindel er utrolig mye høyere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om jeg tør å spørre om dette her, men jeg har ingen anelse...

Er det altså mulig å gi en guildie (En som er til å stole på altså) eller en kamerat penger slik at han kan kjøpe Epic mount til deg fordi han er exalted, mens det er ikke du?

 

:blush:

5599398[/snapback]

Ja. Men hvorfor skulle du ville gjøre det?

 

Det er fullt mulig å kjøpe en annen rases mount selv om du ikke er exalted med dem. Problemet er at du må være exalted for å faktisk lære å ri på mounten.

 

Du får heller ikke mer rabatt når du er exalted i forhold til honored (mener å huske honored var det som ga 10% rrabatt) så vist jeg vet. 10% når du er honored i rabatt, og 10% når du er rank 4+.

 

Så hva er poenget?

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg tør å spørre om dette her, men jeg har ingen anelse...

Er det altså mulig å gi en guildie (En som er til å stole på altså) eller en kamerat penger slik at han kan kjøpe Epic mount til deg fordi han er exalted, mens det er ikke du?

 

:blush:

5599398[/snapback]

Ja. Men hvorfor skulle du ville gjøre det?

 

Det er fullt mulig å kjøpe en annen rases mount selv om du ikke er exalted med dem. Problemet er at du må være exalted for å faktisk lære å ri på mounten.

 

Du får heller ikke mer rabatt når du er exalted i forhold til honored (mener å huske honored var det som ga 10% rrabatt) så vist jeg vet. 10% når du er honored i rabatt, og 10% når du er rank 4+.

 

Så hva er poenget?

5599458[/snapback]

 

Rettelse; Rank 3 = 10% billigere.

Lenke til kommentar

Skikkelig surt for den det gjelder.

Var selv "dum" å lånte ut 650g for noen måneder siden til en i guilden for at han skulle få kjøpt seg mount.

 

Har kjent fyren i wow over 6mndr. Han har på en måte ikke lurt meg helt 100% , han reiste på ferie i 14 dager, og når han logget inn igjen følte han at wow ikke var det samme. Han sa til meg at han tok en pause, og sa han skulle betale tilbake senere da han begynte å spille igjen. Han spurte og om at jeg syntes det var greit. Hadde ingen problemer med det fordi han alltid har vært en kjernekar spillmessig.

Problemet er at nå har det gått en måned siden han var logget på sist, og de som kjenner han sier han ikke kommer til å spille mer. Han har rett og slett gå lei wow.

 

Skjønner fyren fult ut og klandrer han ikke for det i det hele tatt.

Eneste gangene det er surt og jeg tenker på det er når farmingen pågår.. :(

 

Men, men man lærer av sine feil og min moral er nå å aldri låne ut gull.

Selv de man stoler på som mest kan finne det for godt å lure deg, eller som i mitt tilfelle gå lei av wow. Jeg tar ikke akkurat kontakt med fyren privat og forlanger at han farmer tilbake gullet før han gir seg helt med wow.

Farmingen er jo noe av det mest kjedelige med hele spillet. :mad:

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Skjønner at dette er surt, guilden min opplevde selv å bli scammet for 5 ingots fordi en person stolte på feil person. Vi fikk ingots tilbake da det er litt mer seriøst enn litt gull. Men nok om det, her står litt om scamming og hva Blizz gjør med det:

http://wow-europe.com/en/policy/scam.html

 

Desverre er det ingen regler som dere kan anklage personen for å ha brutt, og det er heller ingenting Blizz kommer til å gjøre med tapet om du skulle sende en ticket til GM eller sende en mail.

 

Å stole på feil person er noe alle kan gjøre. Men som oftest går det ikke galt, det er langt fra alle som er slik, de fleste ville nok gjort det riktige i denne situasjonen.

 

Har selv fått traded 800g for å kjøpe mount til en person jeg har vært i guild med i 1 uke, noe jeg syns er skremmende fra nevnte person. Fortalte ham at han burde være mer forsiktig med hva han gjør med pengene sine, hadde det vært en annen random person kunne han ha mistet de pengene.

 

Å spre ryktet om en totalt random person hjelper ingenting. Såfremt personen ikke er del av et relativt stort guild og er mer eller mindre kjent, vil dette ryktet vare i 1 uke før alle har glemt det. Beklageligvis skjer slike ting omtrent hele tiden, og det eneste som ikke går i glemmeboka er de som faktisk folk vet hvem er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...