Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Strengen (på engelsk "frenulum") fjernes ofte ved omskjæring, og det har såvidt jeg vet ingen konsekvenser. Det kan sies at man mister litt følsomhet, men det er ikke snakk om noe katastrofalt. Det er uten tvil vondt å ryke strengen, men i det lange løpet vil det ikke få noen konsekvenser.

6390193[/snapback]

 

Som nevnt tidligere på forumet; du får større kuk.

Lenke til kommentar
Noen som feiga ut første gangen? :)

6388612[/snapback]

 

Første brukte jeg så lang tid at jeg tørrpulte så jævelig at det ikke gikk en gang.. :blush:

6388830[/snapback]

 

ingenting er som skikkelig tørrpuling. en kompis ødela tissen sin da han prøvde det engang... (strengen røk)

6388931[/snapback]

Spytt på pipen! ;)
Lenke til kommentar
Strengen (på engelsk "frenulum") fjernes ofte ved omskjæring, og det har såvidt jeg vet ingen konsekvenser. Det kan sies at man mister litt følsomhet, men det er ikke snakk om noe katastrofalt. Det er uten tvil vondt å ryke strengen, men i det lange løpet vil det ikke få noen konsekvenser.

6390193[/snapback]

 

Som nevnt tidligere på forumet; du får større kuk.

6390531[/snapback]

 

Selvfølgelig bare surr, og nei det er ikke farlig. Har selv røken den, og den gror fint på plass av seg selv i løpet av en uke eller to. Følsomheten er akkurat som før.

Lenke til kommentar
yepp. ligamentene som holder livmora oppe kan ryke, slik at den siger ned. "decended uterus" eller prolapsed om dere vill. heter det på fagspråket. ikke spesiellt fancy når man går ned på ei dame :fun:

 

dette er noe av det sykeste jeg har sett... (var dum nok til å ta et Google bildesøk om emnet)

Lenke til kommentar
Kan ikke kvinnfolk ryke noe ?

6400943[/snapback]

 

 

yepp. ligamentene som holder livmora oppe kan ryke, slik at den siger ned. "decended uterus" eller prolapsed om dere vill. heter det på fagspråket. ikke spesiellt fancy når man går ned på ei dame :fun:

 

 

link her

6401174[/snapback]

 

Æsj, fy pokker! Faen for no dritt a!

Lenke til kommentar

legger inn trådd 2000 i tråden da jeg hadde tråd nummer 1000 også...

 

edit:

Man kan også "bomme" og støte rett i en av "veggene". Dette fører til sviende sår som blør en del. Jeg snakker av erfaring.

6401408[/snapback]

 

det hørs ikke særlig digg ut. trodde også det var mer elastisk enn som så....

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...