Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hu jeg snart blir sammen med elsker å knulle, problemet er bare at jeg er jomfru. Vettaf hvordan det skal gå, kommer vanligvis etter 1-2 min runking når jeg er veldig kåt, kommer til å få utløsning mens hu kler av seg  :confused:

6349744[/snapback]

 

 

Hvordan kan du vite dette? tenk om hun sier det bare ? :p

 

men uansett, dere er ikke sammen enda. Da dere starter et nytt forhold må dere starte fra scratch.

6350265[/snapback]

Tror faktisk hun er jomfru, ikke første gangen hun juger!
Lenke til kommentar
Hu jeg snart blir sammen med elsker å knulle, problemet er bare at jeg er jomfru. Vettaf hvordan det skal gå, kommer vanligvis etter 1-2 min runking når jeg er veldig kåt, kommer til å få utløsning mens hu kler av seg  :confused:

6349744[/snapback]

 

Her er kvelden din:

 

1. Runk 2 ganger før på dagen!

2. Rett før du kommer Så klemmer du litt hardt under penishodet (dette stopper utløsningen)

3. Prøv og hold beina sammen(har hørt det hjelper) :p

 

 

hehe:P om du kommer så er det naturens gang, hun har vel litt respekt..

Lenke til kommentar
Pleier å ta meg god tid jeg også... skjønner ikke det der komme-etter-1-minutt-greiene. Joda, sikkert praktisk, men ikke så kos :p
Det fremhevede ordet er viktig her. Spesielt på offentlige steder er tid en avgjørende faktor. Det kan lønne seg å spare på sprengkåtheten. 2 eksempler: * man er på "badeland" en kveld, alene med dama i boblebadet (men har pult eller runka tidligere på dagen), etter 20min runk og sug fortsatt ingen utløsning og da kommer det folk...* man kjører søndagstur med dama, hun runker deg mens du finser henne. Du holder på å eksplodere og leter febrilsk etter avstikkere hvor du kan stoppe bilen. Etter 30 min på veien, kjører du til siden, henter liggeunderlaget ( :D ) fra bagasjerommet og fyrer løs på musa. Showet er over på under par minutter og du kan avslappet kjøre videre :thumbup: Hadde det vart lenger ville du ha blitt spist opp av mygg Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

Nå som skolen er ferdig må jeg selv ta initiativet (leif) til å møte noen jenter.

Før møtes vi ofte på skolen etc.

 

 

Hvordan skal jeg møte jenter nå? Jeg kjenner ingen som har ''lokalfester'' o.l så trenger noen råd. Ingen spesiell i sikte. Bor i Trondheim btw.

 

(ironisk nok ble denne postet i sex tråden :tease: )

 

mvh.

Lenke til kommentar
Å fingre en jente er for å glede henne, ikke for deg. Akkurat som om når du bor hos morra di. Du rydder stua for å glede hu, du er jo ikke så fan av det, men du gjør det for hu. Ihvertfall sånn jeg mener det er :p

 

PS. + utrykket på dama er "priceless" ;)

6369116[/snapback]

 

Like mye glede for meg, alltid drømt om fitte så :!:

 

O rly? Hun trodde det var faren som kom :lol:

Lenke til kommentar
Å fingre en jente er for å glede henne, ikke for deg. Akkurat som om når du bor hos morra di. Du rydder stua for å glede hu, du er jo ikke så fan av det, men du gjør det for hu. Ihvertfall sånn jeg mener det er :p

 

PS. + utrykket på dama er "priceless" ;)

6369116[/snapback]

Her snakker vi fingring, og du blander inn mødre. Kjenner du til Ødipuskomplekset?

Lenke til kommentar
Å fingre en jente er for å glede henne, ikke for deg. Akkurat som om når du bor hos morra di. Du rydder stua for å glede hu, du er jo ikke så fan av det, men du gjør det for hu. Ihvertfall sånn jeg mener det er :p

 

PS. + utrykket på dama er "priceless" ;)

6369116[/snapback]

Her snakker vi fingring, og du blander inn mødre. Kjenner du til Ødipuskomplekset?

6369141[/snapback]

 

 

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...