Gå til innhold

Hvilket MMORPG- spill spiller du?


Hvilket MMORPG- spill spiller du?  

313 stemmer

  1. 1. Hvilket MMORPG- spill spiller du?

    • -World of Warcraft
      151
    • -Guild Wars
      32
    • -City Of Heroes
      1
    • -City Of Villains
      6
    • -EVE
      17
    • -Project: Entropia
      1
    • -Dark age of camelot
      5
    • -EQ1
      0
    • -EQ2
      7
    • -EverQuest Online Adventures
      0
    • -Star Wars Galaxies
      6
    • -Lineage
      0
    • -Lineage 2
      2
    • -The Matrix Online
      1
    • -Runescape
      13
    • -Anarchy Online
      18
    • -Final Fantasy XI
      9
    • -Knights Online World
      0
    • -Annet
      44


Anbefalte innlegg

Denne avstemningen er laget etter ønske fra clario'

 

Spiller du flere enn et på listen, så krysser du av det du synest er best.

 

Her diksuteres grunner til at dere synes at et bestemt MMORPG er bra, og gjerne hva som gjør at du liker det bedre enn andre MMORPG-er. Diskuter sak og ikke person. Altså er ingen personangrep tillat. Prøv å hold dere på et saklkig nivå!

 

Jeg forventer at dere grunngir deres valg av yndlingsmmorpg. Dersom dere bare oppgir hvilket mmorpg dere spiller vil innlegget bli slettet, da slike innlegg er meningsløse og har null verdi for lesning!

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller også City of Villains, har ikke prøvd COH, men kan tenke meg det er omtrent like bra.

 

Vil anbefale Cov til absolutt alle. Jeg bare elsker å kunne hoppe mellom skyskraperene. Du har også valmulighetene mellom å lære teleportering, flye eller springe fort som faen. :yes:

 

Ellers har COH/COV en fenomenal "character maker", du kan lage karakteren din akkurat slik du vil ha den, grøn, feit , stor, osv. Variasjonene er uendlige.

Lenke til kommentar

Spiller for tiden WoW, ikke fordi det er de beste mmorpg, men mye pga venner. Everquest 2 er det beste mmorpg jeg har spilt, men min maskin, som er bra, takler eq2 utrolig dårligt, mye hakking på laveste grafikk setting, ikke bra nok, så jeg ble nødt til å gi opp.

 

Jeg hadde store forventninger til D&D online, og tenkte at endeligt skulle det komme et spill som kunne erstatte wow, men nei, D&D blir heilt feil for min del. Ikke pga det plent er et dårligt spill, men jeg liker det rett og slett bare ikke. Det føles mer som et singel player spill av og til, og det har en ekkel feeling av guild wars(zoner) og character creation(utseende) er det verste jeg noen ganger har opplevd i et mmorpg. Å kunne lage en unik character, nei ikke bare class\skill messigt, men utseende har alltid og vil alltid være en vesentlig del av mine kriterier. Jeg HATER og springe rundt og se at hver 5person er prikk lik meg, ja da lurer dere kanskje på hvorfor jeg spiller wow? Vel...det er virkeligt få alternativer, og jeg liker og spille med vennene mine. Skulle ønske jeg hadde tid til et mmorpg til, men det krever mye tid :|

 

Får se fram til Warhammer Online, som kommer i 2007, det FÅR FANDEN IKKE LÅV TIL Å SKUFFE!

Lenke til kommentar

WoW utrolig nok men pga en del venner spiller det og at jeg er lei av å lese om Rogues som tror de kan vinne over hvem som helst, så planlegger en Warrior akkurat nå som skal knuse disse feige spillerne uansett hvor nerfed en Warrior er idag. Rogues dager er over ! Egentlig hater jeg WoW men det har blitt bra igjen siden det er så mange fjortisser som er rasshøl i dette spillet og da er det så kult å lære dem en lærepenge.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...