Left Blank Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Det der å hate på emo'er er så jævlig typisk.. Med en gang noe blir en trend i USA så følger norge etter som noen lap dogs. PLES A Akkurat det samme med skateboarding, pieces(tagging), nirvana, cola, men verst av alt "emo." Btw "emo" høres teit ut når en nordmann sier det, og for et par år siden så visste ingen nordmenn hva emo var en gang, bare noe internett sprøyt som dukka opp for litt siden som ikke passer inn i norsk kultur en gang. Ja og btw, alle norske emoer er wannabes, de har ikke innebygd det som trengs for å være emo. Så ples
Arangaras Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 (Kan hende eg blir offer for eit troll her, men eg berre må svare) Oj.. Nokon med mykje sinne innabords eller? Luktar eg ein "emo"? Du er ikkje akkurat ein fane når det gjeld å gå i front for anti-amerikaniseringa då. *host hark* lap dogs *host hark* Og forresten, det ser SKIKKELEG teit ut når nokon skriv Btw. Og kva er det med måten å skrive "please" på? Er det noko som er vanleg i emo-kulturar?
SkyMarshall Arts Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 (endret) - lap dogs - PLES A - pieces ... og igjen: PLES A HAHAHEHAHEHAHEAHEHHAHEHAHEHAHEHAHEHAHEH! Tror egentlig poenget ditt druknet i ditt eget tøv! Endret 5. februar 2006 av SkyMarshall
Herr Brun Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Ja ples a gutter, dere kanke gjoere som dem skumlingene paa andre siden av vannet, right? Herregud, det er amerikanisering, det er imperialisering, det er ondskap, verden gaar under, i morgen er dommedag, right? Du kanke hoere paa Amerikansk musikk lissom. Norske emoer har ikke innebygd det som skal til esse. Drikke amerikansk brus gaar heller ikke an, det er kapitalisme! Dagens (sannsynligvis ukens eller aarets?) teiteste innlegg. Du drukner i egen drit her. Og, jeg vet ikke om du har faatt det med deg, men kulturer forandrer seg. Det aa si at slike ting ikke passer inn i norsk kultur er bare teit, spesielt siden norsk kultur og amerikansk kultur er ganske likt. Se paa hvordan folk levde for 200 aar siden. Skal vi leve saann? Saa godt som alt som har skjedd etter den gang (og ganske mye foer og) kommer jo av utenlandsk paavirkning. Og "btw", du er enda teitere enn emoene du klager paa.
Solid Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 HAHAHEHAHEHAHEAHEHHAHEHAHEHAHEHAHEHAHEH! Tror egentlig poenget ditt druknet i ditt eget tøv! 5554151[/snapback] Counter-Strike ( 507 poster / 68% av denne brukeres innlegg ) Jeg fant grunnen.
Deadringer Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 det er fortsatt ingen normale mennesker som vet hva emo betyr og står for. bare en knippe internett horer som har lest tråden til haltan.
Ol'H Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 det er fortsatt ingen normale mennesker som vet hva emo betyr og står for. 5554352[/snapback] Ja det er virkelig synd at ikke alle har fått med seg budskapet som disse prozac knaskende semi-gotherne sender ut
christer-R Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Trådstarter: Ples a, cry me a river. Det kommer alltid nye ord og hyper, deal with it! Endret 5. februar 2006 av christer-R
LarsP Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 det er fortsatt ingen normale mennesker som vet hva emo betyr og står for. bare en knippe internett horer som har lest tråden til haltan. 5554352[/snapback] Unnskyld er du 39 år? --- Jeg møtte en emosak på festen til Cun i går. Hun het Kathrine, men foretrakk navnet "Spike".
Togo Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg ser for meg hu var rimelig hawt. PLEAS DA, DERE SKJØNNER INGENTING PLEAS, INGEN GJØR *ima go cut myself*
Scatch Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Og da kan noen forklare meg hva emo betyr. Takk!
Shikaru Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 - lap dogs- PLES A - pieces ... og igjen: PLES A HAHAHEHAHEHAHEAHEHHAHEHAHEHAHEHAHEHAHEH! Tror egentlig poenget ditt druknet i ditt eget tøv! 5554151[/snapback] Word. *henge seg på hva SkyMarshall har å si*
Herr Brun Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hvorfor kommer ikke traadstarter med kommentar her? Joltaire, vi vil gjerne hoere hva du har aa si
LarsP Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hvorfor kommer ikke traadstarter med kommentar her? 5554691[/snapback] Han spawncamper.
Deadringer Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Unnskyld er du 39 år? 5554505[/snapback] nei, jæj æj 7 og et hajvt
TLZ Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Jeg hørte om EMO via internett, ikke sett en eneste EMO i kjøtt og blod... men så har jeg ikke sett så mange goths at det gjør noe heller. (Bor på "landet" )
Juleniss1 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Ja og btw, alle norske emoer er wannabes, de har ikke innebygd det som trengs for å være emo. 5554115[/snapback] ahahah born to be emo? Blitt en egen rase og nå ja
LarsP Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Ja og btw, alle norske emoer er wannabes, de har ikke innebygd det som trengs for å være emo. 5555132[/snapback]
lceman™ Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Og da kan noen forklare meg hva emo betyr. Takk! 5554578[/snapback] kos deg Like a Goth, only much less dark and much more Harry Potter.My life sucks, I want to cry. Endret 5. februar 2006 av Iceman™
Loeve Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Allikevel er forumet 95% mindre emo nå, så det går seg til.
Anbefalte innlegg