Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alfabetisk passer bra til CD-samlingen, men til filmer så foretrekker jeg andre metoder.

Regisører: Har jeg fem eller fler filmer av en regisør så lager jeg en egen kategori for denne.

Mesteparten av det som er igjen ender opp i kategorier som tegne-/animasjonsfilm, kampsport, krig/western, action, sci-fi/monster/skrekk, komedier og utenlandske. Under utenlandske har jeg valgt å plassere ting som ikke er amerikansk så der har jeg norske, svenske, en fransk og asiatiske (som ikke er kampsport) filmer .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alfabetisk passer bra til CD-samlingen, men til filmer så foretrekker jeg andre metoder.

Regisører: Har jeg fem eller fler filmer av en regisør så lager jeg en egen kategori for denne.

Mesteparten av det som er igjen ender opp i kategorier som tegne-/animasjonsfilm, kampsport, krig/western, action, sci-fi/monster/skrekk, komedier og utenlandske. Under utenlandske har jeg valgt å plassere ting som ikke er amerikansk så der har jeg norske, svenske, en fransk og asiatiske (som ikke er kampsport) filmer .

 

Bare å slenge opp bilder det. ;)

Lenke til kommentar

Alfabetisk passer bra til CD-samlingen, men til filmer så foretrekker jeg andre metoder.

Regisører: Har jeg fem eller fler filmer av en regisør så lager jeg en egen kategori for denne.

Mesteparten av det som er igjen ender opp i kategorier som tegne-/animasjonsfilm, kampsport, krig/western, action, sci-fi/monster/skrekk, komedier og utenlandske. Under utenlandske har jeg valgt å plassere ting som ikke er amerikansk så der har jeg norske, svenske, en fransk og asiatiske (som ikke er kampsport) filmer .

 

Bare å slenge opp bilder det. ;)

Ligger på forrige side :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=532595&view=findpost&p=16885690

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er ca 2/3 av filmene mine.

Det som ikke er på bildet her er for det meste tv-serier og tegne/animasjonsfilmer.

 

post-68649-0-43758500-1296865175_thumb.jpg

 

Er noe orden i rotet:

BD . . . . . . . . . . . . . . . . . |-| BD

BD + Musikk DVDs . . . . . |-| Tegneserie/bokbaserte filmer

Kampsport . . . . . . . . . . . |-| Ting

Kampsport + Krig . . . . . . |-| Div bokser

Western + regisørsortert |-| Bilfilmer + Div action

Regisørsortert . . . . . . . . |-| Sci-Fi

Komedie . . . . . . . . . . . . . |-| Grøss/skrekk

Komedie . . . . . . . . . . . . . |-| "Utenlandsk" (Norske, svenske, fransk og asiatisk)

 

Bra samling. Likte godt måten du sorterte filmene på..! Hadde jeg hatt en slik hylle hadde jeg gjort det samme. Men nå har jeg også kvittet meg med 400 dvd filmer, til innkjøp av blu-ray.. :) Men har en egen hylle med kun dvd filmer og der har jeg sorert litt som

 

-reggisører

-klassikere

-ghibli etcc...

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...