Gå til innhold

Demo av TimeShift (PC)


Anbefalte innlegg

tipper at det blir veldig bra ja.

 

noen som vet hva parallax gjør? står under rendering  :hmm:

 

synes det er flotte detaljer her

 

 

5525416[/snapback]

 

 

Alt jeg ser her er dårlige teksturer i form av overdreven bump-mapping, alt for høy glossiness og en ikke spesielt pen gunner.. Selve modellen av pistolen syntes jeg også de kunne gjort litt mer ut av :ermm:

 

Men, grafikk er jo ikke alt, så jeg skal ikke skyte Saddam før demoen er testa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En typisk måte å implementere Parallax scrolling (som sikkert er noe annet enn P.mapping), er gamle spill der nederste delen av skjermen beveger seg motsatt retning, eller samme retning men annen hastighet enn resten av skjermen så man får en mye sterkere dybdefølelse.

Det er gjerne for å illustrere fart, eller for å sette bakgrunnsgrafikk mere i fokus ved at den ikke beveger seg helt i takt med spilleren.

Lenke til kommentar
tipper at det blir veldig bra ja.

 

noen som vet hva parallax gjør? står under rendering  :hmm:

 

synes det er flotte detaljer her

 

 

5525416[/snapback]

 

 

Alt jeg ser her er dårlige teksturer i form av overdreven bump-mapping, alt for høy glossiness og en ikke spesielt pen gunner.. Selve modellen av pistolen syntes jeg også de kunne gjort litt mer ut av :ermm:

 

Men, grafikk er jo ikke alt, så jeg skal ikke skyte Saddam før demoen er testa.

5526577[/snapback]

 

 

har spilt det gjennom noen ganger nå og jeg skal nok kjøpe dette spillet. bare gi det litt tid. jeg likte det ikke noe særlig de første minuttene. når jeg begynte å leke med tidsgreia og la merke til den flotte grafikken ble jeg imponert.

synes fysikken er skikkelig bra også.

gleder meg rått til å få dette på xbox 360, så kan jeg legge pdz på hylla.

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke lyd når jeg brukte noen av våpene i det heletatt. Hadde lyd i ca. 20 sekunder til noen begynte å snakke, så falt alt ut.

 

Huff, gadd ikke å spille mer :p

- Gikk så tregt, selv på min 3,2Ghz, 1GB ram/P4.

5527454[/snapback]

 

spill i 1280 eller 1024 med "good" settings uten AA. HDR og alt annet kan du ha på

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke lyd når jeg brukte noen av våpene i det heletatt. Hadde lyd i ca. 20 sekunder til noen begynte å snakke, så falt alt ut.

 

Huff, gadd ikke å spille mer :p

- Gikk så tregt, selv på min 3,2Ghz, 1GB ram/P4.

5527454[/snapback]

 

 

Fikk ikke noe lyd fra våpnene jeg heller. Det kom liksom lyd men den var så lav at det var flaut.

Lenke til kommentar

Synes demoen var helt grei. Fikk ikke samme gode følelese av tiden her som jeg gjorde i F.E.A.R, selv om tiden i Timeshift er "saktere" for å si det sånn. Jeg elsker nesten alle spill hvor slowmo er en mulighet, men jeg fikk ikke den samme følelsen her. Grafikken på min PC er heller ikke optimal, men jeg skal nok prøve en demo på 360 for å vurdere det kjøpet! :)

Lenke til kommentar
TimeShift er et førsteperson skytespill som forsøker å tenke nytt i en ellers stillestående sjanger. Spilleren får mulighet til å manipulere tiden
Nytenkende? Spar meg. Ideen om å manipulere tiden er slettes ikke ny, og var dessuten aldri særlig god heller. Bullet time og alminnelig lagring/lasting gjør samme nytten. Når kommer actionspillet hvor motstanderne er like sterke og kan like mye som deg selv, og dine eneste hjelpemidler er hurtighet og kløkt? Gi meg en utfordring!
Lenke til kommentar
TimeShift er et førsteperson skytespill som forsøker å tenke nytt i en ellers stillestående sjanger. Spilleren får mulighet til å manipulere tiden
Nytenkende? Spar meg. Ideen om å manipulere tiden er slettes ikke ny, og var dessuten aldri særlig god heller. Bullet time og alminnelig lagring/lasting gjør samme nytten. Når kommer actionspillet hvor motstanderne er like sterke og kan like mye som deg selv, og dine eneste hjelpemidler er hurtighet og kløkt? Gi meg en utfordring!

5531427[/snapback]

 

Her må jeg si meg litt uenig, jeg har ikke sett FPS spill der man stopper tiden HELT, så kulene stopper rett foran deg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...