Gå til innhold

Demo av TimeShift (PC)


Anbefalte innlegg

TimeShift er et førsteperson skytespill som forsøker å tenke nytt i en ellers stillestående sjanger. Spilleren får mulighet til å manipulere tiden
Nytenkende? Spar meg. Ideen om å manipulere tiden er slettes ikke ny, og var dessuten aldri særlig god heller. Bullet time og alminnelig lagring/lasting gjør samme nytten. Når kommer actionspillet hvor motstanderne er like sterke og kan like mye som deg selv, og dine eneste hjelpemidler er hurtighet og kløkt? Gi meg en utfordring!

5531427[/snapback]

 

Her må jeg si meg litt uenig, jeg har ikke sett FPS spill der man stopper tiden HELT, så kulene stopper rett foran deg.

5533962[/snapback]

Sant. Men problemet er at spillet (TimeShift) setter opp dette som en hindreløype istedet for å bare utvide gameplayet med slike muligheter.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her må jeg si meg litt uenig, jeg har ikke sett FPS spill der man stopper tiden HELT, så kulene stopper rett foran deg.

5533962[/snapback]

Det er sant. Denne funksjonen åpner jo for endeløse muligheter...

 

Joda, MeTa][iC, jeg vet det, men dette spillet så ikke spesielt spennende ut, og jeg har da prøvd Prince of Persia. Forstod aldri vitsen med det hele. Spolefunksjonen er jo bare hurtiglagring i forkledning. Noen steder er det visst nødvendig å ta den i bruk for å komme videre, men stort sett fungerer den bare som alminnelig PR-dilldall. Manglende originalitet er én ting, men falsk sådan er verre.

Lenke til kommentar

Joda, er enig i at spillet ikke er SÅ bra (blir vel et litt-over-middels FPS), men likevel, du kan jo ikke si at det er feil å si at de prøver på å få til et mer friskt spill inn i FPS-sjangeren, da de faktisk prøver på det! (selvfølgelig ser det jo ut som at de ikke akkurat ender opp med et så bra resultat, men de prøver i det minste)

Var bare det jeg ville frem til. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...