Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Det at poison på våpna forsvinner ved zoning, er det "working as intended" eller skal det virkelig være sånn?

7031882[/snapback]

 

desverre så tror jeg det ja :p så vis du skal i inst så vent til du er inne :p

7032029[/snapback]

 

Den er lei.

 

Jeg driver å grinder litt innimellom BG's, så jeg har et enormt forbruk! Ikke det at det står på penger, men det er så dritkjedelig å rebuffe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var faktisk MYE mer damage enn forventa!  :dribble:

7030871[/snapback]

 

Ja, ikke sant?

 

Da begynner det å bli ganske dårlig damage spør du meg, men man har jo så klart de lusne damagene du tar med white-damage med daggers.

 

White-damagen med daggers er da aldeles ikke dårlig. Man får kanskje ikke like høye tall pga damagen daggers har, kontra sverd/mace/fist, men tallene kommer mye hyppigere.

 

Men ja, som nevnt tidligere, så har dagger spec den svakheten med at man være bak target.

Lenke til kommentar
Er jo ofte slik at man holder seg bak target som sword/mace rogue også, for å unngå frontal AoE-attacks osv.

7037059[/snapback]

 

Samt man slipper også parry, men man er fortsatt ikke avhengig av å være bak target for å gjøre Sinister Strike (ergo min uthevede )

 

EDIT: Varo var ute før meg der :hrm:

Endret av Hansidu
Lenke til kommentar
Er jo ofte slik at man holder seg bak target som sword/mace rogue også, for å unngå frontal AoE-attacks osv.

7037059[/snapback]

 

Samt man slipper også parry, men man er fortsatt ikke avhengig av å være bak target for å gjøre Sinister Strike (ergo min uthevede )

 

EDIT: Varo var ute før meg der :hrm:

7037103[/snapback]

 

 

oh yeah!

 

men men, etter min erfaring pumper jeg ut bøttevis mer dps med combat dagger build i BWL/ AQ 40 og naxx enn jeg gjør med combat. Hell, jeg outdps'er ganske lett de andre roguene også. nogenlunde likt gear, eneste forskjell er at jeg løper rundt med Perd/CHT mens resten flyter rundt med CTS(eller vis kag)/og BB. ja sugen droprate på maladath.

 

Skal sies at jeg ikke kun har testet Combat daggers, har også en Cotbd som jeg har kjørt combat fists med, og får fremdeles mer dps fra Combat daggers, dog ikke "enormt" mye( vel, kommer an på om du tenker på 30-50 dps som enormt mye). Foreslår dere bare finner buildet dere selv trives med og holder dere til det. selv om combat daggers > combat fists(og de andre sword rogue nubsene, i allefall for meg, kanskje ikke for dere.) foretrekker jeg combat fists siden det er mer medgjørlig i pvp :p

 

Hvem vet, kanskje jeg bare har gear som er bedre egnet for combat daggers enn combat fists? :dontgetit:

Endret av Varo
Lenke til kommentar

Så lenge man har en build og våpen man trives med, og yter sitt beste, vil det sannsynligvis utgjøre større DPS-forskjell i lengden enn build og våpen som gjør at man vegrer seg for å raide.

 

Jeg synes i hvert fall det er genialt fett å løpe rundt solo og i raids med en kompis sin char. (Combat swords, 2 x AQR)

 

Og jeg giddet knapt å røre den på den tiden han brukte PB og CHT.

Lenke til kommentar
Parry forekommer bare i en halvsirkel foran moben.

7040257[/snapback]

 

jepp, med andre ord parry skal ikke skje bakfra, men det kan skje pågrunn av lagg, hvis mobben snur seg rundt raskt etc. uansett, hold deg bak en mobb, så foran å se forskjell på parry selv brutti, det er merkbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...