Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var faktisk MYE mer damage enn forventa!  :dribble:

7030871[/snapback]

 

Ja, ikke sant?

 

Da begynner det å bli ganske dårlig damage spør du meg, men man har jo så klart de lusne damagene du tar med white-damage med daggers.

 

White-damagen med daggers er da aldeles ikke dårlig. Man får kanskje ikke like høye tall pga damagen daggers har, kontra sverd/mace/fist, men tallene kommer mye hyppigere.

 

Men ja, som nevnt tidligere, så har dagger spec den svakheten med at man være bak target.

7037033[/snapback]

 

Med tanke på at +dagger skill er det eneste som er lett å makset uten å være human,

er daggers den combat builden som gjør klart mest white damage i raids.

Du kan være heldig og få maladeth eller anubisath warhammer,men det er mye større sjangs for å få fatt i enten distracting dagger,muggers belt eller aged core leather gloves.

 

Med mitt utstyr (litt MC epics,pvp sett og AQ20/ZG ting) med en 15/31/5 build så er ca 50-55% av totalskaden min white hits,

og resten er specials og poisons,og jeg gjør helt grei skade på bosser.

 

På trash har hemo eller combat swords/fists/maces en klar fordel siden de får combo points mye fortere,

og de ikke er avhengig av å angripe bakfra,men på en rimelig statisk mob med mye helse faller hemo av rimelig fort.

Men forskjellen mellom combat daggers og swords/maces/fists er stort sett på grunn av at å skaffe seg de ekstra +5 weapon skill som trengs på toppen weapon expertise er mye lettere for daggers.

Endret av Talwin
Lenke til kommentar

Har akkurat tatt roguen min ned fra hyllen og skal specce daggerbuild. Er kommet nye talent siden sist jeg spilte den så trenger tips til en ålreit daggerbuild. Skal mostly i Battlegrounds da. Så en gpd PvP daggerbuild ville vært fint. Er litt støv på meg så derfor trenger jeg litt tips/hjelp fra evt rogues som går mye PvP. :thumbup:. Daggersene mine er Lobotomizer og Electrified dagger. JADA, har ikke spilt roguen på LENGE! :dribble:

Må si jeg "Elsker" ambush/backstab da. :blush:

Og vær så snill å viss hvor man har puttet talentpoengen. Ikke bare 15/31/5 etc...

 

Takker så MEGET for hjelpen på forhånd.

Lenke til kommentar
Har akkurat tatt roguen min ned fra hyllen og skal specce daggerbuild. Er kommet nye talent siden sist jeg spilte den så trenger tips til en ålreit daggerbuild. Skal mostly i Battlegrounds da. Så en gpd PvP daggerbuild ville vært fint. Er litt støv på meg så derfor trenger jeg litt tips/hjelp fra evt rogues som går mye PvP.  :thumbup:. Daggersene mine er Lobotomizer og Electrified dagger. JADA, har ikke spilt roguen på LENGE!  :dribble:

Må si jeg "Elsker" ambush/backstab da.  :blush:

Og vær så snill å viss hvor man har puttet talentpoengen. Ikke bare 15/31/5 etc...

 

Takker så MEGET for hjelpen på forhånd.

7093284[/snapback]

 

Kasta sammen noen builds, men klokka er tross alt før sju om morran:

 

Cold Blood/Preparation

 

Kan stokke om litt på talents her selvfølgelig, noen "fillers" her med Ghostly Strike/Setup etc etc, kan gjerne puttes i Camouflage osv.

 

Seal Fate

 

1 filler point her, kastet det inn i Remorseless Attacks for øyeblikket. Er også populært med 31/8/12 (Et poeng fra Improved Ambush i Vigor for 110 max energy), gjerne i kombinasjon med 5/8 Nightslayer for 120 max energy, men hva man tjener på dette vil man uansett ha gjort opp for med gear nå for tiden.

 

Uansett - fra Thottbot beta-versjon:

 

"Enchant Weapon - Mongoose Permanently enchant a Melee Weapon to occasionally increase Agility by 120 and attack speed slightly." -> Ser ut til at Crusader er historie ;)

 

 

Uansett - kommer nok til å fortsette med noe ala 21/40 eller 20/41 i Burning Crusade - får se hva de kommer til å gjøre med "Surprise Attacks" (8 % er enda litt lite synes jeg), men "Combat Potency" skal jeg hvertfall ha med meg:

Combat Potency - Where Blade Twisting was. 5 ranks that "Gives your successful off-hand melee attacks a 20% chance to generate 3/6/9/12/15 Energy."

 

 

Heldigvis har Blizzard nå bekreftet at Iblis -> Mainhand i beta var en bug.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Har akkurat tatt roguen min ned fra hyllen og skal specce daggerbuild. Er kommet nye talent siden sist jeg spilte den så trenger tips til en ålreit daggerbuild. Skal mostly i Battlegrounds da. Så en gpd PvP daggerbuild ville vært fint. Er litt støv på meg så derfor trenger jeg litt tips/hjelp fra evt rogues som går mye PvP.  :thumbup:. Daggersene mine er Lobotomizer og Electrified dagger. JADA, har ikke spilt roguen på LENGE!  :dribble:

Må si jeg "Elsker" ambush/backstab da.  :blush:

Og vær så snill å viss hvor man har puttet talentpoengen. Ikke bare 15/31/5 etc...

 

Takker så MEGET for hjelpen på forhånd.

7093284[/snapback]

 

Kasta sammen noen builds, men klokka er tross alt før sju om morran:

 

Cold Blood/Preparation

 

Kan stokke om litt på talents her selvfølgelig, noen "fillers" her med Ghostly Strike/Setup etc etc, kan gjerne puttes i Camouflage osv.

 

Seal Fate

 

1 filler point her, kastet det inn i Remorseless Attacks for øyeblikket. Er også populært med 31/8/12 (Et poeng fra Improved Ambush i Vigor for 110 max energy), gjerne i kombinasjon med 5/8 Nightslayer for 120 max energy, men hva man tjener på dette vil man uansett ha gjort opp for med gear nå for tiden.

 

Uansett - fra Thottbot beta-versjon:

 

"Enchant Weapon - Mongoose Permanently enchant a Melee Weapon to occasionally increase Agility by 120 and attack speed slightly." -> Ser ut til at Crusader er historie ;)

 

 

Uansett - kommer nok til å fortsette med noe ala 21/40 eller 20/41 i Burning Crusade - får se hva de kommer til å gjøre med "Surprise Attacks" (8 % er enda litt lite synes jeg), men "Combat Potency" skal jeg hvertfall ha med meg:

Combat Potency - Where Blade Twisting was. 5 ranks that "Gives your successful off-hand melee attacks a 20% chance to generate 3/6/9/12/15 Energy."

 

 

Heldigvis har Blizzard nå bekreftet at Iblis -> Mainhand i beta var en bug.

7094031[/snapback]

 

@ Talent builds: 1 point i dirty deeds er et must med prep, ser heller ikke helt pointet med imp SnD hvis han skal gå mye pvp. Har ikke tid til å skrive mer, skolen venter :p

Lenke til kommentar

@ Talent builds: 1 point i dirty deeds er et must med prep, ser heller ikke helt pointet med imp SnD hvis han skal gå mye pvp. Har ikke tid til å skrive mer, skolen venter :p

7094087[/snapback]

 

Er vel gjerne sant det - jeg er altfor vant til å ha imp. S&D med meg overalt - PvP'er svært lite ;) Men som sagt, han får kaste litt fillers rundt omkring - har aldri brukt 21/8/22 eller 30/8/13 i noe format selv.

Lenke til kommentar
Er ute etter en reinspekka PvP-build. Mest optimale. Sikkert flere av dem alt etter smak og behag. 21/8/22 er bare tall for meg. Hvor putter man talentpoengene best mulig her?

Noen som har en show på den?  :)  :)

 

Takker på forhånd  :thumbup:

7094675[/snapback]

 

Enda en gang: Noe sånt. Du får stokke om litt på subtlety hvis du vil ha Camouflage etc.

 

Uansett vanskelig å si hva som er mest optimalt, noen foretrekker Seal Fate - noen holder seg til combat builds.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...