Gå til innhold

Chess tvinger oss over til Netcom!


Anbefalte innlegg

Det er nok bytte av leverandør som er eneste alternativet dersom vi fortsatt skal holde på Telenornettet. Men vi har i hvert fall frem til 1. september med å finne et bra tilbud, gjerne med gratis etablering.

 

Tele2 er mest aktuell i skrivende stund, men jeg ser at Telio også kommer til å kjøre veldig gode priser og benytter Telenornettet nå de kommer i gang med dette. Spørsmålet er bare om Teliomobil er aktiv før 1. september.

 

Men igjen, dersom noen vet om en metode for rimelig/gratis overføring til Tele2 er det nok flere her inne som er interessert i å bli informert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har fått GPRS til å fungere siden de fikk nytt simkort? begynner å bli litt viktig å få igang det igjen her. Jobbmessig!! Får ringe dem i morgen :D.

 

EDIT: faktisk overraskende god netcomdekning på toten gitt.. hadde jeg ikke trodd :).

Endret av spurv
Lenke til kommentar
Er det noen som har fått GPRS til å fungere siden de fikk nytt simkort? begynner å bli litt viktig å få igang det igjen her. Jobbmessig!! Får ringe dem i morgen :D.

 

EDIT: faktisk overraskende god netcomdekning på toten gitt.. hadde jeg ikke trodd :).

5670843[/snapback]

 

Syntes at Netcom sin dekning stort sett er bra jeg og, selv langs med veiene på Vestlandet og omegn.. Men langs kysten er nok Telenor overlegen etter min erfaring!

Endret av escobar
Lenke til kommentar

Har selv fått nytt simkort i posten, skal teste ut hovordan det går med netcom dekningen her oppe i nord, men vet at ihvertfall i huset der jeg bor er det bedre enn telenor dekningen.

Synd ingen har like bra avtaler som chess king (jeg har ihvertfall ikke sett noen til nå)

Lenke til kommentar
Jeg skiftet til Telenor

 

Fruen fikk brev i dag og hun skiftet til Tele 2.

 

Bare 2 stk der..

5686125[/snapback]

 

Jeg har skiftet til Telenor. Det samme har dama. 2 til...

5686911[/snapback]

Ser at Telenor nå har fri innmeldning på sitt FriFiks-abonnement. Sikkert ikke tilfeldig med tanke på bråket rundt Chess. :cool:

Lenke til kommentar

Fikk det sagnomsuste brevet fra Chess i posten selv forleden. Reagerer på at det ikke står noe om hvorfor man må bytte simkort, og at man skifter nett. Bare alla "du får nytt simkort som er mye mye bedre og forberedt på fremtiden". Jeg sendte uansett mail til chess og fikk beholde telenordekningen min inntil videre. Jeg er fornøyd med chess, så jeg blir antagelig med over til netcom nettet når den tid kommer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men det skulle være et nytt og bedre simkort med flere plasser til nummer (400 stk) og oppdatert til ny teknologi. Mitt nye kort har fortsatt bare plass til 200 nummer slik det forrige hadde. Og hvordan det ellers er oppdatert vet jeg ikke da min tlf ikke har den nyeste teknologien. Men ser da ikke helt hva det nye kortet er så mye bedre på??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...