Gå til innhold

Chess tvinger oss over til Netcom!


Anbefalte innlegg

Noen andre som har opplevd problemer med det nye sim-kortet? Jeg byttet i dag, og etter det så har jeg ikke kunnet sende sms... :(

Hvis jeg bytter nett til telenor på mobilen(står 'kun nødanrop' i displayet - K750), så kan jeg sende en sms før mobilen bytter tilbake til netcom. Men mobilen nekter fortsatt å sende sms på netcom sitt nett. Ikke noe fornuftig svar å få på kundeservice heller...

 

 

Blir vel tele2 på meg og tenker jeg... Chamipon koster vel omtrent det samme som knock-out så.

 

Telenor har ihvertfall bedre dekning rundt omkring i fjorder og daler i Vesterålen og Lofoten. Blir ganske irritert om jeg ikke har dekning på mobiln når jeg kommer på arbeid inni en fjord-tarm på mandag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk brev i dag, sitter i telefonkø nå... er nummer 6

 

edit; innlegg nummer 555

noen som har noen forslag til noe man kan gjøre mens man venter i kø?

 

fortsatt nummer 6

 

det er enya - may it be som pausemusikk

 

edit 2: wooooo, nummer 4 nå

 

nummer to

 

edit 3 :

 

og der hadde vi kontakt med en koselig jente... :p

portering er utsatt.

hun viste ingenting om hvor lenge det var til alle måtte over, mend et var en prosess som de kom til å holde på med gjennom dette året sa hun, MEN det kom kanskje noen nye forhandlinger (med telenor antar jeg), så det kunne hende at de også kunne tilby telenor dekning i fremtiden...

 

hun kunne også opplyse om at det var veldig mange som ikke ville over til netcom..

 

(8 minutter i kø, og 1 minutt snakk... blir dyrt det :p )

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
fikk brev i dag, sitter i telefonkø nå... er nummer 6

 

edit; innlegg nummer 555

noen som har noen forslag til noe man kan gjøre mens man venter i kø?

 

fortsatt nummer 6

 

det er enya - may it be som pausemusikk

 

edit 2: wooooo, nummer 4 nå

 

nummer to

 

edit 3 :

 

og der hadde vi kontakt med en koselig jente... :p

portering er utsatt.

hun viste ingenting om hvor lenge det var til alle måtte over, mend et var en prosess som de kom til å holde på med gjennom dette året sa hun, MEN det kom kanskje noen nye forhandlinger (med telenor antar jeg), så det kunne hende at de også kunne tilby telenor dekning i fremtiden...

 

hun kunne også opplyse om at det var veldig mange som ikke ville over til netcom..

 

(8 minutter i kø, og 1 minutt snakk... blir dyrt det :p )

5578742[/snapback]

 

Siden Chess ikke klarer å informere kundene sine skikkelig, så kan du istedet lese at du må over til Netcom da Telenor ser det for seg å informere istedet på sin nettside; klikk her for å lese!.

 

Dette har vært postet tidligere i denne tråden, men syntes samtidig det er ganske latterlig at ikke Chess kan informere kundene sine skikkelig, men at Telenor gir mer informasjon om dette enn Chess som folk faktisk er kunde hos.. skammelig er det! Syntes det er riktig av Telenor å være litt "snikete" ved å opplyse at du kan sende sms med kodeord TILBUD til dem for å kanskje kapre enn Chess kunde eller to på samme webside..

Lenke til kommentar

angry.gifBle i siste liten obs på at jeg skulle overføres til Netcom`s nett og ble fly forbannet. Prøvde kundeservice på tlf. men var nr.12 i køen i evighet. Sendte så en mail til kservice siden det ble sagt på chess.no at det var det som skulle til for å beholde Telenor-dekningen. Fikk et generelt svar tilbake og måtte stave budskapet mitt i enda klarere ordelag for at kundeservice skulle skjønne at jeg kom til si opp og bytte til tele2 om jeg ikke fikk beholde telenor-dekningen.

screama.gificon_rythm.gif

 

Stemmer det som Telenor sier at alle Chess-kunder må over til Netcom? Chess sier motsatt da?

De kundene som likevel ikke vil bytte fra Telenor- til Netcom-dekning, tar kontakt med Chess kundeservice når de mottar brev med nytt SIM-kort, noe som vil skje mellom januar og juli 2006.

 

Det er iallefall tydelig at Chess driver ett skittent spill med oss kunder, så på sikt er det vel bare å belage seg på å bytte til Tele2-Champion

Lenke til kommentar

Personlig så gidder jeg ikke dette "spillet" til Chess. Er allerede i gang med portering til Telenor, som jeg fikk et godt tilbud fra.

 

Kunne sikkert ha klort meg fast på Telenordekning hos Chess en stund til, men det er ikke et slikt kundeforhold jeg ønsker. Utrolig at kunden selv må gå aktivt inn for å få beholde en eksisterende avtale!

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg endelig det nye sim kortet i posten. Men desverre som nevnt tidligere skulle det vært byttet ut i går. Er dette noe jeg kan klage på til Chess?? Synes dette er håpløs kundebehandling...

Synes de burde gi meg et godt tilbud som "plaster på såret". Er jo en tjeneste jeg betaler for som de ikke leverer :no:

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg endelig det nye sim kortet i posten. Men desverre som nevnt tidligere skulle det vært byttet ut i går. Er dette noe jeg kan klage på til Chess?? Synes dette er håpløs kundebehandling...

Synes de burde gi meg et godt tilbud som "plaster på såret". Er jo en tjeneste jeg betaler for som de ikke leverer  :no:

5583612[/snapback]

 

Det går jo ann å sende dem en - koselig - mail og klage på dette og be om et lite plaster på såret.

 

Mitt inntrykk er at de ikke er SÅ vanskelige som mange skal ha det til.

Eller...mulig de er det, men foreløbig har iallefall ikke jeg merket det.

 

Det skader ikke å prøve iallefall.

Lenke til kommentar
Personlig så gidder jeg ikke dette "spillet" til Chess. Er allerede i gang med portering til Telenor, som jeg fikk et godt tilbud fra.

5582358[/snapback]

 

er det forresten mulig å "mase" seg til bedre abbonnemet-vilkår enn de standard til telenor?

har hørt om andre selskaper der hvis amn ringer inn for å bestille, så kan man si at: "nei, det syntes jeg var litt syrt..." osv, så kan selgeren gjøre tilbudet litt bedre liksom..

er dette mulig med telenor, mase seg til gratis tilleggstjenester og sånn?

hva er det tilbudet du fikk da? har tenkt litt på djuice allstar...

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg endelig det nye sim kortet i posten. Men desverre som nevnt tidligere skulle det vært byttet ut i går. Er dette noe jeg kan klage på til Chess?? Synes dette er håpløs kundebehandling...

Synes de burde gi meg et godt tilbud som "plaster på såret". Er jo en tjeneste jeg betaler for som de ikke leverer  :no:

5583612[/snapback]

 

Det går jo ann å sende dem en - koselig - mail og klage på dette og be om et lite plaster på såret.

 

Mitt inntrykk er at de ikke er SÅ vanskelige som mange skal ha det til.

Eller...mulig de er det, men foreløbig har iallefall ikke jeg merket det.

 

Det skader ikke å prøve iallefall.

5588397[/snapback]

Fikk svar på mail i dag. 200 sms gratis. Er egentlig godt fornøyd med det :D

var ikke så krise å være uten nett i 1 døgn. Men bra med "et lite plaster på såret"

Endret av Hovis
Lenke til kommentar
Jeg sendte mail til Chess kundeservice og sa at det ikke var aktuelt med Netcom dekning for hverken meg eller min kone. Fikk i dag beskjed, etter 4-5 dager, at porteringen var stoppet.

Så det ser ut som om det er mulig å beholde Telenor-dekningen.

 

mrmattis

5596245[/snapback]

 

Du får beholde den til 1 september. da stenger telenor kranen for deg. ikke chess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...