Gå til innhold

Chess tvinger oss over til Netcom!


Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål til dere som har fått beskjed fra Chess:

Når fikk dere beskjed?

Når blir det nye kortet aktivert (gamle deaktivert)? Og hvor lang tid etter dere fikk beskjed?

 

Jeg har ikke hørt noe fra Chess enda angående mitt SIM-kort, men fått bekreftet at jeg må bytte.

5504242[/snapback]

 

Fikk SMS torsdag 19. januar, brev med SIM-kort noen dager seinere og nytt abonnement aktivert en uke etter, torsdag 26. januar. Stod ingen beskjed i SMS-en om hvorfor eller noe forklaring overhodet. Heia Chess! Mest elendige fremgangsmåten jeg har sett noen gang...

5505522[/snapback]

 

 

:no: Fikk beskjed samme dag som det ble avbrutt kontakt og til og medc uten gi meg en sjanse til å si i fra om jeg ønsket å fortsatt medlemskap,så jeg sendte hele pakka med simkort og infopapira i retur,samt en mail om at dette "selskapet"som overtar har jeg nok av dårlige erfringer i fra før,og viste da til "Bombemailan" de haddefått tidlige,så nå bil å gå over til Hello :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De hadde problemer med SMS systemet for en måned eller 2 siden Telenor (man kunne få samme melding 60 ganger) men du kunne jo i det minste ringe. Siste gangen Telenor var helt nede for telling kan jeg ikke huske.

6008011[/snapback]

 

Det var ikke Telenor som hadde disse problemene. "Problem-SMS´ene" blr sendt fra Tele2-kunder. Tele2 hadde problemer med sin SMS-sentral, derfor ble det sendt ut drøssevis med kopier.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Voldsomt mas om at Netcom og Chess er svenskeide. Tenk på alle arbeidsplassene som Netcom og Chess har i Norge. Hjelper ikke det? Eller er dere så trangsynte at dere tror alle pengene går rett til sverige.

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
Voldsomt mas om at Netcom og Chess er svenskeide. Tenk på alle arbeidsplassene som Netcom og Chess har i Norge. Hjelper ikke det? Eller er dere så trangsynte at dere tror alle pengene går rett til sverige.

6247936[/snapback]

 

Selv om en del lager et poeng av at TeliaSonera er svensk, så er hovedproblemet Chess sin tilsynelatende dårlige kundebehandling i forbindelse med overflytting til Netcom sitt nett. Når det gjelder arbeidsplasser som skapes og hvor pengene ender opp så er ikke det noe som jeg tror angår eller bryr den vanlige kunde hos Chess, men derimot at han eller hun får det produkt og den kundestøtte som kan forventes av et seriøst foretak. Noe jeg personlig syntes Chess har klart å rote til etter oppkjøpet..

Lenke til kommentar

Søkte overføring fra chess til Netcom igjen forrige uke...

 

Chess mangler for mange tjenester... Jeg trenger datamania...

Desuten er netcom billigere en chess igjen...

 

Dere sørpå får bare syte, vi nord for tondheim lever gode livet med netcom,

Telenor henger voldsomt etter nordover... (spesielt EDGE)

 

litt on-topic også da, jeg har ikke fått noe brev om overføring eller nytt sim siden jeg ble chess-kunde... :hmm:

...

Lenke til kommentar
Søkte overføring fra chess til Netcom igjen forrige uke...

 

Chess mangler for mange tjenester... Jeg trenger datamania...

Desuten er netcom billigere en chess igjen...

 

Dere sørpå får bare syte, vi nord for tondheim lever gode livet med netcom,

Telenor henger voldsomt etter nordover... (spesielt EDGE)

 

litt on-topic også da, jeg har ikke fått noe brev om overføring eller nytt sim siden jeg ble chess-kunde... :hmm:

...

6250781[/snapback]

 

Bra du har korrekte opplysninger, da Telenor i dag har 100% EDGE dekning... Noe Netcom ikke har. UMTS nettet til Netcom er i tillegg bare en trist historie.

 

- Ulyd

Lenke til kommentar
Bra du har korrekte opplysninger, da Telenor i dag har 100% EDGE dekning... Noe Netcom ikke har. UMTS nettet til Netcom er i tillegg bare en trist historie.

 

- Ulyd

6272653[/snapback]

Tengte mere på hastigheten en dekning jeg da, telenor må ha kommet etter nordover i såfall..

Brormin testet Telenor og jeg testet Netcom på samme stedet, han fikk 48-52kbps, jeg fikk stødige 198kbps på samme linjetest på samme sted..

 

Nord for Trh. så har Netcom også 100%..

 

3G er en død teknologi før det kommer igang, kommer ikke til å sjekke om min neste tlf har 3g. (er over den mobilnerd greia, er for dyrt.) :p

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...