Gå til innhold

Demo av Crashday (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow, liker hastigheten jeg fikk fra gamer sine nedlastingserver. Lasta ned hele greia på under et minutt... 5000KB/s er nye rekord for meg :)

 

/Cyrus

5501632[/snapback]

5000?!! Åssen linje har du??

Jeg har problemer med å makse 2mbitten min fra Gamer.no sine sider.. ligger på 210/220kbs osv..

 

5501723[/snapback]

5000kb = 5mb = 5*8 mbit = 40 mbit er hastigheten

2mbit= 2/8 mbit= 0,25 mb = 250 kb i timen er maks

Lenke til kommentar
Wow, liker hastigheten jeg fikk fra gamer sine nedlastingserver. Lasta ned hele greia på under et minutt... 5000KB/s er nye rekord for meg :)

 

/Cyrus

5501632[/snapback]

5000?!! Åssen linje har du??

Jeg har problemer med å makse 2mbitten min fra Gamer.no sine sider.. ligger på 210/220kbs osv..

 

5501723[/snapback]

5000kb = 5mb = 5*8 mbit = 40 mbit er hastigheten

2mbit= 2/8 mbit= 0,25 mb = 250 kb i timen er maks

5502253[/snapback]

 

Du tenker vel på 250kB i sekundet.

 

For timen på 2mbit blir det vel noe sånt som:

2000Kbit / 8 = 250KB * 60sek = 15000KB / 1024 = 14,6MB * 60min = 876MB eller 0,85GB i Timen

 

Men stemmer som du sier at 40Mbit = 5000KB/s, tro hvilken leverandør det er. Må jo nesten være i Sverige? :D

Lenke til kommentar
Edit: vær så snill ikke ødelegg dette ved å la dere bli listet som mirror på spillprodusenters side

5502443[/snapback]

Utenlandslinjen er begrenset nettopp for å unngå slikt. Dette tilbudet er kun noe som kommer folk i Norge til gode. Resten av verden vil få svært dårlige hastigheter fra Gamer.no. Og for dere i Norge har vi veldig mye kapasitet tilgjengelig. Så ingen grunn til bekymring :-)

Lenke til kommentar

Uff for noe greier dem greier å mekke till. Har avsluttet daemon tools & slått av all emulering for fortsatt ikke kjørt demoen. Finnes ingen løsning på forumet dems btw.

http://www.crashday-game.de/forum/viewforu...71d6abf4107aca7

 

Ser innom Crashday-demo\videos mappen prøver å spille wmv filene så endrer den Windows Media Playeren til Fransk.

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Uansett hva dere andre sier, jeg kommer til å kjøpe dette spillet ;) Fordi jeg VET at Moonbyte kommer til å fikse dette \disse mange problemen før eller etter release (i form av patcher).

 

Og ful versjonen kommer til å bli så evvvig mye bedre, SDK vil bli delt, slikt at man kan lage nye biler \¨ting til spillet.

Track editoren, som er spillets sjel er også i fullversjonen å finne :)

 

Selv om jeg syns Demoen var litt skuffende er jeg sikker på at de har noen ess i ermet som venter på å bli avdekket ;)

Lenke til kommentar
Det nytter vel ikke å bare slå av daemon tools (og lignende programmer).

Dere må også slå av emuleringen.

5503697[/snapback]

Det er ikke Daemon Tools som skaper problemene. Demoen funker perfekt med Daemon Tools 4 og jeg har hørt om folk uten vituelle cdstasjoner som også får feilmeldingen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...