Gå til innhold

Demo av Crashday (PC)


Anbefalte innlegg

det er jo helt utrolig elendig at det går an å slippe en demo med så hissig kopibeskyttelse at mange ikke kan spille det. jeg har prøvd det meste av securom-drepende programmer uten effekt, så nå går nok hele greia i papirkurven, og jeg kommer definitivt IKKE til å kjøpe spillet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er jo helt utrolig elendig at det går an å slippe en demo med så hissig kopibeskyttelse at mange ikke kan spille det. jeg har prøvd det meste av securom-drepende programmer uten effekt, så nå går nok hele greia i papirkurven, og jeg kommer definitivt IKKE til å kjøpe spillet
Stol på meg, du går ikke glipp av noe.
Lenke til kommentar
Utenlandslinjen er begrenset nettopp for å unngå slikt. Dette tilbudet er kun noe som kommer folk i Norge til gode. Resten av verden vil få svært dårlige hastigheter fra Gamer.no. Og for dere i Norge har vi veldig mye kapasitet tilgjengelig. Så ingen grunn til bekymring :-)

5502487[/snapback]

Fett! Gamer.no er mitt nye favorittsted for nedlasting av demoer. Får 5200KB/s (gjevnt, ikke peak) som er ny rekord. Sitter på jobb med fiber rett i veggen, så det er moro... :cool:

Lenke til kommentar

Jeg har PB score på et hopp med 106 000 ;)

Tingen er at du må gjøre flere ting samtidig. Men det første du gjør er å kjøre på den veien som leder til et hopp, som er gjennom en loop, da lander du på en bro, forsett fort, nytt hopp, land, full fart og nytt hopp. Alt dette kan gjøres i en og samme poengsum. Gjør dette når bilen er ganske ny, da kan du få mye mer poeng enn det jeg fikk tror jeg :)

Husk å spin OG flip samtidig ;)

Lenke til kommentar
var jo ett greit spill det her.. men musikken sugde!

 

grafikken var ganske najz foresten..

 

men jeg savner noe ala destruction derby spillene :( uten våpen og med realisme..

5506252[/snapback]

Musikken kan du skru av og det er fullt mulig å spille uten våpen i fullversjon ;)

5506285[/snapback]

 

jaja.. men mangler fortsatt realismen.. men ikke det at jeg mente det om dette spillet men at jeg savner ett sånt spill

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...