Gå til innhold

Radeon X1900 er her


Anbefalte innlegg

Fra artikkel:
I spillene Colin McRage 2K5

 

Det skal vel være Colin McRae 2k5,

selv om et Colin McRage spill sikkert hadde vært kult...

5490065[/snapback]

jeg satt og lurte på det der, og jeg fant ut at det var noen som laget et Flatout/Burnout-lignende spill og bare kalte det Colin McRage for å erte litt :p

men jeg tok visst feil ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Databutikken.com har x1900xt til 4851kr, og inne på lager. Jeg tror det er et svært godt tilbud.

 

http://www.databutikken.com/no/datasheet.php?artId=C3DX19XT

5490525[/snapback]

det har de på komplett/norek også! det er en "billig-modell" og en dyr en, ser det ut som. . . :hmm:

en som koster 4,800 og en som koster ca. 5,500,- hos både PowerColor og Sapphire. . .

så plutseli at "billig-modellen" var XT og den dyre var XTX :p

Endret av Guggelibu
Lenke til kommentar

Hehehehe, nå lønner det seg å ha kutta ut X1800 i vente på X1900, jeg sitter på 7000 kr til HK å GPU ;) å en Opteron 170 som jeg ikke har fått brukt enda!

:D

 

Men, hvilket hovedkort? kikker på et DFI, å velge hva, X1900 XT eller X1900 XTX?

*Luksus problem* :dribble:

 

Forrestn, komplett har inne både XT og XTX fra sapphire (50 stk av hver) og, netshop også!

 

og alle hjerter gleder seg!

Lenke til kommentar
I artikkelen påpekes det at ATI hadde store leveringsproblemer med X1800-serien, men nVidia har jo enda større problemer med å pøse ut nok 7800GTX 512 MB kort (lave yields, kanskje?). Hvis man skal dømme etter tilgjengelighet, så er det faktisk ATI som leder high-end kappløpet...

5490953[/snapback]

vel, nVidia har jo enda 256MB-versionen tilgjengelig(hvordan skrives det? vanskelig ord :p )

Endret av Guggelibu
Lenke til kommentar
I artikkelen påpekes det at ATI hadde store leveringsproblemer med X1800-serien, men nVidia har jo enda større problemer med å pøse ut nok 7800GTX 512 MB kort (lave yields, kanskje?). Hvis man skal dømme etter tilgjengelighet, så er det faktisk ATI som leder high-end kappløpet...

5490953[/snapback]

 

 

Meininga med GTX 512mb var jo ikkje å selge flest mogleg, dei ville slå ATI's x1800XT med det.

Endret av Elensar
Lenke til kommentar

Jeg tror at de som har et X1800XT 512 skal være glade og fornøyde, for det var ikke den store forskjelen på 1900xt og 1800xt som jeg trodde det kom til å bli.

Some advice, keep a couple of things in mind though:

 

You need to play games at the highest resolutions.

You need to have a need for playing with image quality settings enabled

You need to bare in mind that you need a screamingly fast PC in terms of your processor as a high-end graphics card needs to be bound to a high-end processor. I'm Talking Athlon 3600+ and upwards and Pentium 4 3.6 GHz as a bare minimum.

Do you not plan to fulfill all three of these requirements? For example are you intent/constrained to play games at 1280x1024 with 4xAA and 8xAF? Then please do not bother to buy this card. Stick with a Radeon X1800 XL, GeForce 7800 GT or anything in that range as the high-end graphics cards really require such a demanding environment to show off their fullest potential.

 

tatt i fra guru3d sitt siste innlegg i review`en av x1900xtx

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Som sakt, 7800 GTX 512 kom for å konkurere med 1800, ikke 1900.....

5491378[/snapback]

Det er egentlig helt uinteressant, folk bryr seg om hvilket kort som er det beste per dags dato. At nvidia kommer med g71 i mars, og at ati med r590 til høsten spiller liksom ikke så stor rolle, hvis man vil ha nytt skjermkort nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...