Gå til innhold

Hvilke mobiler har du hatt ?


Anbefalte innlegg

Om jeg husker rett, i rekkefølge;

 

Nokia 1611 (slagvåpen deluxe)

Nokia 3510

Ericsson ett-eller-annet, gamle typen med irritabelt tynn "skjerm"/display.

Nokia 5110

Nokia 6110

Nokia 7110

Nokia 8110

Nokia 8850

 

Hadde en touch-screen telefon som var først i sitt slag jeg ikke husker navnet på,

husker bare den var stor og klumpete og vanvittig upraktisk. Ville prøve noe nytt :)

 

SE K500i

SE K710i

SE W800i

SE K750i

SE K810i

 

*Iphone (solgte driten etter tre måneder)

 

Nokia N79 (nåværende telefon)

 

-x-

Endret av XanderZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en gammel, stygg, stor og blå samsung med plass til to linjer tekst og uten telefonbok

siemens c55, c60(min første med fargeskjerm), c65

nokia 3330(trur jeg det var. Den med 2 striper på hver side av skjermen eller noe?). 5700(den jeg har nå. dritkul musikktelefon. Synd den ikke har wifi og hsdpa bare)

sony ericsson t200, w5500(ogsa drtibra musikktelefon, synd den var så feit)

 

Trur det var alle sammen

Lenke til kommentar

Haha, jeg husker ikke alle, men jeg kan jo begynne.. ^^,

 

Nokia 3200

BenQ ett eller annet rart noe

Nokia 6170

Nokia 6111

Nokia 6630

Nokia 6600

Nokia N91

Nokia 3110 Classic

Nokia N76

 

Eller jeg tror det var alle alikevel, men det er nok ikke helt i rekkefølge.

Regner med at det kommer en HTC HD e.l. snart! :)

 

Edit: Morsomt emne! (Bytta ut et 9-tall med et 7-tall)

Endret av Espen R.
Lenke til kommentar

Tidligere telefoner:

 

Privat:

1: Nokia 5110

2: Siemens C35i

3: Nokia 3510

4: Motorola T720

5: Sony Ericsson T610

6: Sony Ericsson P800

7: Sony Ericsson T610

8: Samsung X450

9: Sony Ericsson T630

10: i-mate SP5m

 

Samt en Nokia 3210 som reservetelefon midt i blandt alle disse.

 

Jobb:

1: Nokia 6310

2: Nokia 6230i

3: Nokia 6020 eller 6021, ikke sikker der.

4: Nokia E50

 

Nåværende:

Privat: Neonode N2

Jobb: --

Lenke til kommentar

Mine telefoner:

 

Telefonene med * bak har jeg fremdeles og de virker. Eneste telefonen som har blitt ødelagt menst jeg hadde den var 6103.....

- Nokia 3210*

- Nokia 3510

- Nokia 3100*

- Nokia 6310*

- Nokia 6150*

- Nokia 6230

- Nokia 3230

- Nokia 6103

- Sony Ericsson W800i*

- Sony Ericsson W850i

- Sony Ericsson K850i*

- Sony Ericsson W890*

- Samsung E730*

- Samsung D500*

- Samsung L700*

- Samsung E700

- LG 5300i

- LG G5400

 

Det ble 18 telefoner siden mai 2000 det, hmm trodde det skulle være flere.....

Lenke til kommentar

Artig tråd som bringer tilbake minner :)

Skal selv lage ei liste over mobilene jeg har hatt:

 

Motorola M3788 - min aller første mobil. Arvet den fra min bror lenge tilbake i tid. Stor og tung med utstikkende antenne. Tok 5 min å lese en sms, og den hadde en kontaktsøkefunksjon der du kunne taste inn hele tre bokstaver.

 

Nokia 3210 - denne arvet jeg fra søstra mi, og jeg husker fortsatt jeg brukte mye tid på Snake. Det var også så fancy å kunne bytte deksler, og vips så hadde mobilen din en helt ny look. Design og størrelse var til tider veldig bra.

 

Nokia 3310 - husker ikke hvordan jeg fikk tak i denne mobilen, men jeg husker godt alle de timene jeg brukte på Space Impact. Det var virkelig en revolusjon innen mobilspill!

 

Nokia 3100 - denne mobilen ga meg definitivt de beste minnene. Den var liten og lett, og var den første mobilen jeg hadde med fargeskjerm. Jeg husker hvor store vansker jeg hadde med å sove de dagene før jul, siden jeg visste at det lå en 3100 under juletreet til meg. Hadde en kompis som briefet med sin 3510i hele tiden fordi den hadde en fantastisk fargeskjerm fordelt på 96 x 65 piksler. Skal si han ble stum da han så min nye mobil som hadde en skjerm 128 x 128 piksler. Lastet også ned mange mobilspill denne tiden, og hadde mange timer med mobilmorro. Savner virkelig de mobilspillene når jeg tenker tilbake, spesielt Townsmen.

 

Nokia 3200 - lillesøstra mi fikk denne mobilen, og jeg husket jeg var rød av sjalusi. Men så smart som jeg var, klarte jeg å overtale henne til å bytte mobil med meg. Jeg fikk denne, mens hun fikk min 3100. Forandringene var ikke mange, annet et kamera og bedre ringetoner. Husket jeg og vennene mine ble så imponerte over hvor bra de samme ringetonene lydet på denne i forhold til andre mobiler. Var også populært og veksle ringetoner og amr-toner via IR, og de helgene med gratis mms fra Telenor var rene julaften. Det var minner, det!

 

Nokia N-Gage - kjøpte denne for 500 kr på Expert. Medfulgte et snowboard-spill som jeg gikk lei av veldig tidlig. Husket javaspillene ble så mye bedre på denne telefonen enn de andre mobilene jeg hadde eid. Skjermen var virkelig glimrende, men det hjalp ikke noe særlig når mobilen føltes ut som en murstein, og du så rett og slett ut som en idiot under en samtale. Fikk forresten Pandemonium i N-Gage-format til jul, siden jeg likte PlayStation-versjonen så godt. Kunne ikke si at den mobile versjonen ga meg de samme følelsene.

 

Siemens M65 - kjøpte også denne på billigsalg på Expert. En kraftig og robust telefon med en diger fargeskjerm. Denne mobilen ga meg ikke så mange minner, siden det var vanskelig å skaffe javaspill til en Siemens-mobil (ja, jeg var veldig opptatt av javaspill den tiden). Prøvde å lyge til meg selv og få meg til å tro at jeg likte den, men måtte til slutt gi opp. Den endte opp som en gave til min far.

 

Sony Ericsson W810i - arvet denne fra min bror siden han hadde gått til innkjøp av en W830i. En glimrende mobil med en god musikkavspiller (til mobil å være) og et godt kamera. Skjermen var virkelig til å gape av. Brukte langt over 1000 kr på en 4 gb minnekort. Det var en stor tappe, siden mobilen sleit virkelig med å takle det store minnekortet. Brukte den som mp3-spiller i ca 2 mnd, til jeg ga opp og kjøpte meg en iPod nano. Hadde over 150 javaspill som jeg spilte nå og da, og denne mobilen kunne virkelig levere når det gjaldt underholdning.

Denne er fortsatt min nåværende mobil, men bruker den bare til å ringe og sende sms med.

 

Edit: den beste mobilen jeg har hatt er Nokia 3100. Ut ifra minnene og den mobile revolusjon jeg fikk med den, er det ingen tvil. Mye også pga at den var den første mobilen med fargeskjerm jeg skaffet meg, og at resultatet ikke skuffet forventningene mine.

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar

Jeg satt faktisk å tenkte på hvilke mobiler jeg har hatt gjennom årene, så dukket denne tråden opp. Morsomt :)

 

Motorola CD 160 (også kalt mursteinen)

Motorola "oppfølgeren til CD 160" husker ikke navn.

Nokia 5110

Nokia 6110

Nokia 3310

Nokia 6210

ericsson t28 ? (flippflapp telefon som var genialt liten og MED tetris:) )

sonyericsson t68i

Sonyericsson T610

Samsung E700

Samsung D500

Qtec 8310

Sonyericsson w880

HTC Touch Diamond (Ble stjålet for 5 dager siden.)

 

Nå har jeg ikke mobil og har heller ikke råd til ny mobil, siden jeg glemte å fikse forsikring. Min egen feil, men uansett kjipt å miste HTC telefonen :(

 

Har dessuten hatt en mengde flere telefoner som har vært "reserve" telefoner og de teller jeg ikke med.

Lenke til kommentar

Blir vist en del mobiler ja. Blir bare dyrere og dyrere modeller ;P

 

Motorola, ukjent modell.

Nokia 3330.

SE T68i, med ekstra kamera faktisk.

Nokia 2650

Samsung kamskjell husker ikke modell.

Motorola Razr V3 Rosa.

SE T610.

SE Z600.

SE P900.

Nokia N70

SE P990.

HTC TYTN.

HTC S730.

 

Kommende mobil HTC Touch PRO.

Lenke til kommentar

Nokia

2100

3310

3410

3510

7280

9210i

N95

E90

 

Motorola

T2288 eller noe sånt :p Første mobilen min :D

 

LG

KE850 Prada

 

Sony Ericsson

T68i

T610

P900

P910i

P990i

 

HTC/Qtek

9100

Touch Diamond

 

+ en mobilklokke uten navn :p

 

I tillegg til disse har jeg rundt 100 mobiler til liggende, men regner ikke med disse fordi jeg ikke har brukt dem :p

Lenke til kommentar

Kjøpte min første i 1999.

Siemens C10

Nokia 5110

Nokia 6150 (Beste jeg har hatt)

Nokia 6210 (Første jeg ødela)

Nokia 5210

Nokia 6310

Siemens S55 (dårligste jeg har hatt)

Siemens SX1

Siemens M65

SonyEricsson K750i

SonyEricsson K800i

Motorola Razr V6 (Kuleste jeg har hatt)

SonyEricsson K810i

Nokia N95 8GB (elsker den)

 

Min neste?? Sikler på en Nokia E71 eller kanskje en BlackBerry. Time vil shåvv

Endret av Mark9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...