Gå til innhold

Mine onde planer!


fwsotern

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å starte et plateselskap for å så ta Norge ved storm ved å kjøpe opp singlene til mine egne artister. Siden samtlige singler fra selskapet havner på VG-lista topp-20 så vil artistene få økt presseomtale og dermed større salg. Snøballeffekt er en fantastisk ting.

 

Slenger med et bilde av meg selv slik at dere gjenkjenner meg når bildet mitt står i avisen. :)

 

_christer_670905h.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min onde plan for Norges utvikling:

 

1: Vi bruker Telemarksbataljonen til å gjøre alle samene om til slaver.

 

2: Så tvinger vi dem til å grave ut diamanter og annet edelt metal i nord-Norge.

 

3: Så sprenger vi hele vestlandet av, slik at vestlandet blir en øy.

 

4: Denne øyen fester vi noen store "vifter" slik at vi kan forflytte oss.

 

5: Så okkuperer vi Svergie og Finnland. Det gjør vi ved at vi truer med at USA kommer å tar de.

 

6: Så lager vi et gigantisk gjerde rundt Finnland og stenger oss ute fra resten av verden.

 

7: Så lager vi atom-reaktorer, med felles kunnskap fra Finnland og Sverige.

 

8: Så bruker vi et lignende budskap som George W. Bush fikk :" Jeg fikk et kall fra Gud, å han sa drep alle som er en fare for sammfunnet" og truer med å sende våre atom-missiler mot alle andre verdens land.

 

9: De som ikke underkastes oss, sprenger vi til der peppers gror.

 

10: Alt dette blir finnasiert av alle edelmetalene som vi finner i nord Norge.

 

 

 

 

:devil:

Lenke til kommentar

Min onde plan:

 

Jeg betaler en uteligger for å drepe hele kongefamilien og alle i hele slekta. Så har vi ingen konge og det må finnes en ny en og det blir da kanskje mest rett å finne en president. Måten jeg skal bli president på er å i skjul fuske med stemmene så jeg vinner valget.

 

Mens jeg har makta sender jeg millitæret til noen fattige afrikanske land som er rike på olje og andre ting. Norge blir verdens rikeste land og har det mest moderne, største og beste forsvaret i verden.

 

Jeg kjøper meg en øy et sted ingen visste fantes engang og styrer landa mine derifra. Jeg starter Frøken Norge konkurranse hvert år og alle de pene jentene blir tatt med til min øy hvor jeg er det eneste hannkjønnet å se. Eneste lovene som finnes der skal være: Ikke lov å drepe eller slå og det er forbudt med klær!

 

Jaja, tåpelig men det er min drøm hvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...