Gå til innhold

Mine onde planer!


fwsotern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genmanipulere alle delfiner til å hjelpe meg med å hjernevaske alle haier for så å ta over USA sin atomubåt-flåte(på en måte som er høyst usannsynlig, men det skiter vi i :) ) forså å mose Moskva og St. Petersburg så russland og USA starter en atom-krig. Og da, når Bush blir borte kommer jeg med all min klokskap og godhet og blir president. Deretter moser jeg Irak med nalpam-bomber(?) og mindre kjernefysiske stritshoder( :whistle: ) og får troverdighet i FN, kjøper opp Storbrittania's øverste ledere for så å sende den flåten til Tyskland. Nå har jeg nettopp startet 3 VK. Så beordrer jeg bygging av 100 hydrogenbomber, og de som våger å motsi meg får en i hodet(eller værtfall ganske nært). Nå er jeg verdens konge. Deretter trekker jeg meg langsomt tilbake(med mine 48 miliarder US Dollar), forandrer ansiktet og flytter til Sveits. Pengene er nå spredd over litt over 300 kontoer world wide og ingen, jeg gjentar INGEN mistenker noe. Hvordan? Jeg bruker rundt 800 millioner kr på utvikling av en ny era innen bilmotorer(bruker store deler av nalpam-bombene jeg fikk lagd før jeg moste irak til drivstoff), og når min onde plan når slutten sitter jeg med rundt 48 milliarder dollar i baklomma(pluss det jeg tjener på salg av nye bilmotorer), en bil som går i omkring 600km/h og innflytelse i alle verdens land.

 

Kan ikke slå galt :D

 

 

Eller :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...