Gå til innhold

Skal begynne med WoW, hvilken char?


Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere spilt på en 14 dagers prøveversjon som Night Elf Hunter opp til lvl 19. Hunteren likte jeg veldig godt iom at hun sjelden døde, sjelden gikk ut for mana og jeg trengte aldri store pauser mellom hvert monster. Deretter spilte jeg en Tauren Druid opp til lvl 10. Det tok mye lenger tid både i kamp og etter kamp. Og så måtte jeg alltid ha med meg noe vatn og mat. Det var litt kjedelig.

 

Jeg skal spille på Alliance, siden det er der vennene mine spiller.

 

Jeg vil ha en som er morro og spille med, som du slipper å ha pause etter hver eneste kamp. En som er god til solo i begynnelsen og i tillegg er god til group og PvP senere i spillet.

 

Hva ville du valgt, og hvorfor?

Endret av L@xen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Warrior har lite nedetid. Tåler mye bank og trenger derfor kun en liten bandasje før man er klar for neste mob.

Paladin er litt på samme måte som druid, ganske treg. Mage og warlock tenger mana, men mage kan lage sitt eget vann, og warlock overfører helse til mana noe som begrenser nedetiden litt.

 

Vil anbefale warrior, mage eller warlock. Først og sistnevnte garanterer deg plass i gruppe, hvertfall!

Lenke til kommentar
Den tok jeg ikke helt..?

5452006[/snapback]

 

Det jeg tror han mener er at locks er i mindretall i forhold til warriors og hunters.

Det stemmer godt med situasjonen på vår server.

Bruk den linken her og se hvem klasser det er på serveren din som det er "for mange av" http://www.warcraftrealms.com/census.php?serverid=254

 

Husk at en klasse kan være gøy å spille fra 1 til 60 , men har du planer om å bli med i en guild, og ta high end instancer bør du ikke spille en klasse som det allerede er for mange av på de fleste servers. Det vil bare bli problemer med å få seg guild, da de fleste populære klasser allerede er fylt opp i gode guilder.

Generelt på vår server er det manko på priests, druids og locks.

Warriors, rogues, (shamans), hunters sliter med å finne gode guilder.

(grunnet du skal spille som ally)

 

Lykke til med valg av char. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å velge warrior når paladin i tillegg har samme tøffe armoren, kan heale seg selv og få gratis ridedyr i lvl 40 og 60?

5455235[/snapback]

 

Ikke for å være frekk, men det er et typisk "noob"-spørsmål. Warrior er helt forkjellig fra Paladin. Paladin er en hybrid mellom melee og caster, og derfor har de helt forkjellige egenskaper.

 

Forresten, level 60 ridedyret er langt ifra gratis.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å velge warrior når paladin i tillegg har samme tøffe armoren, kan heale seg selv og få gratis ridedyr i lvl 40 og 60?

5455235[/snapback]

 

 

Warrior gjør MYE mer damage enn paladin, de er mye bedre til å tanke i instancer, de er imo mye gøyere å spille og de har ikke mana og har mye mindre nedetid enn palydadans.

Lenke til kommentar

det med mye ned tid på en paladin blir litt feil.. hele veien opp mot lvl 57 så er det sjeldent man trenger å sette seg ned for å drikke litt water.... alle som er paladin får dps til lvl 60 å da bruker man lite mana, kanskje litt mer i instancer men ikke no spes der heller...

 

i lvl 57-60 så blir det vel litt mer pågrunn av end game instancer hvor alle respecer til holy for å heale, da bruker man mye mana.. men er care å sette seg ned å drikke når alle andre castere må, bruker mye mindre mana enn en priest f.eks

 

jeg syntes paladin er veldig gøy å spille iallefall, men jeg liker å heale =) jeg syntes det er gøy, du må nesten like det for å like paladins i lvl 60...

Lenke til kommentar

djrabbit88:

 

En kompis av meg irriterer seg over paladins som i f.eks i den pvp-greia hvor man skal ta og holde 5 punkter at paladin'ene går rundt å prøver å skade istedetfor å heale i combat...

 

Han kommenterte at shamans er mye flinkere til å heale, kanskje fordi de ikke får plate? ;)

 

Også sa han at det er jævelig irriterende å ta ut noen mens de blir healet av en paladin... og ikke spes gøy å prøve å ta ut paladinen heller... Det går ikke akkurat kjappt å ta ut en paladin :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...