Gå til innhold

Skal begynne med WoW, hvilken char?


Anbefalte innlegg

hehe, vet vi paladins får litt kjeft for å ikke heal, men det er fordi vi kan gå DPS å... liker litt variasjoner, jeg healer pve og pvp... men i AB så gjør jeg det lite, får heller høre på de som blir sure sidne jeg ikke healer mens jeg har 3 horder på meg ^^

 

og den oppgaven vi paladins oftes får er å campe Stables som det aldri skjer noen ting =P (kanskje for vis det skjer no kan vi leve lenger enn noen classe solo mens man venter på backup)

 

men jeg gidder aldri PvP, er lei av å høre på folk som whiner om healing og tror at jeg kan heale 20stk sammtidig =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en level 60 warrior og en snart 40 priest.

Warrior er morro, men får at warrioren skal komme til sitt rette må du farme masse gear.

 

Ingen andre klasser er så avhengi av gear som en warrior.

 

Priesten er ufattelig morsom, dot's kraftige spells, healing.

Var en del nede tid i starten, men nå begynner grindinga å bli bra oxå.

Priest er også ufattelig bra i pvp.

 

Om du skal velge noe, velg ikke human iaf, er nok av de som løper rundt, angrer på at jeg ikke valgte dwarf.

Lenke til kommentar
med noen av de vil du ha det vanskligst å få gruppe.. i end game instancer er det mest forespørsel etter Priests, druids eller warlocks.... men av de ville jeg valgt hunter, men kanskje ikke NE hunter =P

5457165[/snapback]

Jeg har gruppe fra før av da.

Endret av L@xen
Lenke til kommentar

Hvis du synes det er vanskelig å velge, ta NELF Druid. De er ikke uovervinnelige, men de er gode på tre spesielle steder.

Du kan velge Balanced, hvis du ikke vet om du skal gå feral eller healing, feral hvis du skal gå i cat eller bear form å ta dmg (bear form gir det dritmye hp og armor) eller restoration hvis du skal gå healing.

Velger du druid, burde du gå restoration hvis du er instance typen. på slutten av spiller krever de store raid og instance gruppene healing druid.

 

Lykke til, og velg noe du selv liker, ikke va alle andre sier :thumbup:

Lenke til kommentar

hadde jeg vært deg ville jeg spurt etter hva forskjellig Characters har.

 

er det noen du kunne tenke deg å prøve? noe du vet kunne vært artig?

 

vil annbefale deg å prøve ut noen av forskjellige characters

 

 

 

Shamans og Paladins.

 

Shamans: etter min mening har vi mer enn nok av dem og etter det jeg synes er de ikke så artige å spille på. Ville heller annbefalt Mage

 

Paladin: Paladins er noe ingen trenger i group virkelig, har bare prøvd litt av Paladin men det var ikke noe spesielt morsomt. Å være Paladin var akkurat som æ være priest bae med bedre Meele og dårligere Magic

 

Hunters

 

Troll - Etter updaten fikk Trolls 5+ i Bow skill. De har nest mest agility til å starte med hvis jeg husker rett. (dette kan du sjekke på wow sin hjemmeside)

 

Dwarf - Dwarf i seg selv passer til å være hunter etter min mening, uannsett så har de 5+ i Gun skill

 

Nigth Elf - Night Elf etter min mening må være den beste Hunter rasen. De har også 5+ i Bow skill og mest agility av alle. De kan også gjøm,me seg i skyggen noe som er veldig fint å bruke når du/hvis du lærer Aimed shot.

 

Prist og mage:

 

Skal du være Priest må du bare forvente at du må kunne like å heale. når du kommer i lvl 60 vil ikke Shadow Priest være i mye bruk i group fordi de ikke er den beste dmg dealer. Priest er morro de, men Healing som sagt er noe må like

 

Skal du være Mage, så er det ikke mye negativt i det. De kommer seg lett inn i group fordi de er de beste Dmg Dealers i Party.

 

Rogue:

 

Skal du være Rogue så er Night elf den beste Rogue rasen etter min mening. de har mest agility, noe som Rogues trenger mye av.

 

Skal du være Rogue på Horde siden vil jeg annbefale Troll. de har mest agility på Horde siden og tar seg bra ut som Rogue.

 

Orc Rogue har ikke noe spesielle positive sider med å være Rogue, de ser heller ikke bra ut. men hvis du vil være Orc Rogue vil jeg annbefale Orc Female

 

 

Alt dette er min mening. Noe jeg har skrevet her kan være feil

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Hvis du skal velge warrior, velg dwarf! De ser råkule ut fra horde-sida. Liten, bred og råsterk. :thumbup: Eller velg female nightelf warrior, da har du noe som ikke alle andre har.

 

Jeg har en 60 warrior på horde-sida. Av erfaring suger warrior ganske mye fram til lvl40. Visst har vi lite nedetid men vi gjør lite skade så grindingen går sakte. Så blir det bedre og bedre fram til lvl60 med stadig bedre gear og egenskaper. Etter lvl60 er det bare rågøy.

 

Warrior er veldig gear-avhengig men det fungerer begge veier. Vi får også mer utbytte av items enn andre klasser. Det gjør at warrior-chars utvikler seg mye etter lvl60 gjennom nye items.

Lenke til kommentar

 

Shamans og Paladins.

 

Paladin: Paladins er noe ingen trenger i group virkelig, har bare prøvd litt av Paladin men det var ikke noe spesielt morsomt. Å være Paladin var akkurat som æ være priest bae med bedre Meele og dårligere Magic

 

 

5463873[/snapback]

nåja, kanskej dere ikke trenger oss... men vi redder laget utrolig mange ganger, paladin ledern i guildet mitt healer bedre enn priestene, vi trengs garantert i end game instancer, og det er gøy å spille de =)

Lenke til kommentar
Etter mye om og men har jeg funnet ut at jeg skal være

 

Gnome Rouge!  :w00t: Med Mining og Enginering :dremel:

 

Men hva er forskjell på en Assassination Rouge og en Combat Rouge, fordeler/ulemper?

5463764[/snapback]

 

Hei, tenker den ene bruker masse backstab (assassin), mens combat rogue ikke gjør det.

 

Samme hva, den som er backstab-orientert er mindre gear-avhengig, men får samtidig ikke like mye ut av gear på høyere lvl. Mao, du kjører som backstab-rogue fram til lvl 60 og respec'r etter at du har fått bra equipment.

Lenke til kommentar

Orc Rogue har ikke noe spesielle positive sider med å være Rogue, de ser heller ikke bra ut. men hvis du vil være Orc Rogue vil jeg annbefale Orc Female

 

 

Alt dette er min mening. Noe jeg har skrevet her kan være feil

5463873[/snapback]

 

25% stunn resistance, 25% mer Strength buff. de er vel en av de bedre rasene for rogue imo.

Lenke til kommentar
Warrior er veldig gear-avhengig men det fungerer begge veier. Vi får også mer utbytte av items enn andre klasser. Det gjør at warrior-chars utvikler seg mye  etter lvl60 gjennom nye items.

5464104[/snapback]

 

Middelmådig klasse--nytt gear på patch-->imba klasse-->nerf-->middelmådig klasse-->nytt gear på patch.-->nerf-->middelmådig klasse

 

Den onde syklusen til warrior :tease:

Lenke til kommentar

 

Shamans og Paladins.

 

Paladin: Paladins er noe ingen trenger i group virkelig, har bare prøvd litt av Paladin men det var ikke noe spesielt morsomt. Å være Paladin var akkurat som æ være priest bae med bedre Meele og dårligere Magic

 

 

5463873[/snapback]

nåja, kanskej dere ikke trenger oss... men vi redder laget utrolig mange ganger, paladin ledern i guildet mitt healer bedre enn priestene, vi trengs garantert i end game instancer, og det er gøy å spille de =)

5464127[/snapback]

 

 

Orc Rogue har ikke noe spesielle positive sider med å være Rogue, de ser heller ikke bra ut. men hvis du vil være Orc Rogue vil jeg annbefale Orc Female

 

 

Alt dette er min mening. Noe jeg har skrevet her kan være feil

5463873[/snapback]

 

25% stunn resistance, 25% mer Strength buff. de er vel en av de bedre rasene for rogue imo.

5465263[/snapback]

 

sa aldri at jeg hadde rett, sa det bare etter min mening og hva jeg vet. husker ikke alle rasene side positive/negative sider

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gnome Rouge!  :w00t: Med Mining og Enginering :dremel:

 

Men hva er forskjell på en Assassination Rouge og en Combat Rouge, fordeler/ulemper?

5463764[/snapback]

 

Rogue, ikke rouge, er så lei av at folk skriver rouge.

 

OT: Det kommer litt an på hvordan du skal spille, om du vil kjøre dagger/swords.

Selv kjører jeg daggers atm og har mest Subtlety, som er digg.

Lenke til kommentar
Gnome Rouge!  :w00t: Med Mining og Enginering :dremel:

 

Men hva er forskjell på en Assassination Rouge og en Combat Rouge, fordeler/ulemper?

5463764[/snapback]

 

Rogue, ikke rouge, er så lei av at folk skriver rouge.

 

OT: Det kommer litt an på hvordan du skal spille, om du vil kjøre dagger/swords.

Selv kjører jeg daggers atm og har mest Subtlety, som er digg.

5471947[/snapback]

Beklager, skal ikke gjenta seg.

 

Tror jeg skal kjøre daggers/assassination i begynnelsen.

Endret av L@xen
Lenke til kommentar

litt noobishspeak sagt om classes:

mage vis du liker og levle fort og mye kule spells

 

warlock vis du er litt 666 og liker og kontrollere demoner og gjøre mye damage :)

 

warrior: vis du liker og ta agro fra dyr og ta være tank og ta mye skade

 

rogue: vis du liker og velge alle kampene dine selv og snike deg bak fienden og drepe han

 

noen eksempler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...