Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?


Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

  1. 1. Har du prøvd hasj?

    • - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så lenge man får reaksjoner når man slutter med et stoff så er det avhengihetsskapende. Har funnet ut i de siste dagene at bivirkningene i ettertid av et tungt misbruk er noe faens møkk.

7020517[/snapback]

 

Ikke alle som får reaksjoner på det, viss du da ikke rekner med svetting og noen lange netter....

 

Men jeg er en av de som får ''abstinesner'' etter langtidsrøyking. Men det er snakk om noen få % som kan være utsatt for dette. Men jeg har bare reagert nå jeg over 3 måneder, eneste jeg kan si. Har quitet reven i snart 3 uker etter nesten et halvt år.

Egentlig gansge deiligt å bli litt ''våken'' igjen, selv om eg er dødstrøtt nå. :!:

 

Men det kan være smart for noen å slutte eller ta pause for å se hvordan de reagerer på det. Og viss du reagerer på det på andre måter enn å svette eller ha noen lange første netter så ville jeg ikke ha røyket hver dag, som noen gjør.

Men flesteparten merker ikke noe spesielt på det.

 

GOD natt og god helg folkenzz. :)

7024547[/snapback]

har hatt perioder selv da jeg har røyka som faen, men jeg merka det mest på kompiser :p

reagerer ikke på noe, når de er innrøkte. men så et par uker uten så va de og meg helt fine igjen :p

Lenke til kommentar
Var du avhengig?

 

 

Jeg rekner med at det spørsmålet er til meg pga måten du har quotet.

 

Avhengighet kan bety mange ting.

Jeg har aldri prioritert cannabis noe høyt og jeg har aldri merket at jeg blir sugen, slik som feks røyking. Jeg har heller ikke latt meg styrt av hasj, jeg har røyket pga det er noe som jeg liker, cannabis gir en nydelig rus som både er morsom sammen med venner eller når man har dødtid. Men selv om jeg har opplevt ''abstinenser'' etter jeg sluttet så er man jo avhengig til en viss grad.

Men symptonene jeg fikk kom ikke før ca 8 dager etter jeg tok min siste rev, og det var ikke relatert til stress eller noe. Det kom helt av seg selv i en merkelig form som depresjon,angst. Men jeg ble ikke påvirket av det i så stor grad at jeg låste dørene og ikke kunne gå på jobb, jeg fungerte normalt og var klar over hvorfor jeg fikk det...

Men for personer som tar det imot seg tror jeg det kan være en skremmende opplevelse, men noen hyggelig opplevelse er det jo selvsagt ikke.

 

For å si det slik, det er vanskeligere å slutte med røyk, men det kan oppleves mer skremmende å slutte med hasj viss man er en av de får abstinenser. Jeg vil tro at alle greier å slutte eller ta avholdt fra hasj viss dem føler for det. Og det er de tyngre stoffene som er værst. ;)

:)

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
145 SIDER med poster senere og ingen klart definerte argumenter? Tydelig at det er mange som røyker som poster i den tråden her ja  :!:

7078799[/snapback]

Det ligger noe empiriske argumenter bortgjemt i tråden et sted om en leter litt, men hele tråden er for det meste dominert av erfaringer, synsing, fordommer og spådommer :)

 

There is a God!

Vel gud sitt parti har isåfall 4,5% oppslutning ifølge et nylig partibarometer, og sponheim var fra det jeg leste om saken i særlig engasjert i saken.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...