Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?


Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

  1. 1. Har du prøvd hasj?

    • - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har FASITEN:

 

Marihuana, hasj og cannabis er ikke farlig hvis man tar det engang f.eks, men det er livstruende hvis man fortsetter å bruke det. Både psykisk og ikke minst fysisk ergo man burde holde seg unna det.

 

Takk

6876339[/snapback]

 

Fasiten er gitt; denne trådens videre eksistens har ingen mening.

In other news: Gaston declared god, Gastons everywhere rejoice.

 

I en marginalt mer alvorlig tone: Tipper mods snart blir lei av å måtte slette 7/10 poster hver 14. dag, og gir tråden en permanent ferie.

 

EDIT: PencilCase: Tror kanskje du skal begynne å lete etter en ny sarkasmedetektor på qxl, din er tydeligvis brukket ;)

Endret av fretex
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg har FASITEN:

 

Marihuana, hasj og cannabis er ikke farlig hvis man tar det engang f.eks, men det er livstruende hvis man fortsetter å bruke det. Både psykisk og ikke minst fysisk ergo man burde holde seg unna det.

 

Takk

6876339[/snapback]

 

Fasiten er gitt; denne trådens videre eksistens har ingen mening.

In other news: Gaston declared god, Gastons everywhere rejoice.

 

I en marginalt mer alvorlig tone: Tipper mods snart blir lei av å måtte slette 7/10 poster hver 14. dag, og gir tråden en permanent ferie.

6876429[/snapback]

 

Nei sier du det, kanskje du skal holde din store "kæft", og la tråden leve sitt litt usymmetriske liv uten din dom. :hrm:

Lenke til kommentar

enig i du, er viktig med en sånn tråd syns jeg, det som er uviktig er sånne som kommer med "jeg har svaret så nå kan bare en mod. komme å stenge den tråden" Det er ikke bare legalisering det diskuteres, det er hva som er farlig med det og det. Folk får komme med teorier, meninger osv. Så det siste jeg vil ha her inne er folk som egentlig driter i dette, men vil bare provosere litt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Haha, jeg mente ikke å stenge den.

 

Fasit... Ironi?

 

Morsomt...

6877120[/snapback]

 

Tja ... kanskje det :) men en ting vet jeg, og det er at avataren din er stein :cool:

6877378[/snapback]

 

Haha, hvorfor det? :roll:

6880210[/snapback]

 

 

Viggo var en av favorittene mine, og sløvere type skal du lete lenge etter. Han var prototypen på kjedrøykende "dophue", kanskje likhetene tiltrakk ... :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Good old Willie :)

 

Countrylegenden Willie Nelson (73) ble tatt på fersken med narkotisk sopp og marihuana da turnébussen hans ble gjennomsøkt mandag.

 

Nelson og fire andre ble ilagt bøter for narkotikabesittelse, opplyser politiet i Louisiana.

 

Bussen ble stanset i en tilfeldig trafikkontroll.

 

– Da døren ble åpnet, kunne politimannen kjenne at det tydelig luktet marihuana, heter det i en kunngjøring fra politiet.

 

Bussen ble gjennomsøkt, og politiet fant 680 gram marihuana og 85 gram av den ulovlige soppen. De fem om bord opplyste at stoffet var til personlig bruk, og at de ikke hadde til hensikt å selge det.

 

ANB-AP

Lenke til kommentar
du må ikke stikke av :cry:

6892520[/snapback]

 

hehe, hele diskusjonen ble bare jo bare ord mot ord til slutt, og da så jeg ingen hensikt å diskutere det videre. Folk veit hvor jeg står.

 

Skal forresten nyktre, for nå skal jeg snart begynne på skole, og da funker det ikke å være en skikkelig stoner :wee:, og jeg føler at det er like greit med en pause :)

 

 

Good old Willie :)

 

Countrylegenden Willie Nelson (73) ble tatt på fersken med narkotisk sopp og marihuana da turnébussen hans ble gjennomsøkt mandag.

 

Nelson og fire andre ble ilagt bøter for narkotikabesittelse, opplyser politiet i Louisiana.

 

Bussen ble stanset i en tilfeldig trafikkontroll.

 

– Da døren ble åpnet, kunne politimannen kjenne at det tydelig luktet marihuana, heter det i en kunngjøring fra politiet.

 

Bussen ble gjennomsøkt, og politiet fant 680 gram marihuana og 85 gram av den ulovlige soppen. De fem om bord opplyste at stoffet var til personlig bruk, og at de ikke hadde til hensikt å selge det.

 

ANB-AP

6892734[/snapback]

 

:love: Willie Nelson is the man! Hadde god posen med grønnar han der ja :D, og det ser ut som Willie også har fått med seg at det er flein sesong :D

Lenke til kommentar

Rart. På "Up In Smoke"-touren med Dr. Dre, Snoop Dogg, Ice Cube, Eminem, Xzibit, Nate Dogg osv osv....så røyka omtrent ALLE publikumerene Marihuana og politiet gadd ikke å gjøre noe med det da det var så mange. Har selv sett videoen og der står jo Xzibit danser utafor med en joint i hånda og to politimenn bak. Det ble røyka over 1 tonn Cannabis på den touren :roll:

 

Og de blir jo aldri tatt, så hvorfor skulle Willie Nelson bli tatt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Har aldri prøvd hasj eller noe lignende, men jeg vil dele noe som min favoritt standup artist Bill Hicks sa:

 

"Drugs have done good things for us, if you don't believe they have, do me a favour - take all your albums, tapes and CDs and burn em cos you know what, the musicians who made that great music that has enhanced your lives throughout the years? Rrrrreal fucking high, ha ha ha ho ho. ok"

 

litt offtopic, men fra samme karen:

 

"How about a positive LSD story? Wouldn't that be news-worthy, just the once? To base your decision on information rather than scare tactics and superstitions and lies? I think it would be news-worthy. "Today, a young man on acid realised that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we are all one consciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we're the imagination of ourselves." "Here's Tom with the weather." "Wow! Did you see the fuckin news!"

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...