Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?


Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

  1. 1. Har du prøvd hasj?

    • - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De hadde sett at jeg hadde pratet med noen lumske fyrer langs elva, dealerne hadde spurt meg om jeg ville ha men jeg sa nei og de ble litt innpåslitne helt til jeg kom opp på brua for der kommer det en liten fyr bak meg og kauker "Politi!", drar meg ned i bakken og setter kneet i nakken min.

 

Resten av visa kan dere. :mad:

Endret av Akiro Curosawa
Lenke til kommentar
Jeg tror at det er like farlig som kong alkohol, men så kommer jo det faktum inn at hasj ofte er springbrettet til tyngre narkotiske stoffer.

5420836[/snapback]

Min mening er at grunnen til at hasj og marihuana fører til andre stoffer (i noen tilfeller) er at det er ulovlig. For da har man liksom trått over en grense ved å bryte lovens narkotika regler. Eg har røykt en god de hasj og marihuana, men driver ikke med noe "hardere" rusmidler. Og for å si det sånn: det som har gjort meg mest skade er nok alkoholen. Synts ikke det er noe som helst gale i å ta se g en liten joint i ny og ne.

Lenke til kommentar
Jeg tror at det er like farlig som kong alkohol, men så kommer jo det faktum inn at hasj ofte er springbrettet til tyngre narkotiske stoffer.

5420836[/snapback]

Min mening er at grunnen til at hasj og marihuana fører til andre stoffer (i noen tilfeller) er at det er ulovlig. For da har man liksom trått over en grense ved å bryte lovens narkotika regler. Eg har røykt en god de hasj og marihuana, men driver ikke med noe "hardere" rusmidler. Og for å si det sånn: det som har gjort meg mest skade er nok alkoholen. Synts ikke det er noe som helst gale i å ta se g en liten joint i ny og ne.

7233645[/snapback]

Enig i det du sier om hasj og tyngre stoffer. Det fører ikke automatisk til sterkere stoffer. I mitt tilfelle så var jeg på speed'en før jeg rørte hasjen. Kan kanskje ha noe med at jeg ikke røyka vanlig røyk på den tida da...

Lenke til kommentar

Som folk sier :"man blir lei av hasj og må ha en "bedre" rus.

Da har man røykt for mye. Eg mener hasj er noe helt vidunderlig bra, men det er også noe dritt. Hvis man tar en rev en gang i blant for kosens skyld ser en film spiser noe digg mat og tar det med ro er det helt genialt. Men hvis man må stå opp tidlig om morgenen for å ta seg et ves av bøtten/bongen da er det noe dritt!

Lenke til kommentar

Hvem i alle dager må stå opp *tidlig* for å ta seg et bøttetrekk?? Har man falt inn i et misbrukermønster er det vel oftere slik at man bare trekker når man er våken uten å tenke så mye over døgnrytmen...

 

Vil anta cannabis virker like godt kl. 4 om ettermiddagen som kl. 8 om morgenen. Men det er bare hva jeg tror...

Lenke til kommentar
Hvem i alle dager må stå opp *tidlig* for å ta seg et bøttetrekk?? Har man falt inn i et misbrukermønster er det vel oftere slik at man bare trekker når man er våken uten å tenke så mye over døgnrytmen...

 

Vil anta cannabis virker like godt kl. 4 om ettermiddagen som kl. 8 om morgenen. Men det er bare hva jeg tror...

7234595[/snapback]

 

Det har du rett i, er man misbruker så driter man i når man gjør det. Og det gjelder samme faen hva man er hekta på.

Lenke til kommentar
Hvem i alle dager må stå opp *tidlig* for å ta seg et bøttetrekk?? Har man falt inn i et misbrukermønster er det vel oftere slik at man bare trekker når man er våken uten å tenke så mye over døgnrytmen...

 

Vil anta cannabis virker like godt kl. 4 om ettermiddagen som kl. 8 om morgenen. Men det er bare hva jeg tror...

7234595[/snapback]

 

Det har du rett i, er man misbruker så driter man i når man gjør det. Og det gjelder samme faen hva man er hekta på.

7236808[/snapback]

 

Mente at de må f.eks. stå opp før de skal på jobb/skole for å rekke å røyke en flis.

Lenke til kommentar
Min mening er at grunnen til at hasj og marihuana fører til andre stoffer (i noen tilfeller) er at det er ulovlig. For da har man liksom trått over en grense ved å bryte lovens narkotika regler.

Det er hvertfall ikke derfor det er ulovlig.

7236468[/snapback]

Det var ikke det eg sa heller. Les innlegget en gang til, det er andre veien.

Lenke til kommentar
Nettopp! Ka faen! spiser du fluesopp eller? Det e det eg har sagt hele tiden. Det e det som e den negative med hasj!

7238442[/snapback]

 

Det negative med hasj er at "hvis man MÅ røyke før man skal på jobb osv. så er man misbruker"?

Skjønner ikke hva du mener, men kan prøve: "Hasj bør være forbudt fordi enkelte misbruker det". Var det det du mente?

Lenke til kommentar
Nettopp! Ka faen! spiser du fluesopp eller? Det e det eg har sagt hele tiden. Det e det som e den negative med hasj!

7238442[/snapback]

 

Det negative med hasj er at "hvis man MÅ røyke før man skal på jobb osv. så er man misbruker"?

Skjønner ikke hva du mener, men kan prøve: "Hasj bør være forbudt fordi enkelte misbruker det". Var det det du mente?

7238704[/snapback]

 

jeg mente det jeg skrev, hvis du må putte i deg noe for at dagen skal være levlig så er man hekta

Lenke til kommentar
Nettopp! Ka faen! spiser du fluesopp eller? Det e det eg har sagt hele tiden. Det e det som e den negative med hasj!

7238442[/snapback]

 

Det negative med hasj er at "hvis man MÅ røyke før man skal på jobb osv. så er man misbruker"?

Skjønner ikke hva du mener, men kan prøve: "Hasj bør være forbudt fordi enkelte misbruker det". Var det det du mente?

7238704[/snapback]

 

jeg mente det jeg skrev, hvis du må putte i deg noe for at dagen skal være levlig så er man hekta

7239566[/snapback]

EDIT: Javelnei..

Endret av fretex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...