Gå til innhold

Omtale av 50 Cent: Bulletproof (PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Det verste er vel egentlig at da jeg var på Spaceworld her om dagen, så jeg en haug med unger som sto rundt spillet i hylla og siklet på det, priset det opp i skyene og snakket gangstah-språk. Jeg gikk bort til dem og sa "det der er bortkasta penger, kjøp det her istedet". Også viste jeg dem God of War. Ikke at de hadde fått lov til å kjøpe det eller noe (18 års grense) men...

 

"Nei nei, dette er verdens beste spill" sa de, også kjøpte de to kopier.

 

Møkka selger som som eeh...hakka møkk. Det er litt trist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke trist at det selger. De ungene verdsetter andre verdier enn deg, og det er bare bra at alle ikke er like.

5422197[/snapback]

 

Hvis dette er et elendig spill (noe flere anmeldelser tyder på) er det trist at det selger mange hundre ganger mer enn spill fra uavhengige utviklere som ikke har råd til å bruke penger på markedsføring. Det er flott med mangfold, så lenge det ligger kvalitet i grunnen.

Lenke til kommentar
Jeg lo da nyheten om dette spillet dukket opp og jeg ler like mye nå :!:

5420935[/snapback]

Det samme gjorde jeg. Fikk plutselig synske evner da jeg fikk høre det skulle komme, som sa et dette blir noe møkk.

 

Det triste er vel at dette kommer til å selge. Får denne en oppfølger i motsettning til Beyond Good & Evil så griner jeg.

Lenke til kommentar

i_111379-108x72.jpg

AHAHA!

Er vel ingen som er sur sånn?

Rart... En svart person går rundt å skyter ned bl.a hvite personer. Hadde det vært andre veien hadde spillet blitt svartelistet over alt og stemplet som rasistisk.

 

En rar, rar verden vi lever i.

 

Brødløkene i Gamereactor gav spillet 6/10.

 

Nuff' said, yo! :laugh:

5420696[/snapback]

Synes det er rart jeg også. Skulle ha gjeldt begge veier det der.

Jeg visste også spillet kom til og suge :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Det er ikke trist at det selger. De ungene verdsetter andre verdier enn deg, og det er bare bra at alle ikke er like.

5422197[/snapback]

 

 

At alle ikke er like unnskylder ikke dårlig smak.

5424626[/snapback]

 

 

At alle ikke er like unnskylder hele ikke bommen å kjøpe ett ræva spill.

5425338[/snapback]

huh?

 

Men anyway, et spill kan være dårlig, men fortsatt ha mye underholdningsverdi.

Lenke til kommentar

Et dårlig spill er ofte et spill med dårlig underholdningsverdi.

 

Kan være enig at dårlige ting, ofte kan bli ufrivillig morsomt (feks. en elendig komedie). Men noen ganger er ting så dårlige at det går forbi den grensa. Det har altså ikke en ufrivillig underholdningsverdi engang. "Bulletproof" plasseres i sistnevnte kategori.

Lenke til kommentar
Et dårlig spill er ofte et spill med dårlig underholdningsverdi.

 

Kan være enig at dårlige ting, ofte kan bli ufrivillig morsomt (feks. en elendig komedie). Men noen ganger er ting så dårlige at det går forbi den grensa. Det har altså ikke en ufrivillig underholdningsverdi engang. "Bulletproof" plasseres i sistnevnte kategori.

5426928[/snapback]

For en som digger 50 cent, spilte en masse Def Jam og liker skyting, kan jo underholdningsverdien i et slikt spill være enorm da.

Lenke til kommentar

Jeg har Def Jam selv jeg, og jeg hører mest på Black Metall liksom. Jeg mener dette ikke har noen ting med hverandre å gjøre. Def Jam er kult, uansett hva slags musikk som spillet har, fordi det er gjennomført. Det er akkurat samma musikken i 50 cent spillet, men spillet suger tross alt.

 

Foråpentligvis vil alle som kjøper det innse at de har gjort en liten feil.

Lenke til kommentar
forventa ikke noen annet. alltid gøy å lese om slakt :p

syntes nesten synd på anmelderen som ikke bare må spille spillet, men også fullføre det(eller?)

5420252[/snapback]

 

Synes synd på anmelder, som ikke bre må spille det gjennom én gang, men to pga det er utgitt på flere konsoller... *medfølelse*

Lenke til kommentar
Det som får meg til å riste på hodet er at dette spillet kommer til å selge som varmt hvetebrød =/

5421387[/snapback]

 

 

Tenkte det samme.

Kidsa idag altså. :no:

Hadde vi MacGyver PC-spill kanskje? Nei. ;)

 

 

...hadde det vært noe kanskje?

Endret av gotark
Lenke til kommentar

Dette er typen spill som havner under "selger bra pga kjent navn" prinsippe. Folk driter i innholdet, det er en "kjent" rapper (som er som envær rapper, elendig i sang), og det er nok til å selge spillet.

 

Hadde Shakira laget et spill haddet det solgt som varmt brød, ikke fordi spillet var noe spesielt bra, men fordi Shakira har en finger (eller hele kroppen) med i det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...