Gå til innhold

Omtale av 50 Cent: Bulletproof (PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:) Hehe, det spelet stod heldigvis ikkje på ønskelista mi i utgangspunktet. Det einaste eg har høyrt frå han der "50 percent"-fyren var ein gong eg skrudde på TV-en på NRK2 og det var sånn chatte-tøv med musikk. Eg fekk med meg "I'll take you to the candy shop I'll let you lick the lollypop...". So skifta eg kanal.

 

Kay

5420436[/snapback]

 

HAHAHA !! MAD FUNNY ! :!: :D

 

GGGGGGG-UNOT !

 

F%# 50 cent

Lenke til kommentar
Jeg synes anmelderen virket som en som hadde veldig mye imot 50cent fra starten av. Men det burde ikke hjelpe på om det er dårlig spill eller ikke. Spillet ser ut til å suge, men jeg har tenkt å skaffe meg det når det kommer på PSP fordi jeg liker 50 cent. Det kan være mye underholdningsverdi i et slikt spill selvom spillet generelt suger. Spørs hva slags verdier man verdsetter.

5420540[/snapback]

 

Her er jo du et perfekt eksempel på at fans lar seg lure til å kjøpe møkkadårlige ting bare favorittartistens navn står printet på coveret.

 

Det skulle ikke være lov å lage noe så røtent som dette, for så å lure pengene av unger som er lettlurte nok til å kjøpe mølet. Håper i det minste de lærer noe om "ikonene" sine ved å la seg lure slik...

 

-KJ

Lenke til kommentar
Det verste er vel egentlig at da jeg var på Spaceworld her om dagen, så jeg en haug med unger som sto rundt spillet i hylla og siklet på det, priset det opp i skyene og snakket gangstah-språk. Jeg gikk bort til dem og sa "det der er bortkasta penger, kjøp det her istedet". Også viste jeg dem God of War. Ikke at de hadde fått lov til å kjøpe det eller noe (18 års grense) men...

 

"Nei nei, dette er verdens beste spill" sa de, også kjøpte de to kopier.

 

Møkka selger som som eeh...hakka møkk. Det er litt trist.

5422120[/snapback]

 

 

Ha ha.. minner meg om en gang jeg var innom Spaceworld sentralt i Oslo, de kjørte MS FS 2000 tror jeg på en PC.. og et par unger sleit noe hinsides med stikka for å få et småfly på rett kjøl. Så kom en sjabby halvfeit type rundt 35-40 år bort til dem og satte i gang med en lang sarkastisk tirade om hvordan en faktisk skal fly slike virtuelle fly. Uforglemmelig :!: De stakkars ungene visste ikke hvor de skulle gjøre av seg..

Lenke til kommentar
Det er ikke trist at det selger. De ungene verdsetter andre verdier enn deg, og det er bare bra at alle ikke er like.

5422197[/snapback]

Dagens! :!:

 

Regner med du er i målgruppen som har lyst til å øke kontoen til 50c og EA? :p

 

Skytespill generelt har jeg ikke noe imot, spiller mye jeg... Men greia i f.eks CS er jo ikke drap, men taktikk, reflekser og lagspill... Dette spillet er jo bare lamt.

Lenke til kommentar
(som er som envær rapper, elendig i sang), og det er nok til å selge spillet.

5480135[/snapback]

Rappere synger da ikke.

5480710[/snapback]

 

Og hvordan det da kan klassifiseres som "musikk" og rappere som "musikere", ja det vet ikke jeg.

5480835[/snapback]

musikk'k -en (gr musike (tekhne) '(kunsten til) musene', se muse) 

  1 (kunsten å sette sammen el. framføre) toner i en estetisk helhet av rytme, melodi og harmoni; tonekunst; komposisjon(er); spill barokkm-, dansem-, folkem-, orgelm-, popm- / undervise i m- / studere m- / høre på, lytte til m- / sette m- til et dikt / norsk m- / klassisk m- / Bartoks m- / sang og m- / med, for full m- med alle instrumenter; av alle krefter / levende m-, se *levende / være, lyde som m- i ørene være, lyde behagelig 

  2 særl i bf: orkester, korps hornm-, skolem- / der kommer m-en / m-en spilte opp 

Jeg finner ikke noe om at sang = musikk her. Musikk er melodi, beat osv...

Finnes jo ting som ikke inneholder sang i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Må ærlig innrømme at jeg ikke en gang ville tenkt tanken på å kjøpe dette spillet, men kom over en link til anmeldelsen og leste hele artikkelen. Er bombesikker på at jeg fikk 6000% mer glede av anmeldelsen enn av spillet :D

 

... der snuten har satt opp lasergjerder som tydeligvis bidrar til å holde rapperpakk på sin plass.

 

Genial artikkel, takker og bukker for 5-10 min uvurderlig underholdning!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...