Gå til innhold

Ny teoripøvefra 15.1 maks 7 feil! +diskusjon


PC^2020

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nulltoleranse er vel en smule strengt, men at det kan være strengere enn det er i dag, er det absolutt ingen tvil om. Teorien er uansett noe alle kan klare å lese seg til null feil på, her møter du ingen uforutsette momenter, som f.eks unger som løper ut i veien foran bussen.

Lenke til kommentar
Bare bra at det er innskjerping på trafikkopplæringen.

Alt for mange tullinger i trafikken som ikke kan reglene.

 

iom. at det står liv og helse på spill, skulle det vært nulltoleranse på førerprøven.

 

IMO.

5410371[/snapback]

:yes:

I 100 km\t er eg tryggare jo fleire som kan reglane.

Lenke til kommentar

7 feil er omtrent det jeg fikk i 03...eller var det 02?

 

uansett, hvis de tar vekk mulighetene for flere korrekte svar pr. spørsmål (dvs. teller max 1 feil pr spørsmål), så ser jeg ikke problemet, det blir ikke vanskeligere av den grunn, det er bare en ny måte å telle på...

 

Faktisk vil jeg tro det gjør det litt lettere, ettersom man bare trenger å se etter ett riktig svar pr. spørsmål...

Lenke til kommentar
jeg gruer meg, jeg har problemer med multiple-choice.. altså avkryssningsprøver.

men vet noen om man bare kan ta teorien uten å ha hatt kjøretimer osv?

5411667[/snapback]

 

Jeg tok nå ihvertfall teorieeksamen før jeg begynte med kjøretimer i hele tatt...Og jeg kjørte opp i høst. Så hvist ikke det har kommet nye regler etter nyttår så kan du det!

 

Må man ikke melde seg opp, fylle ut søknad om å få lappen klasse B, for å kunne ta teorien? ;)

5411974[/snapback]

 

Du trenger bare å stikke innom biltilsynet og fylle ut et skjema hvor du søker om å få kjøre opp(de sjekker vandel og legeattest), vente tre fire uker til du har fått positivt svar og så kan du ta teorieksamen som privatist hvis du ikke gidder å ta teorikurs... :roll: Trenger ikke avtale time hos biltilsynet, det er bare å stikke innom en av de to dagene de kjører teorieksamen!

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
- Spørsmålene har kun ett riktig svaralternativ

 

Da er det jo ikke sammenlignbart lengre da, i vansklighetsgrad. Så 7 feil er sikkert like "ille" som 20 tidligere

5408979[/snapback]

Jeg håper inderlig du har rett. Jeg skal ta prøven nå den nærmeste måneden, så den bør bare ikke være verre en tidligere. :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...