kilik Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 (endret) De siste dagene har godeste George Broussard, mannen bak Duke Nukem, har vært temmelig aktiv på det offisielle Duke Nukem Forever-forumet. Han sier han blant annet ikke ønsker å overraske folk med lanseringen. Altså vil det bygges opp en del hype før spillet lanseres. Selv om utvikling startet i 1996/97 med Quake I engine, har de skiftet engine mange ganger og i 2002 startet de så og si helt på nytt med spillet og bruker en kraftig modfisert Unreal Engine. 3DRealms har laget sin egen fysikkmotor fra scratch. Det er nå i januar hele ti år siden Duke Nukem 3D ble lansert, så kanskje 3DRealms sikter mot å lansere oppfølgeren i jubileumsåret? Jeg tror vi får se spillet på E3... Men offisielt er det fortsatt "when it¨s done" altså ... Endret 8. januar 2006 av kilik
mushi Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 hadde vært noe, men tror det ikke før jeg får se det
Mala Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Ja nei, kor lenge har vi ventet på dette spillet no? Og kor mange grafikkmotorer har dette spillet lidd seg igjennon, for å ikkje å snakke om de stakkars programererene. Dissa må da kjenne alle verdens motorer inn/ut no :!:
BlastyTrasty Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Så lenge stripperne er høy-oppløselig er jeg fornøyd
Mala Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Så lenge stripperne er høy-oppløselig er jeg fornøyd 5408506[/snapback] Ja, det vil ihvertfall heve spillet en karakter eller to Ah the memories :!:
Deosl Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 http://www.3drealms.com/gethired.html Game Designer & programmer søkes hos 3DRealm. Ser ut som de bruker unreal engine til DNF.
BlastyTrasty Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jess, husker de gode gamle dagene med Duke nukem 3d. Jeg kjøpte faktisk spillet på disketter fra Arngren Electronics for 35 kroner.. Wow..!
SkinnyT Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Tok en ny titt på traileren fra 2001 (lastet opp her) Så jo helt genialt ut da! Men det går vel egentlig ikke an å sammenligne spillet som (kanskje?) kommer, med den traileren der.. Kommer nok til å se totalt annerledes ut. Men traileren er fortsatt tøff!
Dragon Hunter Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 De har holdt på i snart 10 år med DNF, de holder sikkert på i 10 år til...
Bear^ Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 DNF må jo ha en pris da i alle fall. Selv etter så mange år med utvikling, skifting av engien etc, så er det fremdeles under utvikling, noe som i seg selv er en prestasjon fra 3Drealms sin side. Ah jeg husker gode gamle Duke Nukem 3D. Som den lille gutt jeg var, kunne jeg stå lenge fremfor stripperne og presse space bare for å se litt pixel pupper av dårlig kvalitet
TCi Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Ja, venter ennå på denne tittelen. Så lenge de leverer så kan de jobbet med en så lenge de ønsker. Siste rykter jeg leste om på nettet sa noe om at DNF vil bli vist på E3 2006, men slik var det året før der igjen også....
Hr. Jenssen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Tror nok vi må vente til 20-årsjubileumet til D3D før vi kan få DNF jeg ja.
Potetdamen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 (endret) MeTa][iC : Hehe, jepps Tenk dere strippers og grisepoliti(var det politi dem var?)med god grafikk, mmmm : p edit: en leif, alltid en leif. Endret 9. januar 2006 av geedoo
Hr. Jenssen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Det var politi grisene hadde fått yrker som ja. "L.A.R.D." sto det på jakkene deres (istedet for L.A.P.D. - Los Angeles Police Department). L.A.R.D. blir jo lard, noe som er et styggord folk bruker om ekstremt tykke folk.
Dragon Hunter Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Tipper jeg har nådd pensjonsalder før DNF blir sluppet...
Blåbær Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Husker Dukem Nukem 1, digget spillet så heftig. Var litt skuffet over 2'ern men med 3D så ble det igjen morsomt
CurSe Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Tok en ny titt på traileren fra 2001 (lastet opp her) 5409054[/snapback] Nå ble jeg litt usikker, .exe trailer?
Playmofetish Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hmm, den .exe-traileren virka litt suspekt ja. rett for downloaden kom, fikk jeg også pop-up med "meet new girls"-reklame og "thousands of girsl waiting for you at VIKA" (jeg bor på grünerløkka, så de har vel funnet ut at jeg jevnlig farter til Vika for å sjekke damer). Den gikk til gjengjeld jævlig treigt, 16KB/s.. Noen som har sett denne og kan med hånda på hjertet si at det ikke er "10 000 virus multi-pack.exe"?
Mala Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Det er en BINK video som funker,og eg huser eg såg denna for mange år siden,og blei mektig imponert. Ser fortstat prøøn ut Endret 10. januar 2006 av Mala
Potetdamen Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det re en BINK video som funker,og eg huser eg såg denna for mange år siden,og blei mektig imponert. Ser fortstat prøøn ut 5413295[/snapback] Jepp, bink video, funker fint. Half-life 2 brukte bink på et par av dems vidoer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå