Gå til innhold

Fortsatt liv i Duke Nukem Forever

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

De siste dagene har godeste George Broussard, mannen bak Duke Nukem, har vært temmelig aktiv på det offisielle Duke Nukem Forever-forumet. Han sier han blant annet ikke ønsker å overraske folk med lanseringen. Altså vil det bygges opp en del hype før spillet lanseres.

Selv om utvikling startet i 1996/97 med Quake I engine, har de skiftet engine mange ganger og i 2002 startet de så og si helt på nytt med spillet og bruker en kraftig modfisert Unreal Engine. 3DRealms har laget sin egen fysikkmotor fra scratch.

Det er nå i januar hele ti år siden Duke Nukem 3D ble lansert, så kanskje 3DRealms sikter mot å lansere oppfølgeren i jubileumsåret? Jeg tror vi får se spillet på E3...

Men offisielt er det fortsatt "when it¨s done" altså ... :D

Endret av kilik
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja nei, kor lenge har vi ventet på dette spillet no? Og kor mange grafikkmotorer har dette spillet lidd seg igjennon, for å ikkje å snakke om de stakkars programererene. Dissa må da kjenne alle verdens motorer inn/ut no :!:

Skrevet
Så lenge stripperne er høy-oppløselig er jeg fornøyd ;)

5408506[/snapback]

Ja, det vil ihvertfall heve spillet en karakter eller to :thumbup:

Ah the memories :!:

Skrevet

Tok en ny titt på traileren fra 2001 (lastet opp her)

Så jo helt genialt ut da! Men det går vel egentlig ikke an å sammenligne spillet som (kanskje?) kommer, med den traileren der.. Kommer nok til å se totalt annerledes ut. Men traileren er fortsatt tøff! :D

Skrevet

DNF må jo ha en pris da i alle fall. Selv etter så mange år med utvikling, skifting av engien etc, så er det fremdeles under utvikling, noe som i seg selv er en prestasjon fra 3Drealms sin side.

Ah jeg husker gode gamle Duke Nukem 3D. Som den lille gutt jeg var, kunne jeg stå lenge fremfor stripperne og presse space bare for å se litt pixel pupper av dårlig kvalitet :p

Skrevet

Ja, venter ennå på denne tittelen. Så lenge de leverer så kan de jobbet med en så lenge de ønsker. Siste rykter jeg leste om på nettet sa noe om at DNF vil bli vist på E3 2006, men slik var det året før der igjen også....

Skrevet (endret)

MeTa][iC : Hehe, jepps ;)

Tenk dere strippers og grisepoliti(var det politi dem var?)med god grafikk, mmmm :

p

edit: en leif, alltid en leif.

Endret av geedoo
Skrevet

Det var politi grisene hadde fått yrker som ja. "L.A.R.D." sto det på jakkene deres (istedet for L.A.P.D. - Los Angeles Police Department).

L.A.R.D. blir jo lard, noe som er et styggord folk bruker om ekstremt tykke folk. :p

Skrevet

Hmm, den .exe-traileren virka litt suspekt ja. rett for downloaden kom, fikk jeg også pop-up med "meet new girls"-reklame og "thousands of girsl waiting for you at VIKA" (jeg bor på grünerløkka, så de har vel funnet ut at jeg jevnlig farter til Vika for å sjekke damer).

Den gikk til gjengjeld jævlig treigt, 16KB/s.. Noen som har sett denne og kan med hånda på hjertet si at det ikke er "10 000 virus multi-pack.exe"?

Skrevet (endret)

Det er en BINK video som funker,og eg huser eg såg denna for mange år siden,og blei mektig imponert. Ser fortstat prøøn ut :cool:

Endret av Mala
Skrevet
Det re en BINK video som funker,og eg huser eg såg denna for mange år siden,og blei mektig imponert. Ser fortstat prøøn ut :cool:

5413295[/snapback]

Jepp, bink video, funker fint.

Half-life 2 brukte bink på et par av dems vidoer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...