Gå til innhold

Informasjonstråd for Dell Inspiron 9400


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tweak R Us - XTreme-G MobileForce Geforce Drivers

har du installert dem? , viss du bruker dell drivere er det mulig dem er locket

5558043[/snapback]

 

Bruker Xtr... De er ikke locka, men de klarer ikke kjøre gjennom en detect opt... runde, kan klokke helt til 375`\990 i rivatuner! Eller så langt jeg tør i driverne :p

Lenke til kommentar
Har du noe bakgrunnsbelysning "sKink_123" ?

 

Ta en bilde av laptopen da... så jeg får se den..

( har jo sett uttalige ande men, det ernå så")

5558239[/snapback]

 

Hehe, ja, har litt, men merker det kun når skjermen er sort, det er til litt over linja nederst i windows... :)

Endret av Skink_123
Lenke til kommentar
Haha, den kræsja på første gjennomgang av 3dmaro5 :D mellom "kartbytte" Så på temp, var på 65grader.

5558538[/snapback]

 

Det virker tungvint å kjøre 3DMark for å se etter artifacts osv. Det greie lille programmet AtiTool gjør det mye greiere. Man trenger ikke mange forsøk før man finner den naturlige grensen for maks overklokking (før kortet bir presset til å produsere feil). Ha oppe GPU temperaturvisning samtidig, og legg merke til temperaturens innvirkning!

Lenke til kommentar
Haha, den kræsja på første gjennomgang av 3dmaro5 :D mellom "kartbytte" Så på temp, var på 65grader.

5558538[/snapback]

 

Det virker tungvint å kjøre 3DMark for å se etter artifacts osv. Det greie lille programmet AtiTool gjør det mye greiere. Man trenger ikke mange forsøk før man finner den naturlige grensen for maks overklokking (før kortet bir presset til å produsere feil). Ha oppe GPU temperaturvisning samtidig, og legg merke til temperaturens innvirkning!

5558642[/snapback]

 

Dette er på stock clocks da ;\

 

Reinstalerte 3DMark05 og kom gjennom to tester før det kræsjet...

 

Kjørte 3DMark03 helt fint til en score på 9529 etter den første kræsjen, og før den siste der det hang på den andre teste.

 

Nå er det natta!

 

Får se på det i morgen...

Lenke til kommentar
har du link til programmet? , viss du ikke tenker på selve ati driver pakka?

5558738[/snapback]

 

"Scan for artifacts" funksjonen i AtiTool virker fint med Nvidia kortene. Programmet belaster kortet konstant hardt, og man får også raskt sjekket at kjølingen virker som den skal...

 

Når temperaturen stiger til mellom 70 og 80 grader, merker man naturlig nok en økning i antallet feil som kortet lager. Når det gjelder hva som kan aksepteres, mener jeg at sporadiske feil og artifacts ikke spiller noen rolle. Går det bare noen minutter uten feil med et varmt kort, mener jeg at klokkefrekvensene er akseptable.

 

Programmet kan sikkert lastes ned mange steder, men prøv f.eks

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=725#download

Lenke til kommentar
nai , har du ny install av windows eller den som dell kom med? defekt vifte?

5561882[/snapback]

 

 

Dette er bare en spekulasjon, men kan hende DX9.0c ikke var instalert på pc'en fra DELL.

 

La inn 3DMark06 og den ville innstalere DX9.0c, kjørte gjennom den glatt, og etter det kjørte jeg gjennom 3DMark05 glatt!

 

Scores 3DMark! (edit:uklokka)

 

03: 9529

05: 4110, cpu 5486

06: 2218, cpu 1522, sm2.0 844, HDR/sm3.0 809

Endret av Skink_123
Lenke til kommentar
Fikk pcn idag.. :)

 

Noen som har peiling på hvordan man kan opprette 1 eller 2 nye partisjoner på harddisken? har ikke lyst å formatere pcn allerede nå!

5562258[/snapback]

 

Et tips er jo partition magic kan gjøre dette enkelt.

 

:)

5562369[/snapback]

 

Jeg får bare opp en melding om som sier!

 

"The selected disk contains one or more partitions which cannot be moved.

To complete this task use the operations menu rather than the wizzard."

 

men takk for hjelpa..

Lenke til kommentar

Tenkte også å kjøpe denne pcn.

 

Til dere som har den da:

 

1) Noen som har kjøpt med 2 batteri? Man kan vel bruke begge samtidig,eller må man ofre DVD'n da?

 

2) I tillegg til det trådløse nettverkskortet, det er vel selvfølgelig 10/100 Mbit i tillegg (gb kanskje)? Så ikke noe om dette på siden

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...