Gå til innhold

Informasjonstråd for Dell Inspiron 9400


Anbefalte innlegg

Innen 3 timer? Gosh

du får følge med på schenker sporingen

Hva mente du med Schenker?

 

 

Hvor bor du?

 

Allså når dere ser på bilde nedenfor så sedere at jeg har ringa rundt noe...

_Batteri skulle vert 9Cell

_Carrycase : XPS ryggsekk

_Snap on cover : Carbon

 

Står nå ikke noe om det her.....?

Noen som har et innspill på dette?

post-40443-1139422961_thumb.jpg

Endret av Åsmund@ATi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå formatert maskina mi slik som flere her i forumet anbefalte, har følgende spørsmål...

 

1. Dell Media direct-knappen fungerer ikke nå lenger. Hvor finner jeg det programmet som var knyttet mot den knappen...Det avspillingsprogrammet for DVD etc virket meget bra.

 

2. Må jeg innstallere toshiba-driveren for å få Bluetooth`n til å fungere...

 

Det kommer sikkert flere etterhvert...

Lenke til kommentar

Yes jeg har oxo re-Installert PC nå.Det trengs ikke kopiere bluetooth driver,den blir kopiert automatisk i SP2 hvertfall.Men det var rart at jeg hadde toshiba blutooth driver innstallert når jeg fikk PCen.

 

Anngående subwoofer høytaller,har noen andre testet at dere får dyp bass lyd på PCen?Jeg har 9cell batteri men det virker som om jeg ikke fikk med Subwoofer :mad:

Endret av msh
Lenke til kommentar
Yes jeg har oxo re-Installert PC nå.Det trengs ikke kopiere bluetooth driver,den blir kopiert automatisk i SP2 hvertfall.Men det var rart at jeg hadde toshiba blutooth driver innstallert når jeg fikk PCen.

 

Anngående subwoofer høytaller,har noen andre testet at dere får dyp bass lyd på PCen?Jeg har 9cell batteri men det virker som om jeg ikke fikk med Subwoofer :mad:

5576367[/snapback]

 

Det er en egen nivåregulerinng i den avanserte volumkontrollen. (Går ut fra at det er det samme som på 9300). Hvis du ikke har denne, kan det kanskjen tenkes at du ikke har installert rette driver etter nyinstalleringen av XP. Med andre ord: Prøv i så fall med Sigmatel driveren på Dell sine sider.

 

(Forøvrig er det min oppfatning at alle har subwoofer, uavhengig av batteristørrelse)

Endret av ols
Lenke til kommentar
Yes jeg har oxo re-Installert PC nå.Det trengs ikke kopiere bluetooth driver,den blir kopiert automatisk i SP2 hvertfall.Men det var rart at jeg hadde toshiba blutooth driver innstallert når jeg fikk PCen.

 

Anngående subwoofer høytaller,har noen andre testet at dere får dyp bass lyd på PCen?Jeg har 9cell batteri men det virker som om jeg ikke fikk med Subwoofer :mad:

5576367[/snapback]

 

Det er en egen nivåregulerinng i den avanserte volumkontrollen. (Går ut fra at det er det samme som på 9300). Hvis du ikke har denne, kan det kanskjen tenkes at du ikke har installert rette driver etter nyinstalleringen av XP. Med andre ord: Prøv i så fall med Sigmatel driveren på Dell sine sider.

 

(Forøvrig er det min oppfatning at alle har subwoofer, uavhengig av batteristørrelse)

5576389[/snapback]

 

Yes takk skal du ha.Jeg fant den nå.Jeg måtte bare gå inn i windows sin audio innstilling,og få fram subwoofer innstilling.Den var ikke valg.Fikk justert lyden. :thumbup:

Endret av msh
Lenke til kommentar

Driver og skjekker temps på GPU, når jeg startet opp var den på 35 grader, og nå er den faktisk oppe i 68 grader! Og jeg har ikke gjort noe annet en å surfe på nettet...

 

Sendte mail til DELL og lurte på om jeg kunne slenge på ArticSilver, men de sa NEI... oi, oppe i 69 grader nå faktisk :thumbdown: Kom opp i 82 grader før vifta starta, og da føk temperaturen rett ned i 70 grader, også slutter den igjen, også stiger tempen sakte men sikkert...

 

Men da var jeg ikke klar over at temperaturen var så voldsom, når jeg mailet altså, tror jeg må gjøre noe her :whistle:

 

Spillte cs:s her i gårdkveld, og på slutten fikk jeg rosa texturer :mad:

 

 

Hva er enkleste måte å kontakte sevice? Har sett på nettsiene, men det er jo bare greier om "plugg i kontakten, trykk start, fungerer pc'en? Hvis ikke sett i batteri etc :p"

Endret av Skink_123
Lenke til kommentar
Jeg fikk pcen akkuratt før jeg dro i dag, må si at dette er litt av en klump...

 

Men det er to ting erger meg sikkelig... og det er at jeg ikke fikk med de tinga jeg skulle pluss at som jeg ser nå så er det en liten tynn stripe mitt i skjermen som viser hvit når det skal være blått! :(

5578982[/snapback]

 

 

Ring han som solgte deg pc'en!

 

Hva du sier om skjermen? Det hørtes ille ut...

 

Synes størrelsen er helt ok :D

Endret av Skink_123
Lenke til kommentar

skink , se første post :)

 

Jeg syns også disse lyse områdene er ufine , men syns ikke ved film og spill

Kan dette være garanti sak , eller er det bare sånn disse skjermene er?

Har samme problemet på den gamle Compaq N610c men den er over 3 år gammel.

Endret av chrda
Lenke til kommentar
Hmm, ser ut til at 3DMark05 stopper pga varme! Fordi vifta ikke går, men så lenge vifta går er det greit, bare synd den ikke alltid slår seg på :O Så jeg må hjelpe den i gang før jeg tester, starer jeg opp og kjører 3DMark05 direkte stopper progget :p

 

Men det var faretruende varmt, oppe i 75 grader, og fortsatt ingen overklokking!

 

Tror jeg skal slenge på litt ArcticSilver, sendte mail til DELL nettopp og lurte på garanti om jeg hiver på det :D NOE burde gjøres med varmen uansett =)

5570221[/snapback]

 

 

Hvordan hjelper du igang vifta?? gpu`en på min maskin ligger glatt på 82grader og ingen vifte starter! Sånn av og til er jeg heldig og viften starter.

Lenke til kommentar
Hmm, ser ut til at 3DMark05 stopper pga varme! Fordi vifta ikke går, men så lenge vifta går er det greit, bare synd den ikke alltid slår seg på :O Så jeg må hjelpe den i gang før jeg tester, starer jeg opp og kjører 3DMark05 direkte stopper progget :p

 

Men det var faretruende varmt, oppe i 75 grader, og fortsatt ingen overklokking!

 

Tror jeg skal slenge på litt ArcticSilver, sendte mail til DELL nettopp og lurte på garanti om jeg hiver på det :D NOE burde gjøres med varmen uansett =)

5570221[/snapback]

 

 

Hvordan hjelper du igang vifta?? gpu`en på min maskin ligger glatt på 82grader og ingen vifte starter! Sånn av og til er jeg heldig og viften starter.

5580199[/snapback]

 

 

Med å starte noen 3D spill :p

 

Skal ringe DELL på telefon i morgen, er jo umulig å nå farm på mail/nett FAQ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...