Gå til innhold

X1900XT & XTX priser ute i Frankrike


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg sier det igjen, og jeg har sett på flere forum..de som har GT,GTX,GTX512, og Xl,XT..det er ikke noe poeng i å kjøpe noe nytt før sommern tidligst, vent til Dc.10-korta kommer ihvertfall.

5453795[/snapback]

 

 

og jeg sier vent til vi ser ting i 3dmark 06, tror vi ser stor forskjell der. inneholder elementer som er mere vanlig i de nye spillene.

 

vi får se om ei uke :thumbup:

Lenke til kommentar
Fy så dum du er, Kasol.  :whistle:

5454157[/snapback]

 

Joda :!:

 

Har 7800GTX i SLI nå med 2 gig og FX55. På tross av dette lagger det på servere med mere enn 50 spillere i BF2. Jeg spiller 1600x1200 med litt eyecandy på. Det er jo for dårlig. Jeg får fps drop når det er mye action. Jeg har tidligere hatt bedre erfaring med ATI og Battlefield serien. Så det to korta skal byttes ut med X1900XT :) asap.

Lenke til kommentar
Fy så dum du er, Kasol.  :whistle:

5454157[/snapback]

 

Joda :!:

 

Har 7800GTX i SLI nå med 2 gig og FX55. På tross av dette lagger det på servere med mere enn 50 spillere i BF2. Jeg spiller 1600x1200 med litt eyecandy på. Det er jo for dårlig. Jeg får fps drop når det er mye action. Jeg har tidligere hatt bedre erfaring med ATI og Battlefield serien. Så det to korta skal byttes ut med X1900XT :) asap.

5454562[/snapback]

 

det der sliter ikke jeg med og har samme oppløsning som deg.......

Har aldri sett den under 70 fps?

 

Med sli løsningen hadde jeg aldri under 85!

Tipper det er server lagg du opplever........

For å få fin flyt i spillet uten lagg trenger du 50 fps eller mer

Lenke til kommentar
Nei da har jeg også bestillt! :D Ventetiden bli hard! Offameg... :cry:

5454446[/snapback]

 

thermaltake 680...... ja du kan få min grattis :hrm:

 

Hadde en jeg å men der ble alt svart i tide å utide... pga ustabil 12 v hvertfall med en fx 55 og to 7800 gtx 512 lett overklokket.....

5454549[/snapback]

Hmm, snakka med en kamerat av meg som har en thermaltake 680W, han sa den funka bra. Satser på at det bare er du som har vært uheldig :tease: Har også en thermaltake 460W nå som jeg er fornøyd med.

 

litt OT da, men men :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...