Gå til innhold

Her du sett spøkelser?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne hendelsen tok sted i Fløyrli, Lysefjorden. (Lysefjorden er fjorden hvor du finner det kjente fjellet "Preikestolen") Skulle overnatte i en gamme skole der i 2 netter. Den 2. kvelden tok vi en tur opp til et gammelt hus rundt 200m ovenfor denne skolen. Ble fortalt at det var en gammel dame som gikk igjen her (Det trodde jeg selvfølgelig ikke på da). Vi så inn vinduet i dette huset. Vi så kjøkkenet. 1 bord, 4 stoler, 1 stekeovn og diverse andre ting som er på et kjøkken. Stolene stod alle oppå bordet. Vi gikk lengre opp, til en slik stor turisthytte. Ble der 5 minutter. Gikk så ned igjen mot skolen, innom dette gamle huset. Da la jeg merke til at 2 av stolene stod på golvet (alle stolene stod på bordet første gangen vi kikka). :dontgetit:

 

Spooky spørr du meg. Dette er ren fakta.

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke diskutere mer, sa det tidligere og men måtte teste hvor trangsynt du var klilleng. Er kjempe spennende å diskutere slikt med andre troende og åpne skeptikere. Men trangsynte? Nei, har lite respekt for dere.

5394771[/snapback]

 

I like måte, fantastisk at noen fremdeles kan være overtroiske i vår moderne tidsalder. Ikke bli tatt av dodraugen, nå da.. :nei:

5394806[/snapback]

 

Og hvorfor ikke være litt overtroisk på visse områder, selv tror jeg også at dte kan finner noe som spøkelser eller "spirits" der ute, fordi det ikke er bevist eller motbevist...

Men bare fordi vi er i år 2006 betyr ikke at vi er så himmla moderne, for sånn 500år siden var det jo umulig at vi kunne fly. og enda lengre tilbake var jo jorden flat osv osv... Tenk deg hva de finner ut om 400år + + +.. Da tenker de nok sikkert på vår generasjon som "forhistorisk" og alt det dumme vi trodde osv osv...

 

Mvh c3rfik

Lenke til kommentar
Og hvorfor ikke være litt overtroisk på visse områder, selv tror jeg også at dte kan finner noe som spøkelser eller "spirits" der ute, fordi det ikke er bevist eller motbevist...

Men bare fordi vi er i år 2006 betyr ikke at vi er så himmla moderne, for sånn 500år siden var det jo umulig at vi kunne fly. og enda lengre tilbake var jo jorden flat osv osv... Tenk deg hva de finner ut om 400år + + +.. Da tenker de nok sikkert på vår generasjon som "forhistorisk" og alt det dumme vi trodde osv osv...

5400747[/snapback]

 

Hvis spøkelser hadde eksistert hadde det vært en vitenskapelig sensasjon større enn svarte hull, delfiner og gravitasjon til sammen (sånn omtrent.. :p ). Derfor finner jeg det MEGET UNDERLIG at ingen hittil har klart å bevise spøkelsers eksistens, hvis de faktisk finnes.

Lenke til kommentar

 

Hvis spøkelser hadde eksistert hadde det vært en vitenskapelig sensasjon større enn svarte hull, delfiner og gravitasjon til sammen (sånn omtrent.. :p ). Derfor finner jeg det MEGET UNDERLIG at ingen hittil har klart å bevise spøkelsers eksistens, hvis de faktisk finnes.

5400757[/snapback]

 

Kan da hende det finnes folk som driver og forsker og prøver og finne ut om de finnes har ikke lest så mye om dette, men kanskje noe jeg burde gjøre :hmm: finner ting som dette ganske innterresangt så er litt merkelig at jeg ikke har gjort det :dontgetit:

Lenke til kommentar
Kan da hende det finnes folk som driver og forsker og prøver og finne ut om de finnes har ikke lest så mye om dette, men kanskje noe jeg burde gjøre  :hmm: finner ting som dette ganske innterresangt så er litt merkelig at jeg ikke har gjort det  :dontgetit:

5400848[/snapback]

 

Sett i gang, oppsøk dine lokale "haunted houses" og sett opp et kamera som tar bilder en gang i sekundet eller noe, så filmen varer hele natten. Filmer du noe spenstig kan det bli mye berømmelse av det. ;)

Lenke til kommentar
Kan da hende det finnes folk som driver og forsker og prøver og finne ut om de finnes har ikke lest så mye om dette, men kanskje noe jeg burde gjøre  :hmm: finner ting som dette ganske innterresangt så er litt merkelig at jeg ikke har gjort det  :dontgetit:

5400848[/snapback]

 

Sett i gang, oppsøk dine lokale "haunted houses" og sett opp et kamera som tar bilder en gang i sekundet eller noe, så filmen varer hele natten. Filmer du noe spenstig kan det bli mye berømmelse av det. ;)

5400882[/snapback]

 

Joa, menne det er ikke sånn jeg tenker på det, hadde jeg gjort noe sånt og sett det tror jeg det hadde skremt meg til døde :ermm:

Lenke til kommentar

Hvilken av dem?

 

Isåfall, Sorry hvis det er noen som ble så sinnsyyykt redde av de filmene at noen faktisk blei irritert på meg!

 

Sier bare at jeg ikke anbefaler folk med svakt hjerte eller de som ikke tåler å se på de linkene filmer. :no:

 

Hex

Endret av HeX
Lenke til kommentar
Ikke vits å prøve å filme spøkelser. De viser seg ikke om du filmer dem. :)

5401346[/snapback]

 

Jaså.. isåfall kan jo "de hjemsøkte" enkelt løse problemet sitt, istedet for å tilkalle Åndenes Makt e.l.

5401353[/snapback]

On-topic: Åndenes Makt er bare tullefolk som vil på TV. De har ikke sett spøkelser. :)

Off-topic: Zapotek? :hmm:

Lenke til kommentar
Ikke vits å prøve å filme spøkelser. De viser seg ikke om du filmer dem. :)

5401346[/snapback]

 

Jaså.. isåfall kan jo "de hjemsøkte" enkelt løse problemet sitt, istedet for å tilkalle Åndenes Makt e.l.

5401353[/snapback]

On-topic: Åndenes Makt er bare tullefolk som vil på TV. De har ikke sett spøkelser. :)

5401381[/snapback]

Og det vet du fordi....??
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...