Gå til innhold

Her du sett spøkelser?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
For alle som har lyst, så er det litt om spøkelser i DENNE bloggen. Skummel tekst som står der ass.

5398978[/snapback]

 

Selv om jeg ikke tror på slikt er det skremmende med slike historier. Mye rart som skjer i denne verdenen ;)

Lenke til kommentar

Du kan ikke uttale deg om ting du ikke vet med 100% sikkerhet er korrekt. Selvom du selv er en forbanna atheist som ikke føler en trang til å tro på noe. Du har nok et hverken sett eller følt et spøkelse, men det har jeg med 100% sikkerhet. Så slikt pisspreik gjør meg forbanna. Atheister er provoserende, de tror mennesket ble skapt ved at en stein traff jordkloden så kom det opp en blomst som parret seg med vann. Det lyder ikke logisk. Atheister er fellesbetegnelse med egoister. De tror ikke på noe de selv ikke har erfart. De lytter ikke til andre.

Endret av Vestlivegen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Du kan ikke uttale deg om ting du ikke vet med 100% sikkerhet er korrekt. Selvom du selv er en forbanna atheist som ikke føler en trang til å tro på noe. Du har nok et hverken sett eller følt et spøkelse, men det har jeg med 100% sikkerhet. Så slikt pisspreik gjør meg forbanna. Atheister er provoserende, de tror mennesket ble skapt ved at en stein traff jordkloden så kom det opp en blomst som parret seg med vann. Det lyder ikke logisk. Atheister er fellesbetegnelse med egoister. De tror ikke på noe de selv ikke har erfart. De lytter ikke til andre.

5410168[/snapback]

 

Så, om det ikke er logisk at en stein kræsjet med jorden og av de bakteriene ble det til slutt dumme mennesker som ødelegger verden, hva er da logikken i at en mann sitter oppe i skyene og peker med tryllestaven og bare fant ut "ah, nå vil jeg lage noen dumme folk som ødelegger sin egen verden!"? ;)

 

EDIT: For å svare på din måte irriterer alle religiøse personer meg som kan være så dumme. Slik er bare verden, alle har sine meninger. Men her diskuterer vi spøkelser takk :)

 

EDIT: Forresten, hvordan vet du 100% sikkert at mannen med tryllestaven finnes da? Motsier deg selv litt :D

 

EDIT: Den dagen det hopper et spøkelse ut av skapet mitt med en cola fra 1699 skal jeg heller tro på deg, noe før kan du bare glemme.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

EDIT: Den dagen det hopper et spøkelse ut av skapet mitt med en cola fra 1699 skal jeg heller tro på deg, noe før kan du bare glemme.

5410198[/snapback]

 

Det fantes ikke cola i 1969.

 

Nei, nå gir gir meg med å legge inn innleg de blir jo helt fucka. Det var ikke sånn i gamle dager.

Endret av Vestlivegen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det fantes ikke cola i 1969.

5410260[/snapback]

Nettopp, ei heller spøkelser.

 

Beklager, men har bare vanskelig for å tro på slikt :roll:

 

EDIT: At ateister er en felles betegnelse for egoister kan jeg ikke si meg ening i, siden hverken jøder, kristne, hinduer, muslimer osv vil la seg påvirke av andre religioner. Vi er mennesker og er like egoistiske hele gjengen ;)

 

EDIT: *silence* :D

 

EDIT: Bare for å oppklare noe så kan jeg si at det finnes ganske mye her i verden man ikke kan forklare. Mystiske ting er noe som jeg liker, og ting som EVP osv er veldig interesante ting for meg. Men tanken på halvgjennomsiktige skikkelser som sier "BØ!" på badet er ikke noe jeg velger å tro.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Du kan ikke uttale deg om ting du ikke vet med 100% sikkerhet er korrekt. Selvom du selv er en forbanna atheist som ikke føler en trang til å tro på noe. Du har nok et hverken sett eller følt et spøkelse, men det har jeg med 100% sikkerhet. Så slikt pisspreik gjør meg forbanna. Atheister er provoserende, de tror mennesket ble skapt ved at en stein traff jordkloden så kom det opp en blomst som parret seg med vann. Det lyder ikke logisk. Atheister er fellesbetegnelse med egoister. De tror ikke på noe de selv ikke har erfart. De lytter ikke til andre.

5410168[/snapback]

 

Hahaha, dagens! :thumbup:

 

Mye mer sannsynlig at en kar med tryllestav snavlet sammen universet på 6 dager, jauda. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Du kan ikke uttale deg om ting du ikke vet med 100% sikkerhet er korrekt. Selvom du selv er en forbanna atheist som ikke føler en trang til å tro på noe. Du har nok et hverken sett eller følt et spøkelse, men det har jeg med 100% sikkerhet. Så slikt pisspreik gjør meg forbanna. Atheister er provoserende, de tror mennesket ble skapt ved at en stein traff jordkloden så kom det opp en blomst som parret seg med vann. Det lyder ikke logisk. Atheister er fellesbetegnelse med egoister. De tror ikke på noe de selv ikke har erfart. De lytter ikke til andre.

5410168[/snapback]

 

Hahaha, dagens! :thumbup:

 

Mye mer sannsynlig at en kar med tryllestav snavlet sammen universet på 6 dager, jauda. :tease:

5410712[/snapback]

 

My point exactly. Man kan ikke se noen logikk i religion, religion bare er. Noen velger å tro på mannen som tryller (noe jeg personlig tar stor avstand til), mens andre tror på det jeg mener er det mer logiske og som kan bevises mer eller mindre til siste punktum. :)

 

Så engang en video fra et "spøkelseshus" en plass i USA, hvor de var oppe i annen etasje og plutselig kom det en skikkelse ut en dør. Leste også historien til denne videoen (tror faktisk det var en post om det tidligere), ganske interesante saker. Men før jeg opplever det selv på en måte er jeg faktisk ikke villig til å tro, jeg trenger beviser for å kunne tro.

 

EDIT: Og til Wobokel; dette er en av de mer "fornuftige" tråder du har laget, som faktisk er noe å diskutere om ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg selv tror ikke på spøkelser men jeg er open og har lyst å prøve å bli bevist at de finnes...Altså, jeg tror på ting som har logikk og mening om som er bevist, defor tror jeg heller på Big Bang teorien fremfor hatty Potter.. F.eks: Jeg sier at jeg har opplevd små gnomer i lomma mi som kødder med ørepluggene mine og har unedlig med invisbility potions og de kan ikke filmes, så er jo det også en teori som ikke er bevist men som er sann i mine øyne... Hvis spøkelser virkelig finnes så har jeg lyst på mer enn photoshop bilder og bilder så uklare at det kan være hva som helst på bildene som bevis... Om jeg kunne, så hadde jeg ønsket å se ett spøkelse for å gi meg noe bevis..men det jeg har som bevis er BARE uklare bilder og siden spøkelser ikke er vitenskapelig bevist så peker alt av bevis mot at de ikke finnes...DEFOR tror jeg ikke på spøkelser...

 

Dette var fort skrevet med masse Leifer, må stikke...Håper dere skjønner noe av dette...

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...