Gå til innhold

SonyEricsson presenterer W810i på CES LA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke finne på spesifikasjonene at det følger med noe minne (som jeg synes er bra) slik W800 har (512 mb bundlet)

5387161[/snapback]

Den kommer med et minnekort på 512 MB.

 

Det lille som annerledes på W810i i forhold til W800i er quad-band og EDGE, knappene under displayet (aktivitetsknappen fra K750i er her, og den dumme joysticken er byttet ut med "femveis-hjulet" fra W900i), lys-sensor for tastelyset, 14 MB mindre internminne, ikke linsedeksel, 1 mm mindre tykkelse, en time mindre taletid og 50 timer kortere standby.

 

[edit]

Ser displayet er på 1,9" - det er da 0,1" større enn W800i da, er det ikke?

5387207[/snapback]

Ikke linsedeksel og 50timer mindre standby tid? Huff.

 

Blitt helt hekta på standytida til k750i. Må ikke lades på leenge. Deilig og slipper og lade hvær 3dje dag.

Lenke til kommentar
Hvor lang tid pleier det å ta ifra en telefon blir lansert, til den er mulig å kjøpe subsidiert?

5631663[/snapback]

 

Nå er jeg ingen ekspert på det området, men jeg har kanskje observert at det for de fleste telefonene tar rundt 1 måned.

 

Sitter nå her å venter selv... :roll:

Lenke til kommentar

Så er det jo et spørsmål om hva du mener med lansert, også, da. Noen mener at lansert er det samme som vist fram offentlig for første gang, mens andre mener at lansert betyr sluppet. Så i beste Hitchhiker's Guide stil påstår jeg at du må spesifisere hva du spør om, ellers gir ikke svaret 42 så mye mening...

Lenke til kommentar
Så er det jo et spørsmål om hva du mener med lansert, også, da. Noen mener at lansert er det samme som vist fram offentlig for første gang, mens andre mener at lansert betyr sluppet. Så i beste Hitchhiker's Guide stil påstår jeg at du må spesifisere hva du spør om, ellers gir ikke svaret 42 så mye mening...

5640673[/snapback]

 

 

lansert=tilgjengelig i butikken

 

(i følge min egen ordbok :D )

Lenke til kommentar
Da blir vel ditt eget spørsmål ganske meningsløst, altså hvor lang tid det tar fra en telefon blir lansert til den er tilgjengelig i butikken... Det skulle vel ikke være så lange tida det, da... :p

5641185[/snapback]

Han mener fra den kommer i salg uten abb. til å den er å finne med abb., skulle jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...