Gå til innhold

SonyEricsson presenterer W810i på CES LA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, ikke linsedeksel eller speil til selvportrett!  :ermm:

 

bmwm3, vet du når vi kan vente oss oppfølgeren til denne, eller K750i?

5395704[/snapback]

 

Oppfølgeren til K750 vil dessverre ikke bli presentert på Cebit som tidligre, SE vil forlenge livs syklusen til K750 med W810.

Derfor kommer W850/K850 først Q3/Q4 dessverre

Imens har vi W830 som er noe midt imellom W810 og W850/k850

W830 bør være her til sommeren, QVGA skjerm, muligens ny UI og endelig ha A2DP.

 

Sjekk ut rykte linken, legger ut noen bilder der nå :)

Lenke til kommentar
Huff, ikke linsedeksel eller speil til selvportrett!  :ermm:

 

Er det konstatert at det IKKE er linsedeksel på w810i?? Synes det høres rart ut siden både w800i og k750 har fått det?!? :hmm:

 

Jeg ser jo at på de bildene som er lagt ut her, så finnes det ikke linsedeksel, men det MÅ vel være for at man bare skal vise linsen?

 

Er det noen som VET om det er med eller uten linsedeksel. anyone?

 

-Betabob-

Lenke til kommentar
Trist lesing, men vi vil altså ikke se linsedeksel på andre enn W850 (som ikke må blandes med W810i og W830) og nye K750.

5404688[/snapback]

 

Kjenner jeg ble litt trist nå ja... :( Trodde jeg hadde funnet den perfekte mobil (akkurat som det finnes), og så dukker dette opp dah!

 

Hm, lurer på om det er like dumt å kjøpe W800i da. snufs snufs... jeg får gå i tenkeboksen - eller være så tålmodig at jeg venter utover første kvartal før jeg kjøper meg ny mobil...

 

-betabob-

Lenke til kommentar
Du kan lese her, men er redd du må vente til Q4 om du skal ha linsedeksel i og med at W830i sannsynligvis ikke kommer til å ha det den heller...  :hrm:

5407139[/snapback]

 

Da er jeg jammen tilbake der jeg startet. Det blir å vurdere nok en gang w800i. Linsedeksel er jo en ting jeg helt klart ser fordelen med. På min k700i har jeg det ikke - og har man mobilen i lommen, slik jeg ofte har, så ser jo ikke den linsa ut...

 

-betabob-

Lenke til kommentar
Huff, ikke linsedeksel eller speil til selvportrett!   :ermm:

 

Er det konstatert at det IKKE er linsedeksel på w810i?? Synes det høres rart ut siden både w800i og k750 har fått det?!? :hmm:

 

Jeg ser jo at på de bildene som er lagt ut her, så finnes det ikke linsedeksel, men det MÅ vel være for at man bare skal vise linsen?

 

Er det noen som VET om det er med eller uten linsedeksel. anyone?

 

-Betabob-

5404461[/snapback]

 

Linsedeksel, er det ikke. men det er speil :) se den oransje dotten ved kamera linsen

post-49396-1136812028_thumb.jpg

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...