Gå til innhold

SonyEricsson presenterer W810i på CES LA


Anbefalte innlegg

Kan ikke finne på spesifikasjonene at det følger med noe minne (som jeg synes er bra) slik W800 har (512 mb bundlet)

5387161[/snapback]

Den kommer med et minnekort på 512 MB.

 

Det lille som annerledes på W810i i forhold til W800i er quad-band og EDGE, knappene under displayet (aktivitetsknappen fra K750i er her, og den dumme joysticken er byttet ut med "femveis-hjulet" fra W900i), lys-sensor for tastelyset, 14 MB mindre internminne, ikke linsedeksel, 1 mm mindre tykkelse, en time mindre taletid og 50 timer kortere standby.

 

[edit]

Ser displayet er på 1,9" - det er da 0,1" større enn W800i da, er det ikke?

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I pressemeldingen står det følgende:

Consumers can easily and quickly load music to the phone by uploading their CD collection on to the W810 from a PC via Memory Stick PRO Duo or USB 2.0 using the provided Disc2Phone music management software.
Det er da ikke USB 2.0 på W800i, er det? Om dette er riktig er det en veldig viktig forbedring ingen har sagt noe om...

post-87823-1136476460_thumb.jpg

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Steike, det var nært! Jeg har sittet å lest kritikker og tråder på w800i i flere dager nå og vært på nippet til å betale 3999 for mobilen (uten binding dah, for jeg har jo seff binding ennå på min k700i).

 

Plutselig dukket den opp - w810i! Joda, den telefonen ser virkelig smart ut! Det er jo rett og slett en krysning i mellom 2 gode telefoner fra SE.

 

Håper det ikke drøyer så lenge før den er ute.

 

Et lite spørsmål som jeg ikke har klart å finne noe direkte svar på hverken på w800i eller w810i; kan man legge inn sin egen meldingslyd, alarm osv? Det er en av disse småtingene som irriterer meg på min k700i.

 

Jeg mener at dette er mulig på k750i, så da må det jo være inkludert, sant?

 

-Betabob-

som-har-ipod-men-som-tror-mobilen-vil-ta-over-lyden-til-øret

Lenke til kommentar
Jeg er veldig i tvil om jeg skal kjøpe K750i nå eller vente på W810i. Hva ville dere gjort?

5388578[/snapback]

Du får vel selv vurdere det utifra hva du bruker mobilen til. Om du ikke hører så mye på musikk eller kommer til å bruke det nye som er på w810i, så bør du jo selvfølgelig satse på en K750i

Lenke til kommentar
kan man legge inn sin egen meldingslyd, alarm osv? Det er en av disse småtingene som irriterer meg på min k700i.

5390523[/snapback]

Ja, selv bruker jeg MP3-låter på begge deler og det fungere supert ;)

5390540[/snapback]

 

 

Det er supert :dribble: og på tide! Skjønner rett og slett ikke voffor d ikke kan gjøres på min k700i også, siden man kan sette det som ringelyd...

 

Jeg kjenner jeg ble skikkelig glad nå.. og kan nesten ikke vente til den kommer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...