Gå til innhold

SonyEricsson presenterer W810i på CES LA


Anbefalte innlegg

Disse ikonene er egne temaer som kommer med telefonen. Har en W900 og den har 3 slike forskjellige layouter med de andre "bakgrunnsikonene", men har mange andre temaer som vises på den "normale" måten. Så den ligger på W810 eller W900 når du kjøper den  :)

 

(Tror ikke den er på de andre W-seriene, men kommer nok på de fremtidige)

5941328[/snapback]

 

Mener den kom først på W550 jeg?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lefdal had ik fått den enda.. blir på torsdag eller fredag.. bææ..

 

men én ting jeg lurte på, på baksiden av mobilen, er det tre sorte runde ting. Er dette høyttalere eller er dette bare pynt?

5946275[/snapback]

 

Bare pynt, skal være samme høyttaler i denne som i W800.

:)

5946848[/snapback]

fikk denne i går, der ER høytalere bak på fonen.. ;)

Lenke til kommentar

Fikk min telefon i posten i går, men har ikke hatt tid til å kikke på den før i dag.

 

Er det noen som kan hjelpe meg litt med et problem. Min gamle telefon er en Nokia 6230 (ikke i), og hvordan får jeg overført alle data (meldinger, bilder, kalender, navn osv) til min nye SE W810?

Lenke til kommentar
Fikk min telefon i posten i går, men har ikke hatt tid til å kikke på den før i dag.

 

Er det noen som kan hjelpe meg litt med et problem. Min gamle telefon er en Nokia 6230 (ikke i), og hvordan får jeg overført alle data (meldinger, bilder, kalender, navn osv) til min nye SE W810?

5962371[/snapback]

Blåtann, IR? Finnes vel ikke noen automatisk greie for det tror jeg. Må nok gjøres manuelt. Evt. Overføre til PC først og deretter til mobilen. Det gjorde jeg.

Lenke til kommentar
Fikk min telefon i posten i går, men har ikke hatt tid til å kikke på den før i dag.

 

Er det noen som kan hjelpe meg litt med et problem. Min gamle telefon er en Nokia 6230 (ikke i), og hvordan får jeg overført alle data (meldinger, bilder, kalender, navn osv) til min nye SE W810?

5962371[/snapback]

Bildene flytta jeg mobil>minnekort>pc>minnekort>mobil, nr mobil>simkort>mobil, kalender og meldinger må du nok skrive av..

Lenke til kommentar
lefdal had ik fått den enda.. blir på torsdag eller fredag.. bææ..

 

men én ting jeg lurte på, på baksiden av mobilen, er det tre sorte runde ting. Er dette høyttalere eller er dette bare pynt?

5946275[/snapback]

 

Bare pynt, skal være samme høyttaler i denne som i W800.

:)

5946848[/snapback]

fikk denne i går, der ER høytalere bak på fonen.. ;)

5962327[/snapback]

 

Eh, ja, det er det... jeg tenkte på stereo høyttaler, men det skal være samme som den som sitter i W800.

:)

Lenke til kommentar
lefdal had ik fått den enda.. blir på torsdag eller fredag.. bææ..

 

men én ting jeg lurte på, på baksiden av mobilen, er det tre sorte runde ting. Er dette høyttalere eller er dette bare pynt?

5946275[/snapback]

 

Bare pynt, skal være samme høyttaler i denne som i W800.

:)

5946848[/snapback]

fikk denne i går, der ER høytalere bak på fonen.. ;)

5962327[/snapback]

 

Eh, ja, det er det... jeg tenkte på stereo høyttaler, men det skal være samme som den som sitter i W800.

:)

5965339[/snapback]

 

kan jo ik være samme høytaleren da, iom at lyden kommer fra baksiden på w810i. Det gjør d ik på w800i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...