Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Aldri vært noe fan av slåssespill. De beste kom på SNES med Street Fighter serien.

 

Men om Gears of War komme i januar så blir nok Live servere verden over trege vil jeg tro. Håper å få testet dette før fullversjonene iallefall, for filmene av gameplayet i spillet virker litt repetivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fungerer demoen over Xbox Live?

5386883[/snapback]

 

 

demo fungerer ikke over live nei.

 

 

jeg brukte veeeldig kort tid å laste ned i natt, og jeg sier bare.... SINNSYK BRA GRAFIKK!!

5387129[/snapback]

 

Graikken er bra, det vet vi. Men er det morsomt å spille?

5387412[/snapback]

 

 

 

jeg synest iallfall det er veldig realistisk å spille, det blir kanskje litt for ekte for noen, det går ikke akkurat i super fart å slå til noen :) kanskje ikke alle synest det blir så gøy da........

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
jey, street fighter 2 og worms skal komme til live arcade :D

5387755[/snapback]

Worms også??

Kødder du?

5387841[/snapback]

På forumet til nettstedet Eurogamer har Martyn Brown også hintet om at Team 17 jobber med prosjekter for Xbox Live Arcade, og at nye utviklinger som PSP, DS og Xbox Live Arcade tillater dem å gå i gang med prosjekter de ikke tidligere har vært i stand til, etter som mye av virksomheten deres i stor grad styres av utgivernes ønsker.

http://gamer.no/nyhet/ds/nytt_om_worms:_open_warfare/22397

Lenke til kommentar

Da har jeg prøvd ut demoen. Grafikken var bra (meget bra), men gameplaymaessig synes jeg at de kunne ha fikset det bedre. Når man skal slå motstanderen går det ikke så fort som man ønsker. Jeg ble trøtt i fingrene etter kun 4 runder i ringen rett og slett pga at det var så stress å trykke inn riktig kombinasjon av knapper for å få til et perfekt slag mot motstanderen. Det gikk liksom litt tregnt. Replayene var kule å se på når slag ble gjennomfør som de skulle, da får man en slags Matrix følelese:

 

 

Akkurat når Neo slår Agent Smith i hode med Super Punsh (glow punsh) i slutten i Matrix Revolution og Smith roper i saktefilm noooo samtidog som væsken kommer ut av kjeften på han

Dette får man også se på i replayen i demoen. :) Men tvilsom på at jeg går til anskaffelse av spillet. ;)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Da har jeg prøvd ut demoen. Grafikken var bra (meget bra), men gameplaymaessig synes jeg at de kunne ha fikset det bedre. Når man skal slå motstanderen går det ikke så fort som man ønsker. Jeg ble trøtt i fingrene etter kun 4 runder i ringen rett og slett pga at det var så stress å trykke inn riktig kombinasjon av knapper for å få til et perfekt slag mot motstanderen. Det gikk liksom litt tregnt. Replayene var kule å se på når slag ble gjennomfør som de skulle, da får man en slags Matrix følelese:

 

 

Akkurat når Neo slår Agent Smith i hode med Super Punsh (glow punsh) i slutten i Matrix Revolution og Smith roper i saktefilm noooo samtidog som væsken kommer ut av kjeften på han

Dette får man også se på i replayen i demoen. :)  Men tvilsom på at jeg går til anskaffelse av spillet. ;)

5388109[/snapback]

Enig der. Denne demoen var utrolig artig. Men var litt stress å slå. Forstår ikke så mye av kontrollene enda. Bara meiet frem og tilbake med analogstikkene. Virket forsåvidt greit. Får finpusse kontrollfølelsen senere. Men dette var artig. Matrixfeelen var absolutt tilstede. Slowmotion punching. The way to go!

 

Når jeg dør. Så vil jeg at det skal være av et slikt slow motion slag.

 

Og grafikken var som ventet fantastisk. Selv med noen grafiske glipper og problemer med at texturer gled inn i hverandre og at camera kjørte igjennom modellene. (ikke mye)

Lenke til kommentar
På forumet til nettstedet Eurogamer har Martyn Brown også hintet om at Team 17 jobber med prosjekter for Xbox Live Arcade, og at nye utviklinger som PSP, DS og Xbox Live Arcade tillater dem å gå i gang med prosjekter de ikke tidligere har vært i stand til, etter som mye av virksomheten deres i stor grad styres av utgivernes ønsker.

http://gamer.no/nyhet/ds/nytt_om_worms:_open_warfare/22397

5388066[/snapback]

Fy flate. Det er et spill jeg har ønskt intenst om at skulle komme til Xbox Live Arcade, tenk dere dette over Xbox Live da! Lage egne teams med de crazieste navnene og herje på nett som det var nittenfemognitti!

 

Sammen med Street Fighter 2 var dette et av spillene på ønskelista mi. Nå gjenstår bare:

 

Sensible Soccer

Golden Axe

Mortal Kombat 2

X-Com UFO Defense (vet det ikke blir et multiplayer spill men fader jeg savner spillet)

Lenke til kommentar
Enig der. Denne demoen var utrolig artig. Men var litt stress å slå. Forstår ikke så mye av kontrollene enda. Bara meiet frem og tilbake med analogstikkene. Virket forsåvidt greit. Får finpusse kontrollfølelsen senere. Men dette var artig. Matrixfeelen var absolutt tilstede. Slowmotion punching. The way to go!

5388393[/snapback]

 

Det er sagt at det skal være mulig å bytte til "vanlig" boksing også. slik at du trykker på XYAB-knappene

Lenke til kommentar

Elendig demo. Don't kid yourselves, EA har feilet totalt på xbox 360. Grafikken er akkurat den samme som i Fifa, NBA osv. Det er et skjær av hvitt som gjør alt glissent og ekkelt. Gameplayet var treigt som bare rakkern, elendige kommentatorer, få moves, ingen logikk i bokserenes stamina, skills, weaknesses bla. a, ingen coaches eller dommer, triksent kamera og dårlig grafikk på close-ups med de elendige "knekke-lydene" man får når man klarer K.O. :hrm:

Endret av MattMan
Lenke til kommentar

Som gammal bokser så synes jeg Fightnight round 3 demoen på 360 er ganske så bra! God grafikk (spiller på HDTV), intuitiv måte å bevege bokseren på og slå på med de to analoge stikkene. At jeg tidligere gjentatte ganger og regelmessig har utsatt meg for hjerneskade har forsåvidt ikke så mye med saken å gjøre da FN 3 er et spill, men jeg synes uansett at dette er et mere "naturlig" måte å spille/bokse på enn en del andre boksespill opp i gjennom. Fint å kunne bruke ene stikka til å dukke under motstanderens slag samtidig som du setter opp deg selv til å bruke stikke 2 til å kontre med hook når du kommer opp. Det at man også kan prøve å grabbe motstanderen for å gå clinch når man er i trøbbel er også velkomment.

 

Noen har snakket om "slow motion" boksing i demoen her. Og jeg er kanskje noe enig på ett punkt - jabber. Når man jabber så skal det liksom være et raskt slag som brukes bl.a. for å sette opp motstanderen for kombinasjoner, holde litt avstand, finne åpninger, plukke litt... Men med begge disse bokserne i demoen fant jeg det vanskelig å sende avgårde en par tre jabber i rask rekkefølge for så å følge opp med kryss og hooks. Det å avstands-bokse og evt. jobbe seg inn blir da litt vanskelig. Ellers så er hastigheten på selve slagene i seg selv ok. Jones og Hopkins er ikke fluevektere akkurat heller. Selv om Jones var kvikk. Men jeg er spent på hvordan de andre bokserne i spillet er å bokse med. Ellers virker timingen forøvrig ok - proffboksing over mange runder går i litt annet tempo enn amatørboksing og evt. karate scener i Kung Fu Hustle og andre filmer som vi har sett så mange av...

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Elendig demo. Don't kid yourselves, EA har feilet totalt på xbox 360. Grafikken er akkurat den samme som i Fifa, NBA osv. Det er et skjær av hvitt som gjør alt glissent og ekkelt. Gameplayet var treigt som bare rakkern, elendige kommentatorer, få moves, ingen logikk i bokserenes stamina, skills, weaknesses bla. a, ingen coaches eller dommer, triksent kamera og dårlig grafikk på close-ups med de elendige "knekke-lydene" man får når man klarer K.O.  :hrm:

5388456[/snapback]

 

Er uenig med deg, Mattman. Synes ikke demoen er elendig. Grafikken er en smakssak så liker man den ikke, så liker man den ikke. Selv synes jeg den var bra.

 

Gameplayet har jeg sagt litt om i en post over her. At det ikke er noen dommer synlig synes jeg personlig er bra og bedrer oversikten over det som skjer. Kameraet skvetter litt kjapt rundt og forvirret meg de første minuttene, men ble fort fort vant til det og synes faktisk det bedrer muligheten for å holde kontroll på bokseren og se hva som skjer.

 

Ellers er jeg litt usikker på hva du mener med "ingen logikk i bokserens stamina, skills, weakness"?

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Enig der. Denne demoen var utrolig artig. Men var litt stress å slå. Forstår ikke så mye av kontrollene enda. Bara meiet frem og tilbake med analogstikkene. Virket forsåvidt greit. Får finpusse kontrollfølelsen senere. Men dette var artig. Matrixfeelen var absolutt tilstede. Slowmotion punching. The way to go!

5388393[/snapback]

 

Det er sagt at det skal være mulig å bytte til "vanlig" boksing også. slik at du trykker på XYAB-knappene

5388404[/snapback]

Meget mulig. Var vel 7kontroller alternativer. Skal teste det ut litt senere. Men det med analogspakene fynket bra. Fikk en knockout. Føltest utrolig bra. Noe som er bra med dette spillet er at du virkelig føler at du slår veldig hardt når du enelig treffer. og at du virkelig boxer. Det beste er faktisk feelen i spillet. Skal teste det ut litt mer. Må kanskje kjøpe meg dette. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...