Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Du må lage deg en Xbox Live konto ja, hvis det er det du mener. Det er gratis for Xbox Live Silver, Gold koster 149,- for 3 måneder eller 499,- for 12.

 

Forskjeller er at med Gold kan du spille mot andre, du kan laste ned demoer, arcade spill, snakke med venner ++ med både Gold og Silver.

5529339[/snapback]

 

OK, så jeg kan ikke laste ned demoer med silver da? Tror jeg skal kjøpe meg den gold i 3 månder, hvor får man kjøpt den btw?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må lage deg en Xbox Live konto ja, hvis det er det du mener. Det er gratis for Xbox Live Silver, Gold koster 149,- for 3 måneder eller 499,- for 12.

 

Forskjeller er at med Gold kan du spille mot andre, du kan laste ned demoer, arcade spill, snakke med venner ++ med både Gold og Silver.

5529339[/snapback]

 

OK, så jeg kan ikke laste ned demoer med silver da? Tror jeg skal kjøpe meg den gold i 3 månder, hvor får man kjøpt den btw?

5529856[/snapback]

 

 

Du kan laste ned demoer og HD-Trailere med silver ja. Det er bare hvis du skal spille dine X-Box 360 spill over Live at du trenger et gull medlemskap. Men er du ikke så kresen på dette blir ditt silver medlemskap automatisk omgjort til et gull medlemskap i helgene slik at du akn spille live hvis ønskeligt. Jeg vil heller anbefale at hvis du skal ha deg et gull medlemsak om å kjøpedet via internett (ikke kjøpe de der kupongene i butikken), du sparer gjærne en del kroner på dette. ;)

Lenke til kommentar
du velger Live Marketplace på live delen av dashboardet.. så velger du list by game elns så kommer full auto frem.

5520230[/snapback]

 

Og alt jeg trenger å gjøre er å sette i nettverks kabelen bak i xboxen? (løper å prøver)

5523372[/snapback]

 

Og sleng på litt stryring med ip adresser og slikt så har det du det :thumbup:

5526440[/snapback]

 

det trengte ikke jeg :D plug and play baybee :D

Lenke til kommentar
Du må lage deg en Xbox Live konto ja, hvis det er det du mener. Det er gratis for Xbox Live Silver, Gold koster 149,- for 3 måneder eller 499,- for 12.

 

Forskjeller er at med Gold kan du spille mot andre, du kan laste ned demoer, arcade spill, snakke med venner ++ med både Gold og Silver.

5529339[/snapback]

 

OK, så jeg kan ikke laste ned demoer med silver da? Tror jeg skal kjøpe meg den gold i 3 månder, hvor får man kjøpt den btw?

5529856[/snapback]

 

 

Du kan laste ned demoer og HD-Trailere med silver ja. Det er bare hvis du skal spille dine X-Box 360 spill over Live at du trenger et gull medlemskap. Men er du ikke så kresen på dette blir ditt silver medlemskap automatisk omgjort til et gull medlemskap i helgene slik at du akn spille live hvis ønskeligt. Jeg vil heller anbefale at hvis du skal ha deg et gull medlemsak om å kjøpedet via internett (ikke kjøpe de der kupongene i butikken), du sparer gjærne en del kroner på dette. ;)

5530181[/snapback]

 

 

jeg fikk ikke spilt PGR3 online forrige helg :nei: tok likesågodt og kjøpte et 3 måneders abb jeg.. veldig fedt online forresten :D

Lenke til kommentar
Vil man se trailere, som X-men 3 f.eks, kan man lage en en ny tag på nettet og velge US som hjemland, logg på med denne. Da får man alt innholdet som amerikanere har. har ikke prøvd dette, men mange engelske forteller om det på Major Nelsons blogg.

5544165[/snapback]

 

 

har de COD2 demo? :p

5551658[/snapback]

 

Nei, men i Japan har det kommet, eller kommer en demo av Ninety-Nine Nights på kioskene, så da er vel den like om hjørnet også. Spillet kan man lese om her. Det ser veldig tøft ut.

Lenke til kommentar
Litt info om spillet finnes her, men lurer på om det blir noe allâ Call Of Duty da jeg liker COD?

5560425[/snapback]

 

Blir nok ikke veeeldig likt COD tror jeg :hmm: The Outfit styres i 3.person og skal visstnok være et humoristisk spill som finner sted under 2. verdenskrig. Det som er litt tøft i dette spillet er at det skal være mulig å ødelegge alle hus og bygninger osv osv :) Men kan bli et morsomt spill dette! Vi får bare vente på demoen ;)

Lenke til kommentar
Litt info om spillet finnes her, men lurer på om det blir noe allâ Call Of Duty da jeg liker COD?

5560425[/snapback]

 

Blir nok ikke veeeldig likt COD tror jeg :hmm: The Outfit styres i 3.person og skal visstnok være et humoristisk spill som finner sted under 2. verdenskrig. Det som er litt tøft i dette spillet er at det skal være mulig å ødelegge alle hus og bygninger osv osv :) Men kan bli et morsomt spill dette! Vi får bare vente på demoen ;)

5560689[/snapback]

 

Seriøst sprenge bygninger opp i lufta. :D Kan bli interesant dette får vel prøve ut demoen når den kommer.

Lenke til kommentar

99 Nights Demo 1. mars i japan!

 

 

les her hvordan du kan få frem us/jap innhold på markedplassen: http://www.gamersreports.com/article/19/

 

 

men mens alle venter på skikklige demoer har det kommet arcade spill som Crystal quest, og flere vil dukke opp i februar, blant annet Astro Pop http://www.xbox.com/en-US/games/a/astropoplivearcadexbox360/

 

 

Edit: Ghost Recon Advanced Warfighter demo er også klar snart

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...