Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når man skal slå motstanderen går det ikke så fort som man ønsker. Jeg ble trøtt i fingrene etter kun 4 runder i ringen rett og slett pga at det var så stress å trykke inn riktig kombinasjon av knapper for å få til et perfekt slag mot motstanderen.

5388109[/snapback]

Husk at jo mer du veiver og herjer jo tregere blir du. Sliten med andre ord. Altså er ikke dette et spill der man tjener på å prøve å få inn en haug med urealistisk raske slag på motstanderen snarest mulig slik man kan gjøre i mange andre slåssespill.

 

Jeg synes hastigheten er passe; den kan ikke være noe særlig raskere uten at det blir vrient å blokkere, og da forsvinner jo mye av poenget med spillet.

 

Ellers så digger jeg at det ikke er noen HUD :)

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke fått kontrollene på dette spillet til å sitte, noen som vet om det er oversikt over de forskjellige kontrollsetta?

5390768[/snapback]

Når du starter matchen så har du mulighet til å trykke den gule knappen for å sjekke oppsettet. Deretter den blå for å se hvilken knapp som gjør hva.

Lenke til kommentar

Det har jo vært et rykte om Gears of War demo - men på internett finnes det jo rykter om alt så ville ikke holdt pusten.

 

Men xbox live imponerer meg mer og mer. Jeg hadde f.eks egentlig ikke tenkt til å kjøpe Need for speed:Most wanted etter omtalene rundt på nettet - ikke fordi det fikk dårlig omtaler - det fikk jo faktisk bra omtaler. Men fordi jeg tenkte jeg ikke ville like gameplayet ut fra det jeg hadde lest. Men så kom det en demo på live - og vips - jeg var huka. Kjøpte spillet og koser meg skikkelig med det.

 

Project Gotham Racing 3 demoen kunne kanskje kommet før (betyr ikke noe for meg da jeg kjøpte spillet 2.desember) men de som ikke har fått testet det bør gjøre det nå. Et knall bilspill det også.

Lenke til kommentar

Bah, hehe sikkert kjekt for de som ikke har PGR3 som har lyst å teste det, men jeg kunne heller tenkt meg at de la ut demoer av de spillene som lå lengre ned på salgslista.

 

Gun kunne jeg gjerne tenkt meg en demo av for å få prøvd til 360'en. Har hørt så enormt mye bra om voice-actingen og storyen at jeg har virkelig lyst å prøve det, og de nyeste gameplay klippene som lå på OXM plata fikk det til å se rimelig morsomt ut også. Så det veier liksom litt opp for å ikke være et grafisk vidunder føler jeg. Et spill jeg har lyst på dersom det blir offer for et ekstremt bra tilbud.

 

Demo av Tony Hawk og Amped3 kunne jeg også heller tenkt å sett der før PGR3. Lets face it, PGR3 er vel et sånt spill "alle" har.

Lenke til kommentar

Hvis Live-funksjonen skal bli en suksess er den avhengig av å inneholde flere demoer enn det den gjør nå. I framtiden tror jeg at det kommer til å bli mange flere, men det er krevende å lage demoer, så det er ikke sikkert alle prioriterer det. Men kunne også gjerne tenkt meg å teste de overnevnte spillene som crockett nevner.

 

En annen ting er jo at det ikke er så mange spill ennå.

 

Jeg vil nok tror det er mange som ikke har PGR3, og disse vil kunne teste dette fantastiske spillet.

Lenke til kommentar
Hvis Live-funksjonen skal bli en suksess er den avhengig av å inneholde flere demoer enn det den gjør nå. I framtiden tror jeg at det kommer til å bli mange flere, men det er krevende å lage demoer, så det er ikke sikkert alle prioriterer det. Men kunne også gjerne tenkt meg å teste de overnevnte spillene som crockett nevner.

 

En annen ting er jo at det ikke er så mange spill ennå.

 

Jeg vil nok tror det er mange som ikke har PGR3, og disse vil kunne teste dette fantastiske spillet.

5414728[/snapback]

 

 

De fleste vil nå påstå at Xbox Live allerede er en suksess, og har vært det de siste to årene. Nye demoer kommer hele tiden, samt trailere og Live Arcade spill.

 

Prøv også ut Fight Night 3 demoen som kom for litt siden. Fantastisk grafikk, men litt klumsete kontroll.

Lenke til kommentar
videochat (kommer kamera til sommeren) og masse annet gøy.

5419672[/snapback]

I følge playzone.se og darkplanets.co.uk kommer dette kameraet neste måned. 12 februar er datoen som er satt.

 

gleder meg ganske mye:

 

Official Xbox 360 Camera (Xbox 360 Webcam Live) - Features:

 

* Your face can be imported into games and can also be placed next to your name on leader boards for even more recognition or fame

* Chat with your friends while you play online in Xbox 360 games as well as in the Xbox Live Arcade

* High-end online camera supports up to VGA 640x480 video at 30 frames per second and takes 1.3-megapixel still photos

* The camera includes a microphone that connects to the controller, so everyone in the room can chat online with their friends

* The camera supports built-in video chat and video messaging on Xbox Live

Lenke til kommentar
videochat (kommer kamera til sommeren) og masse annet gøy.

5419672[/snapback]

I følge playzone.se og darkplanets.co.uk kommer dette kameraet neste måned. 12 februar er datoen som er satt.

 

gleder meg ganske mye:

 

Official Xbox 360 Camera (Xbox 360 Webcam Live) - Features:

 

* Your face can be imported into games and can also be placed next to your name on leader boards for even more recognition or fame

* Chat with your friends while you play online in Xbox 360 games as well as in the Xbox Live Arcade

* High-end online camera supports up to VGA 640x480 video at 30 frames per second and takes 1.3-megapixel still photos

* The camera includes a microphone that connects to the controller, so everyone in the room can chat online with their friends

* The camera supports built-in video chat and video messaging on Xbox Live

5421116[/snapback]

Tipper den også blir rådyr slik som nettverksadapteret. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...