Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Flere som har lurt på det ja, men tror ikke det kommer siden spillet har vært ute en stund og det har ikke vært snakk om det i det hele tatt fra Namco. Spillet er supert forresten! Spilte 8 timer dagen jeg fikk det. :green:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Flere som har lurt på det ja, men tror ikke det kommer siden spillet har vært ute en stund og det har ikke vært snakk om det i det hele tatt fra Namco. Spillet er supert forresten! Spilte 8 timer dagen jeg fikk det. :green:

5427802[/snapback]

 

spilte du 8 timer DOA 4? :dribble: heldigen.

Men hvor lang tid tar det og komme gjennom spillet? Strory mode og sånt :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Men hvor lang tid tar det og komme gjennom spillet? Strory mode og sånt :thumbup:

Man klarer det vel på 15 min hvis man tar alle på første forsøk. Kan hende det tar lengre eller kortere tid, har aldri tatt tiden.

Har gått gjennom med alle nå utenom Bayman, Kokoro og Brad Won. :)

Lenke til kommentar
Håper også at Det kommer DOA4 Demo før det kommer ut til Norge, hvis det kommer seinere er det ikke no vits, for min del.

Da kjøper jeg det :)

5435107[/snapback]

Gleder med også til DOA4 demoen, jah, men Gears of war hadde vert kulere (syns jeg) å hatt demo på. Noen som har hørt noe om dette? noen kilder til disse ryktene om en GoW demo? eller er det bare ønsketenkning?

Lenke til kommentar
Håper også at Det kommer DOA4 Demo før det kommer ut til Norge, hvis det kommer seinere er det ikke no vits, for min del.

Da kjøper jeg det :)

5435107[/snapback]

Gleder med også til DOA4 demoen, jah, men Gears of war hadde vert kulere (syns jeg) å hatt demo på. Noen som har hørt noe om dette? noen kilder til disse ryktene om en GoW demo? eller er det bare ønsketenkning?

5436037[/snapback]

 

 

ifølge siden nedenfor kommer det vist ikke en GOW demo likevel :nei:

 

http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=9100

Lenke til kommentar
ifølge siden nedenfor kommer det vist ikke en GOW demo likevel  :nei:

 

http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=9100

5436391[/snapback]

 

:ohmy::cry: . søren! jaja, mer å glede seg til ^_^. Den demoen hadde skadet en del karakterer tenker jeg :p greit at de venter litt til for meg ihvertfall. mer tid å konsentrere seg om andre spill på. hehe. *teller dager til DOA4 demo kommer ut*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...