Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisene følger lønnsnivået, og i norge er det skyhøyt sammenlignet med andre land.

5376754[/snapback]

 

Gjennomsnittslønnen i Storbritannia er £25,100, eller rundt 290k. I Norge er den rundt 320k. Noe skulle betyd at OXM skulle koste rundt 80kr her. Resten er penger de som importerer bladet legger rett i lomma.

 

Øystein

Lenke til kommentar

Det finnes nok eksempler på det i England også. Sist jeg var der kunne ingen konkurrere med cd-pisene i Norge.

 

Eneste måten dette kan løse seg på er å importere selv. Slutter alle å handle bladet i protest vil Narvesen slutte å ta det inn.

 

Trodde heller ikke at gj.sn. lønnen i England var så høy...

Lenke til kommentar
Det at lønningene er så fantastisk høye i Norge er mer sprøyt og svada fra importører osv for å rettferdiggjøre at de tar ekstra betalt for ting her, siden vi ikke har sjansen til å importere selv pga tollreglene. Vi er en god melkeku for dem.

 

Øystein

5382414[/snapback]

 

Du besitter ikke info om økonomiske systemer merker jeg?

Lenke til kommentar
Fight night 360 demo klar :)

Ser på et amerikansk forum at de som har lastet den ned hittil (den ble vel sluppet et par timer tidligere der) er helt ville i nikkersen (...WOW, The graphics are amazing...U need to play now its unbe-fricking-lievable... graphics are best yet on 360 better then doa4 or any other game so far...), så dette bør være bra saker!

 

Jeg starter downloaden i dette øyeblikk. Xbox Live = Genialt! :D

 

En liten videosnutt for de som er uten 360 eller live:

http://www.xbox.com/en-US/games/e/easports...360/default.htm

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Nå er det nye Official Xbox (360) Magazine ute med King Kong og Full Auto demoene. Men fy faan som Narvesen svindler oss på det bladet. Det koster £5.99 i England (rundt 70kr), og selges for 149kr her.

5374257[/snapback]

 

Vet...helt vilt at det skal koste så mye. Men er det ikke neste blad som skal inneholde beta versjon av mmorpg spillet Final Fatasy?

5376205[/snapback]

 

 

Jo, det stemmer.. Bladet kommer 5. Januar til UK, så man må nok vente noen dager på det, men digg med fullversjonen av ff 11. :)

Selv om det er beta versjonen, er den sikkert minst like bra som de andre versjonene av spillet! Jeg gleder meg :w00t:

Lenke til kommentar
Satan! FG3-demo! Hente når jeg kommer hjem. Noen som har testet? Omtale...!!??

5386331[/snapback]

 

Ikke mye til omtale, men jeg synes det lignet veldig på det jeg har spillt av Fight Night Round 2 (og det var jo meget artig som sofa tospiller i alle fall), men med en god del bedre grafikk. Grafikken var faktisk ganske super.

Lenke til kommentar
Det demo-systemet dem kjører er genialt ja!

 

Håper for all del at dem ikke slutter med å spre demoer på xbox live. Det er digg å kunne sette på en nedlasting, for så å kunne teste spillet. Istedet for å kjøpe en masse blader til 90-160 kroner.

 

Bra Dere satt opp en tråd som oppdateres fortløpende ang. dette :)

5386509[/snapback]

 

Vi som har spilt pc ialle år er blitt bortskjemt med å laste ned demoer av alt. En slik funksjon er nå en selvfølge også på konsoll og det er veldig bra. Det gir også masse muligheter senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...