Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79

Har forsket litt på denne gøyale hobbyen selv i noen år nå, men i det siste synes jeg det har blitt veldig dårlig med saker og ting. Er det noen som har noe tips til hvor man bør sjekke ut i og rundt Bergen?..:) Takk på forhånd!...

 

Freebird!...:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79
Fant en gammel Compaq iPaq maskin.

Celeron 500MHz, 64MB minne, 90W PSU

 

Satte i stromkabelen, ingenting skjedde. Provde bare PSUen, den virket ikke.

Byttet PSU.

 

Nar jeg putter stromkabelen i, begynner PSUen a ga, HDD lyset lyser. Hvis jeg trykker pa pa-knappen, begynner pa-lyset a lyse. Men ingenting skjer.

 

edit;

Hmm.. tror jeg fant problemet. :(

 

post-80362-1202227190_thumb.jpg

Ser ut til at du finner en del ok stuff Ståle, lyst å avsløre hvor Bergen du utfører raidene dine? Send meg gjerne en PM..:)

 

Freebird!..

Lenke til kommentar

Dagens:

Fujitsu Siemens 19" LCD skjerm, mangler nedre delen av foten, og den var uten power adapter, men dette hadde jeg liggende ifra den forrige skjermen jeg fikk tak i.

Bare synd jeg kastet foten til den forrige, for denne skjermen her funker helt fint ser det ut som :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Dagens:

Fujitsu Siemens PC:

 

Ram: 64Mb

CPU: Celeron (Ettellerannet)

PSU: Fortron/Source 145W

HDD: Seagate 10,Gb

 

Står nå og tørker..

 

Freebird!..;)

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
Back to the 90's.. Ordentlig retro. Hehe

 

Det beste er at den er fra 2000...:p

 

Den funker faktisk tilogmed..:p..HDD knirker godt innimellom, men det er jo bare kos..:p Kjører nå Windows 98SE, tenker det blir oppgradert til Ubuntu også bruker jeg vel den som en server av noe slag..:)

 

Freebird!..

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Jeg har nå mer eller mindre inngått en avtale på det kontoret jeg er utplassert på i Trondheim. De skal i nærmeste fremtid kvitte seg med en del gamle ting. Jeg har ikke oversikt over hva som skal fjernes, men det er vel snakk om dataskjermer, tastatur o.l. Er vi heldige så er det noen gamle pcer med i samme slengen.

De har lenge grublet seg over hvordan de skal fjerne dette, og vurderte å få en lokal aktør (Kolli Taxi) til å kjøre dette bort.

Jeg fortalte at jeg kjenner til en plass med mange ildskjeler som sikkert gjør dette gratis!

 

Det jeg nå lurer på er, om det er noen andre som kunne tenke seg å være med når dette blir aktuelt? Jeg disponerer bil, men fint om noen andre også har bil hvis det er mye. Ihvertfall bærehjelp hadde vært supert!

Vi deler potten over hva vi kunne tenke oss å beholde.

 

PM meg!

Lenke til kommentar
Jeg har nå mer eller mindre inngått en avtale på det kontoret jeg er utplassert på i Trondheim. De skal i nærmeste fremtid kvitte seg med en del gamle ting. Jeg har ikke oversikt over hva som skal fjernes, men det er vel snakk om dataskjermer, tastatur o.l. Er vi heldige så er det noen gamle pcer med i samme slengen.

De har lenge grublet seg over hvordan de skal fjerne dette, og vurderte å få en lokal aktør (Kolli Taxi) til å kjøre dette bort.

Jeg fortalte at jeg kjenner til en plass med mange ildskjeler som sikkert gjør dette gratis!

 

Det jeg nå lurer på er, om det er noen andre som kunne tenke seg å være med når dette blir aktuelt? Jeg disponerer bil, men fint om noen andre også har bil hvis det er mye. Ihvertfall bærehjelp hadde vært supert!

Vi deler potten over hva vi kunne tenke oss å beholde.

 

PM meg!

VELDIG interessert her!

Kom med mer info om når og hvor evt da, hvis det blir noe av?

Lenke til kommentar

Jeg fant to DVD spillere i dag :)

 

Har kun koblet til strøm til dem og begge fyrer opp, regner med at de funker. Den ene har bare et problem med at skuffen ikke lukker seg ordentlig, regner med at det ikke skal være noe problem å fikse.

 

Luxor LUXDV705 - Spiller DVD, MP3, DivX. Scart, HDMI utgang, YPbPr, Digital DTS, S-Video/Composite, integrert minnekortleser med støtte for SD/MMC, Memory Stick og Smart Media

 

Audix DVD 8100 - Spiller DVD, HDCD og Kodak Picture CD?. Optical utgang, S-Video/Composite, YPbPr

 

Edit: Fått fikset skuffen på Luxor'n nå :)

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar

Fant en Xbox, men den funka ikke.

Noen ideer om hvordan jeg kan fikse den?

Når jeg skrur den på så restarter den 3 ganger før den lyser gult og rødt. På Xbox Mother Boards Repairs sida. (http://www.llamma.com/xbox/Repairs/xbox_motherboard.htm) Står det at det er en feilaktik moda xbox, OG at det er video error.

Men det står at video error er at det ikke står i kabel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...