Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glemte forresten alle strømforsyningene, var en del modulære av forskjellige merker, tok kun de med over 500w, bare synd at av alle jeg tok med, med unntak av to stk. var alle defekte, det meste av de andre tinga jeg har fått testa til nå virker ganske greit.

Endret av csViRuS
Lenke til kommentar
Mye tror dere jeg kan ta for XBoxen jeg fant med 3 kontrollere, fjernkontroll + mottager (DVD Playback Kit) samt kabler? Har skrudd den opp nå, fjerna alt støv og rensa vifter, lagt på ny kjølepasta på CPU. Maskinen er testa og fungerer 100%

 

Laber aktivitet når det gjelder Xbox på QXL. Sjekket Terapeak (slår opp i salgs historikk på eBay siste 30 dager) - og tilsvarende ser ut til å gå for $150 som snittpris. Chip, større disk eller spill øker prisen ytterligere.

Lenke til kommentar

Om du setter inn en chip (ca 50-150 kr vil jeg tippe), og setter inn en større disk (jo større jo bedre), legger inn det nødvendige av programmer osv (ihvertfall mediacenter) så har du nok økt prisen ganske greit :)

Selv solgte jeg en xbox med 1 kontroll, kabler, chip og 40GB disk (med noen spill lagt inn) for 500 kr.

Solgte den til familie, men ville sikkert fått det samme for den på qxl.

Lenke til kommentar

dagens fangst er jo bare et KUPP uten like. Først en Fujitus siemens laptop, dual core 2 GHz, 1gb ram, 100HD, 128mb skjermkort, fjernkontroll, 15,4 WXGA osv. sølt vekse i den så er under tørk.

 

26 LG SPLITTER NY LCd tv (plast satt på bak enda), 2xHDMI, PC analog/digital inngang, ikke en ripe og nyeste XD teknologien, men defekte høytalere, men kjører gjennom anlegget så dette er tidenes beste for meg. Fungerer perfekt og har beste bildet. nyprisen var 8000,- sjekket på nettet idag.

32 LCD tv, denne virker en stund, deretter blir bildet helt mongo, skal feil søke litt på den.

 

Det lå sikkert 60 LCD tv der jeg var, men sier seg selv at vekten blir for stor. skal dit neste uke også for å se litt til, maaaasssse stasj for å si det mildt.

Endret av odals_kim
Lenke til kommentar
For et funn odals_kim :love:

 

I hvilken bedrift var dette?

 

he he, ingen bedrift, men reperasjons materiell fra en leverandør. ergo alt det som skal kastes som ikke de kan/gidder reparere. vet det er mange som skryter over alt de finner hos arbeidsgiveren sin eller rett og slett stjeler, men det er jeg for gammel til. alt her er funnet på gjennvinnings stasjonen gitt.

Lenke til kommentar

Ble ei grei fangst herifra idag og igår også.

Igår:

HP pentium 4 stasjonær pc, mangler harddisk, ram og side deksel, ellers ser den i orden ut, ikke testa enda.

 

Idag:

12V Batterilader, av den dyrere typen (har en fra før som er ganske gammel, samme modell) (ikke testa)

 

UPS, Ganske liten sak, med vanlige stikk kontakter bakpå¨(ikke testa)

 

Div nettverks kontakter for vegg montering :)

 

Fujitsu siemens Amilo D 8830, ganske smadra.. men skal redde deler fra den..

Blant anna pentium 4, 3.06Ghz socket 478 cpu, 512MB ddr-ram (samme type som i stasjonære merkelig nok), 40GB disk, muligens også WLAN kort om det sitter i.

Lenke til kommentar
-Tastaturer og mus også, beste et dinovo edge

:ohmy:

...

 

jeg bare sluttet a tygge chips

 

Hmm.. hva ville du sagt hvis jeg ringte norek og ba de sjekke at de hadde alt de burde pa lager.. :p

Funnet feilen med dinovo edge "fjøla" volumkontrollen lever sitt eget liv noen ganger, og den mister forbindelsen av og til....

 

Kjøpte forresten en s939 cpu så jeg kunne få testa noen av de hkene, har fått testa 2stk, det ene av de virka tilsynelatende (var bilde og kom inn i bios, har ikke rukket og prøve og boote) det var et asus a8n sli deluxe ;)

Skjermkortet jeg prøvde med var et nvidia 6600 256mb som også tilsynelatende virka fint, søren og vil ikke dra til syden i dag, vil være hjemme og teste :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Dagens fangst:

 

2 Stk Power Mac G4 (skal se om jeg kan klare å modifisere de nok til å putte en pc inni her.

1 Stk Compaq Desktop *ettellerannet* med Pentium 3 prosessor.

Lenke til kommentar
Det lå sikkert 60 LCD tv der jeg var, men sier seg selv at vekten blir for stor. skal dit neste uke også for å se litt til, maaaasssse stasj for å si det mildt.

Intresert i å dele dette stedet med resten av verden :dribble: ?

Endret av wasd
Lenke til kommentar

kan nesten ikke si hvor dette er hen, for da vil det være hundrevis som flyr rundt der hele tiden. kan si at det er avsperret område så ikke vanlig retur avdeling for elektronikk.

 

32" LCD skjermen har visst dårlig kontakt (den jeg tok med sist) får se om den kastes på dynga eller hva som skjer med den. den lyser opp men ikke bilde (hadde bilde en stund)så skjerm og lys er i orden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...