Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bumper tråden så kanskje flere får med seg at jeg skal kaste sakene  :)

PS! Jeg er for lat til å sende ting i posten så alt må hentes selv ved Elkjøp

9533950[/snapback]

Synd du bor så langt unna! Jeg trenger en 2.5" laptop harddisk, uansett kapasitet. Du kan vel ikke vurdere å sende den? PLIIIIS :cry:

9535856[/snapback]

Sorry ,men alt gikk på "dynga".

Var forøvrig ingen der da jeg kasta sakene, så nå sitter det vel en lykkelig polakk eller russer ett eller annet sted i Tromsø ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Da er det bra du poster slik at folk med overskudd kan ta kontakt med deg. ;)

Skrevet
fant intet av arcticoc's saker når jeg var der i kveld (tror jeg da)

9539265[/snapback]

Vel, får håpe en eller annen fant noe nytte i det jeg dumpa :thumbup:

Tipper det meste er på vei til østeuropa mens vi diskuterer her nå.

Og når det gjelder å sende ting, må jeg bare dessverre nok en gang nevne at jeg rett og slett ikke gidder pes med å pakke, merke, frankere og kjøre ned på postkontor. Ja jeg er lat :ermm:

Hvis noen har mulighet til å hente saker på døra mi stiller jeg glatt opp!

Skrevet

ArcticOC

- To AGP skjermkort, begge med DVI, ene har 256MB ram

- 1stk P3 CPU 1100MHz

- CD-brenner, DVD-rom o.l.

- nettverkskort

- 1stk fungerende socket 370 hovedkort ASUS m/815 chipset

- to kabinetter, begge ATX, pene, hvorav det ene er komplett med hovedkort for socket A

- 3 x 40GB hardisker, alle virker

- 1 x 20GB 2,5" harddisk

- 1stk300W av ukjent merke

Kan disse delene evt. sendes?

Skrevet

Noen (litt gamle) bilder fra Elkjøp på Langnes i Tromsø. Det ser for jævlig ut! Jeg skjønner ikke at de lar det være sånn, og at folk roter og knuser og drar ting utover. Det er jo så unødvendig.

post-3851-1190384130_thumb.jpg

post-3851-1190384137_thumb.jpg

Skrevet
Noen som la merke til flatskjermen på første bildet? :ohmy:, me wantz!

9543517[/snapback]

Har en liten ide om at den ikke funker.

Men virker som problemet på den plassen der ikke er det at alle plukker, men alle som kaster.

Skrevet

Har vært ute en tur idag.. ble da no småtteri og no større ting :p

En bærepose med Cat 6 kabelstumper, alt ifra 30cm til 5-6 meter lange kabler uten kontakter.

Fant også ei komplett ADSL telenor pakke.. hvor jeg kun tok med modemet, strømadatper og noen nettverks kabler.

Men det viste seg å være feil adapter til det modemet.. for det skulle ha 9V mens den som fulgte me ga 15.. noe jeg ikke tenkte på å sjekke.. men modemet lyste ikke, men det lagde noen rare lyder hver gang jeg prøvde å slå det på :p

Så det har nok muligens tatt skade av at jeg glemmer å sjekke sånt.. hehe.

Skal ta å se om jeg finner noe 9V adapter og prøve det igjen.

Fant en komplett pc, som jeg demonterte fordi at jeg ikke gadd å bære på kabinettet :p

Men det jeg tok med:

MSI hovedkort med en AMD Athlon 1 ghz cpu, 1x256 mb SD-RAM, en rund CPU kjøler, I/O Shield, Asus AGP-V7100 skjermkort (trur det er 32MB), Soundblaster Live lydkort, 3Com 3C905B-TX 10/100Mbit nettverks kort, 30 GB harddisk, en eldre Sony cd-brenner (sikkert 10 eller 12x) og et eldre NEC DVD-rom.

Plukka også litt deler ifra noen andre PC-er..

1x 256MB SD-RAM, og en av ukjent størrelse..

Realtek 10/100Mbit nettverks kort, og et nyere 3Com 10/100MBit kort

et sett med trådløst tastatur og mus ifra microsoft.. litt eldre modell, men ser ikke brukt ut.. musa lå innpakka i plast.

Og til slutt den litt større tingen..

Brother HL-1230 Laser skriver.. er vel lillebroren til den siste laser'n jeg fant :p for det var en HL-1240

Så, om den ikke funker så får jeg kanskje noe orntlige toner til 1240'n :p

Fant også en Xerox laser skriver.. denne hadde USB, LPT og LAN tilkobling.. men selvfølgelig hadde dem tatt ut tonene av den, så da gadd jeg ikke å ta den med.. også satt det fast et ark i den.. men det var lett å få ut.

Fant også 5x 9,1 GB SCSI hotswap disker som lå løst der.. men lot dem ligge igjen.

Skrevet (endret)

:love: Nostalgidag

Røska med meg 2stk. Matrox Millennium2 8MB PCI skjermkort på elkjøpen i dag. Med disse i kombinasjon med et AGP kort med dualview kan man kjøre totalt 4skjermer med vanvittig god oppløsning og billedkvalitet :thumbup:

Ellers fant jeg vifter av veldig høy kvalitet, 4stk. 80mm, 1 x 120mm, og en 50mm, alle med doble kulelagere og kun kjente merker som Sanyo Denki, Sunon og Delta.

Var nydelig vær å plukke i forresten :)

Endret av ArcticOC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...