bigbang123 Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Nå skal jeg opp på cosmoslageret og kjøpe fyrverkeri til innkjøprpris! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg gjør det samme med Engelsrud! Funker bra det Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Har vært å handlet hos Svea og Cosmos. Bilder kommer senere om noen er interesserte. Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Bilder kommer senere om noen er interesserte. Bring them on ^^ Lenke til kommentar
janingar Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg har kjøpt en Bandit, så artikkelen i går kveld om at de tilbakekaller de batteriene pga. av konstruksjonsfeil i lunta. Av artikkelen på Nettavisen som viser bilde av batteriet med korrekt og feil lunte så har jeg funnet ut at mitt har feil på lunten. Har virkelig ikke lyst til å levere det tilbake, så jeg lurer bare på. Så lenge jeg retter ut lunten helt og sørger for å tenne ytterst skulle vel faren for feiltenning bli langt lavere? Kan legge til at jeg ikke har tenkt å drikke nevnverdig og har ingen planer om å være beruset når jeg skal sende opp fyrverkeriet Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Spørsmål: Er de minirakettene man kjøper i Sverige ulovlige i Norge? (De som er 2cm lange) Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg har kjøpt en Bandit, så artikkelen i går kveld om at de tilbakekaller de batteriene pga. av konstruksjonsfeil i lunta. Av artikkelen på Nettavisen som viser bilde av batteriet med korrekt og feil lunte så har jeg funnet ut at mitt har feil på lunten. Har virkelig ikke lyst til å levere det tilbake, så jeg lurer bare på. Så lenge jeg retter ut lunten helt og sørger for å tenne ytterst skulle vel faren for feiltenning bli langt lavere? Kan legge til at jeg ikke har tenkt å drikke nevnverdig og har ingen planer om å være beruset når jeg skal sende opp fyrverkeriet Du merker hvis det går galt for å si det sånn Spørsmål: Er de minirakettene man kjøper i Sverige ulovlige i Norge? (De som er 2cm lange) ALL import fra Sverige er ulovlig i Norge. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Spørsmål: Er de minirakettene man kjøper i Sverige ulovlige i Norge? (De som er 2cm lange) Selve raketten er lov i Norge men det er ikke lov til å ta raketten fra Sverige og inn til Norge. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Spørsmål: Er de minirakettene man kjøper i Sverige ulovlige i Norge? (De som er 2cm lange) Selve raketten er lov i Norge men det er ikke lov til å ta raketten fra Sverige og inn til Norge. Kilde? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Birger: Raketter med styrepinne er forbudt for privatpersoner som ikke har div. kurs. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Laget et setup av noe som ble kjøpt i går. Enjoy 2stk 5-pakninger .35 Monster montert to-og-to koblet sammen med en quick pink fuse som brenner 0,6 sekunder pr. fot, og en green 2mm visco som brukes til hovedlunte. Samme er gjort her, men hovedlunta er koblet videre med de 2 neste batteriene. [Edit] Ting ble så smått så jeg endte opp med å bruke teip, men hadde tenkt til å bruke tau eller strips. Ja, alt er limt fast. Hadde også tenkt til å ta av foten til Monsterne, men alle sto så støtt at det ikke var nødvendig. Endret 31. desember 2011 av diskus123 3 Lenke til kommentar
branick Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Besøkte svea utsalget i dag, ble litt impulsiv shopping Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Da er jeg klar! La mørket komme Lenke til kommentar
branick Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Da er jeg klar! La mørket komme Større bilde på vei, eller mente du at det er det nye frimerkemotivet? Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Besøkte svea utsalget i dag, ble litt impulsiv shopping Fine produkter, men jeg ville kjøpt en Bomb Extreme og Bombard 5.0 istedenfor Bomb Festival og Ten. Men godt nyttår uansett! Lenke til kommentar
branick Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Besøkte svea utsalget i dag, ble litt impulsiv shopping Fine produkter, men jeg ville kjøpt en Bomb Extreme og Bombard 5.0 istedenfor Bomb Festival og Ten. Men godt nyttår uansett! Var disse jeg syns var "finest" når jeg så oppskytningen til svea på pukkverket her i Moss tidligere i uka. De fyrte opp 1 av hver artikkel slik at folk kunne få se hva de kjøpte på forhånd godt nyttår til deg også Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Da er jeg klar! La mørket komme Større bilde på vei, eller mente du at det er det nye frimerkemotivet? Sånn, dårlig mobilbilde Lenke til kommentar
branick Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Mye bedre Nehm Ser ut som du trenger hjelp til oppskytningen så mye som du har Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Helt annerledes enn tidligere Merket dette, i fjor når salget starter smalt det konstant hele tiden i området her, i år kan jeg vell telle antall smell med 10 fingre, virker ikke som salget har gått ned da heller ettersom de fleste her utsolgt for hittene Lenke til kommentar
Suic Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Idag blir det fest! Jaja.. Til og ha et så lite budsjett syntes jeg ikke det var så alt for ille Endret 31. desember 2011 av aR_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå