Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

blir det til at jeg tenner på detta i kveld, da :p

 

får vel begynne snart..

Faen, ikke lurt.

Så skriver som en 10-åring, og nicket ditt gir meg frysninger.

Skal en 15-åring virkelig tenne på det?

Takk for at du fjerner fyrverkeri i Norge! Det er slike som deg vi trenger.

Jeg skjønner ikke hvor du får det fra? hater hvordan folk har slike fordommer...

Til din informasjon så er jeg en 18åring som er over gjennomsnittet interessert i fyrverkeri. Jeg blir fly forbannet av å se at 70% av videoer som kommer når du søker på "Fyrverkeri" inneholder grovt misbruk av fyrverkeri, hvor folk, som oftest ungdommer tenner på fyrverkeri opp ned, sidelengs eller liknende.

 

Beklager, jeg visste ikke at dette var en Norsk-stil og at det ikke er lov å ha RC-man som nick? RC= Radio Control som på norsk betyr radiostyrt, da det er en annen hobby jeg har... hva er galt med det?

 

En 18åring, eller 15åring for den saks skyld kan være like forsiktig som en 50åring, dette er opp til hvert enkelt individ... noen synes det er kult å nesten tenne på naboens hus, mens andre liker å sette fyrverkeriet slik det er ment å være og nyte det på en forsvarlig måte.

 

God Påske.

Beklager, du skrev som en mindreårig, og oppfører deg som en mindreåring etter hva jeg har sett. Det er greit, men alder er ikke alt.

Kos deg med fyrverkeriet, og unngå å skade noen.

 

Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir så oppgitt når jeg ser hvor lite dere kjøper.

Hvorfor kjøper dere så lite da?? Det er jo så lett og bare kjøpe mer.

 

Lukter stygt, ekkelt troll langt vei. Jeg håper for din skyld at kommentaren skyldes en medfødt hjerneskade eller noe sånt, for dummere kommentar skal du lete lenge etter.

 

Fasitsvaret ditt er altså at "alle som har en jobb bør bruke minst 5000 hvert år på fyrverkeri". Tror ikke det du. Jeg er 17 år, har jobb og er glad i fyrverkeri, men jeg bruker ikke 5000 kroner fordet.

 

Når du vokser opp (skulle tro du var 12 år, ikke 32 som Sopps skrev) vil du forstå.

 

han tulla jo sikkert bara da men uansett alt går etter smag å behag :p

Lenke til kommentar

Jeg blir så oppgitt når jeg ser hvor lite dere kjøper.

Hvorfor kjøper dere så lite da?? Det er jo så lett og bare kjøpe mer.

 

Lukter stygt, ekkelt troll langt vei. Jeg håper for din skyld at kommentaren skyldes en medfødt hjerneskade eller noe sånt, for dummere kommentar skal du lete lenge etter.

 

Fasitsvaret ditt er altså at "alle som har en jobb bør bruke minst 5000 hvert år på fyrverkeri". Tror ikke det du. Jeg er 17 år, har jobb og er glad i fyrverkeri, men jeg bruker ikke 5000 kroner fordet.

 

Når du vokser opp (skulle tro du var 12 år, ikke 32 som Sopps skrev) vil du forstå.

 

han tulla jo sikkert bara da men uansett alt går etter smag å behag :p

Nei, det verste er at han ikke tuller. Noen ganger så er Birger grei, men noen ganger bare helt? :shrug:

Det er slike påstander som gjør meg dårlig!

Jeg er selv utrolig glad i fyrverkeri, er i arbeid og tjener greit. Men forsatt så ser jeg ingen grunn til å bruke mer en 500kr på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

blir det til at jeg tenner på detta i kveld, da :p

 

får vel begynne snart..

Faen, ikke lurt.

Så skriver som en 10-åring, og nicket ditt gir meg frysninger.

Skal en 15-åring virkelig tenne på det?

Takk for at du fjerner fyrverkeri i Norge! Det er slike som deg vi trenger.

Jeg skjønner ikke hvor du får det fra? hater hvordan folk har slike fordommer...

Til din informasjon så er jeg en 18åring som er over gjennomsnittet interessert i fyrverkeri. Jeg blir fly forbannet av å se at 70% av videoer som kommer når du søker på "Fyrverkeri" inneholder grovt misbruk av fyrverkeri, hvor folk, som oftest ungdommer tenner på fyrverkeri opp ned, sidelengs eller liknende.

 

Beklager, jeg visste ikke at dette var en Norsk-stil og at det ikke er lov å ha RC-man som nick? RC= Radio Control som på norsk betyr radiostyrt, da det er en annen hobby jeg har... hva er galt med det?

 

En 18åring, eller 15åring for den saks skyld kan være like forsiktig som en 50åring, dette er opp til hvert enkelt individ... noen synes det er kult å nesten tenne på naboens hus, mens andre liker å sette fyrverkeriet slik det er ment å være og nyte det på en forsvarlig måte.

 

God Påske.

Beklager, du skrev som en mindreårig, og oppfører deg som en mindreåring etter hva jeg har sett. Det er greit, men alder er ikke alt.

Kos deg med fyrverkeriet, og unngå å skade noen.

 

Godt nyttår!

 

Det jeg prøver å få frem! Alder er overhodet ikke alt. En på 15 kan sende fyrverkeri mot naboen, men det kan en på 20 og 30 også klare...

på et forum skriver jeg nokså uformelt, men skal bli slutt på det fra nå av. Takk for den! :)

Endret av RC-man
Lenke til kommentar

Jeg vil si at jeg som 15-åring klarer å oppføre meg bedre enn mange andre ;). Fyrverkeri er gøy, men nytes best når man er edru og ansvarsfull. Godt nyttår :)

Helt enig! Det er flere som deg vi trenger! Ville heller latt deg tenne på fyrverkeri, enn mange av disse trollene.

 

blir det til at jeg tenner på detta i kveld, da :p

 

får vel begynne snart..

Faen, ikke lurt.

Så skriver som en 10-åring, og nicket ditt gir meg frysninger.

Skal en 15-åring virkelig tenne på det?

Takk for at du fjerner fyrverkeri i Norge! Det er slike som deg vi trenger.

Jeg skjønner ikke hvor du får det fra? hater hvordan folk har slike fordommer...

Til din informasjon så er jeg en 18åring som er over gjennomsnittet interessert i fyrverkeri. Jeg blir fly forbannet av å se at 70% av videoer som kommer når du søker på "Fyrverkeri" inneholder grovt misbruk av fyrverkeri, hvor folk, som oftest ungdommer tenner på fyrverkeri opp ned, sidelengs eller liknende.

 

Beklager, jeg visste ikke at dette var en Norsk-stil og at det ikke er lov å ha RC-man som nick? RC= Radio Control som på norsk betyr radiostyrt, da det er en annen hobby jeg har... hva er galt med det?

 

En 18åring, eller 15åring for den saks skyld kan være like forsiktig som en 50åring, dette er opp til hvert enkelt individ... noen synes det er kult å nesten tenne på naboens hus, mens andre liker å sette fyrverkeriet slik det er ment å være og nyte det på en forsvarlig måte.

 

God Påske.

Beklager, du skrev som en mindreårig, og oppfører deg som en mindreåring etter hva jeg har sett. Det er greit, men alder er ikke alt.

Kos deg med fyrverkeriet, og unngå å skade noen.

 

Godt nyttår!

 

Det jeg prøver å få frem! Alder er overhodet ikke alt. En på 15 kan sende fyrverkeri mot naboen, men det kan en på 20 og 30 også klare...

på et forum skriver jeg nokså uformelt, men skal bli slutt på det fra nå av. Takk for den! :)

Jeg bare sier det, skriv skikkelig norsk. Hvis du ikke gjør dette, vil alle ta deg for å være en såkalt "fjortiz" uten kontroll eller evner.

Lenke til kommentar

Har alle husket å raske med seg et par beskyttelsesbriller da? Iår var ikke alle forhandlere flinke med å dele ut... fikk bare hos Europris og Gmax, ikke hos de andre :thumbdown:

Faktisk, så er det bare disse "billige" kjedene som gjør dette SOM REGEL. Europris og WillMar ga med dette! Men ikke Svea, XXL eller G-Sport.

Svea ga meg en boks !

Lenke til kommentar

Her er bildene men som dere ser så mangler det ett svea bilde som jeg ikke finner på data`n.

Hvis det blir nødvendig så tar jeg bilde av Svea fyrverkeriet på nytt.

De bildene her har dere jo sett før her så fortvil ikke bilde av Svea handlinga kommer!

Jeg stikker ut nå dere!konservativ_woot.gif

post-263464-0-05193100-1325345216_thumb.jpg

post-263464-0-88941200-1325345362_thumb.jpg

post-263464-0-44057800-1325345627_thumb.jpg

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Har alle husket å raske med seg et par beskyttelsesbriller da? Iår var ikke alle forhandlere flinke med å dele ut... fikk bare hos Europris og Gmax, ikke hos de andre :thumbdown:

 

Fikk ikke hos Rema1000 og svea, og måtte spørre om å få det hos plantasjen....

 

fikk 3par hos Europris, though ;)

Endret av RC-man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...